Jimmy_Pistol Postad 15 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 15 November , 2011 Måste ju även påpeka att Fabian "dekoy" är en bra kompis till mig , han snackade något om att kanske ställa upp? =) Yes han ska ställa upp! Ser ut att kunna bli ett riktigt fett event i Malmö. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 15 November , 2011 Rapport Share Postad 15 November , 2011 Yes han ska ställa upp! Ser ut att kunna bli ett riktigt fett event i Malmö. Är datum spikat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 15 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 15 November , 2011 Är datum spikat? 10e December på Klaffbron! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 15 November , 2011 Rapport Share Postad 15 November , 2011 10e December på Klaffbron! ses där ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 15 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 15 November , 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 15 November , 2011 Rapport Share Postad 15 November , 2011 Finns en som heter kallebalik på svs, kan det vara samma man ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 16 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 16 November , 2011 Finns en som heter kallebalik på svs, kan det vara samma man ? Nä det är inte samma. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ClownX Postad 16 November , 2011 Rapport Share Postad 16 November , 2011 Med största sannolikhet kommer jag och Scaniac att vara på plats den 10:de. Ska bli as fett att se ett event live! Var hookar man biljetter? Fet battle som vanligt fö. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ClownX Postad 16 November , 2011 Rapport Share Postad 16 November , 2011 Hahahaha såg precis matchen mot Mr cool. Riktigt jävla kul. Borde göras fler sådana. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
León Postad 18 December , 2011 Rapport Share Postad 18 December , 2011 Vill inte kapa din stejktråd så skriver här istället. Blev nyfiken av dina battles, hur pass mycket är spontant där? Dvs, hur mycket kommer ni på väl under battlen, å hur mycket av lines'n har ni suttit å spånat ut tidigare? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 18 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 18 December , 2011 Vill inte kapa din stejktråd så skriver här istället. Blev nyfiken av dina battles, hur pass mycket är spontant där? Dvs, hur mycket kommer ni på väl under battlen, å hur mycket av lines'n har ni suttit å spånat ut tidigare? Tjena! Kul att du frågar:) Detta formatet som vi battlar i är förskrivet och inövat men innehåller vissa moment som är improvisation. T.ex rebuttles (svar på dissar man får emot sig eller smågrejer som att nån har en extra ful keps eller så) Formatet har blivit jävligt poppis senaste året och är väldigt stort utomlands också. Det blir helt enkelt mycket högre kvalitet när det är förberett eftersom det finns så väldigt få människor som verkligen kan freestyla bra. Sen är det ALLTID filmat hyffsat proffsigt på eventsen och det arrangeras av samma ligor alltid (The O-Zone Battles, Basementality Battles, The Ring Battles). Därför är det lätt att hålla koll på vad som släpps och folk har sina favoritbattlare osv haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
icecreem Postad 18 December , 2011 Rapport Share Postad 18 December , 2011 Alltid lika cleant o se, riktigt duktig du är!!=D Hoppas de kommer mera snart!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kakmonstret Postad 19 December , 2011 Rapport Share Postad 19 December , 2011 roliga klipp, fastnade och var tvungen att se färdigt. uppstår aldrig handgemäng på såna här tillställningar? eller är folk luttrade och behärskade? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 19 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 19 December , 2011 roliga klipp, fastnade och var tvungen att se färdigt. uppstår aldrig handgemäng på såna här tillställningar? eller är folk luttrade och behärskade? Det förekommer titt som tätt runt om i världen. Har hänt en gång i Sverige vid ett sånt här evenemang. Den videon är dock borttagen just pga det haha. I regel så tar inte folk det på blodigt allvar mer än själva tävlingsmomentet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 19 December , 2011 Rapport Share Postad 19 December , 2011 jag var bannad från stejkdelen btw... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 19 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 19 December , 2011 jag var bannad från stejkdelen btw... Haha hur kommer det sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 19 December , 2011 Rapport Share Postad 19 December , 2011 jag var bannad från stejkdelen btw... me2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 19 December , 2011 Rapport Share Postad 19 December , 2011 Haha hur kommer det sig? ev fyllesökt turrestejks, inte säker.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 19 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 19 December , 2011 ev fyllesökt turrestejks, inte säker.... Haha EMOP riga? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
POkaa Postad 19 December , 2011 Rapport Share Postad 19 December , 2011 Har du förlorat nån battle? hur många har du kört? vem rankas som etta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 19 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 19 December , 2011 Har du förlorat nån battle? hur många har du kört? vem rankas som etta? Min "record" är 4-0 så jag är obesegrad i dömda battles. Dock har jag en som var odömd mot Nicko Mack som de flesta tycker jag vann. Sen hade jag en 2 mot 2 i Sveriges Radio som vi torskade, men inte officiellt. Totalt har jag gjort 7 och har en till nästa vecka, sen pausar jag ett tag:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ClownX Postad 19 December , 2011 Rapport Share Postad 19 December , 2011 Har du förlorat nån battle? hur många har du kört? vem rankas som etta? Pistolen är lätt en av de högst rankade. Annars är det Mr.Cool, O-Hund och Henry Bowers som regerar IMO! Finns ganska många bra faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 19 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 19 December , 2011 Pistolen är lätt en av de högst rankade. Annars är det Mr.Cool, O-Hund och Henry Bowers som regerar IMO! Finns ganska många bra faktiskt. Haha tack Hoppades på att någon skulle svara åt mig:) Skulle dock vilja byta ut O-Hund och släng in R-Man där istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 20 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 20 December , 2011 Varför skriver aldrig Snygglenn längre? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 23 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 23 December , 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts