Scaniac Postad 5 November , 2011 Rapport Share Postad 5 November , 2011 Hehe ja blev skojigt faktiskt. Tänkte klonka 5-Manna SM idag. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 5 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 5 November , 2011 Jag tror fältet i 5-manna landar på 732 spelare. Vad tror ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 5 November , 2011 Rapport Share Postad 5 November , 2011 Jag tror fältet i 5-manna landar på 732 spelare. Vad tror ni? Jag säger 733 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 5 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 5 November , 2011 Jag säger 733 raise... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 5 November , 2011 Rapport Share Postad 5 November , 2011 raise... spelat what ladden thinks någon gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 5 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 5 November , 2011 jävlar, rasslar det till nu sista 50 minuterna så är det 1000+ spelare kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 5 November , 2011 Rapport Share Postad 5 November , 2011 jävlar, rasslar det till nu sista 50 minuterna så är det 1000+ spelare kanske jag säger 1153 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 5 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 5 November , 2011 jag säger 1153 Hur många var det förra året? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Harry_Pottodds Postad 5 November , 2011 Rapport Share Postad 5 November , 2011 hehe roligt då ni gav komplimanger i battlen. Jag tänkte på det att då ni dissar och hissar, hur mycket måste vara sant? Jag förstår ju att det är skojj då ni säger saker om t ex varandras mammor men jag såg i något klipp att du sa att någons farsa var rik eller liknande, sådant snack måste väl vara sanning för att det ska bli liiiiite substans i det hela. eller? Gl i SM btw, blir nog hyfsat många över 1K spelare tillslut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 5 November , 2011 Rapport Share Postad 5 November , 2011 landa på 1196, lets do this! vad nickar du jimmy? jag nickar tompa12 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 5 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 5 November , 2011 hehe roligt då ni gav komplimanger i battlen. Jag tänkte på det att då ni dissar och hissar, hur mycket måste vara sant? Jag förstår ju att det är skojj då ni säger saker om t ex varandras mammor men jag såg i något klipp att du sa att någons farsa var rik eller liknande, sådant snack måste väl vara sanning för att det ska bli liiiiite substans i det hela. eller? Gl i SM btw, blir nog hyfsat många över 1K spelare tillslut De generiska dissarna så som "Jag knulla din mamma" behöver såklart inte vara sanna. Men som det exemplet du drog upp så måste det ligga sanning i det även om man såklart kan modifiera sanningen också. Hans morsa är inte chef på en bank liksom men är högavlönad. Sen tycker jag det är viktigt att det är relaterat till musik eller battle. Det är ju inte mitt fel om min lillasyster fått kuk av Magnus Uggla liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 5 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 5 November , 2011 landa på 1196, lets do this!vad nickar du jimmy? jag nickar tompa12 JamieJinx Ni andra får gärna uppdatera här hur det går för er=) Edit: mitt bord snittar 50/8 lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 5 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 5 November , 2011 10541 chips i första pausen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Harry_Pottodds Postad 5 November , 2011 Rapport Share Postad 5 November , 2011 JamieJinx Ni andra får gärna uppdatera här hur det går för er=) Edit: mitt bord snittar 50/8 lol jag är så short så det är synd om mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 5 November , 2011 Rapport Share Postad 5 November , 2011 hade 10k efter 3 händer. 5k i pausen. nickar som här. Gl alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ClownX Postad 5 November , 2011 Rapport Share Postad 5 November , 2011 Ute efter en timme. Spelade dåligt och jag träffade inte mer än en hand.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Harry_Pottodds Postad 5 November , 2011 Rapport Share Postad 5 November , 2011 ute nu har iaf lite % i andra som jag kan hejja på. GL alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 5 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 5 November , 2011 Brainfreezade och tryckte nötfärgdrag på QQ9 i blindfight och han fick fyrtal Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 5 November , 2011 Rapport Share Postad 5 November , 2011 8.2k just nu , men de svajjar upp å ner , mvh fisk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 6 November , 2011 Rapport Share Postad 6 November , 2011 var är mina pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 6 November , 2011 Rapport Share Postad 6 November , 2011 lol, då ska jag fan ha provision Hehe efter att ha spenderat all fri tid under en vecka att försöka få hem och postgres att fungera samtidigt som mitt internet faila så kan jag en del nu! Men du kan få provision, snacka med jimmy. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kvastfan Postad 6 November , 2011 Rapport Share Postad 6 November , 2011 Tar inte rosjon hem sm titeln ikväll blir jag förvånad! får vara nöjd med att mitt namn nämndes på liven http://pokermagazine.se/liverapportering/liverapportering/svenskaspelonlinesm-2011/15677?page=5 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 7 November , 2011 Rapport Share Postad 7 November , 2011 extremt sjukt att man missat dina battlar, ångrar inte att jag backade in 20 sidor i denna dagbok! gjgjgj Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 7 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 7 November , 2011 extremt sjukt att man missat dina battlar, ångrar inte att jag backade in 20 sidor i denna dagbok! gjgjgj Haha tack som fan Nästa kommer upp om en vecka och den kan mycket väl vara bäst hittills, beroende på om den gör sig bra på video eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 15 November , 2011 Rapport Share Postad 15 November , 2011 Måste ju även påpeka att Fabian "dekoy" är en bra kompis till mig , han snackade något om att kanske ställa upp? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts