Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Hm. Fyller fan år om 1 vecka, kanske ska be tjejen köpa en ny skärm till mig så man slipper köra 23,5 + laptop. Lite segt :D

Hon ger dig nog 500 spänn på Statoil så du kan köra runt henne lite till ;)

• Svars 4,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Hon ger dig nog 500 spänn på Statoil så du kan köra runt henne lite till ;)

Ja, jag slipper bädda sängen för att ligga iallfall ;) BOOOOOM! :D

Btw: Hon ger mig nog det jag ber henne om :D

Postad
Ja, jag slipper bädda sängen för att ligga iallfall ;) BOOOOOM! :D

Btw: Hon ger mig nog det jag ber henne om :D

Jag med, det var ett skämt, btw så fick man ligga 2 ggr igår kväll. BOOOM tillbaks haha

Postad
Slipper bädda och får ligga, klockrent :D

man är väl oemotståndlig, hon diskade, lagade middag och tvättade också.

Jag hämtade dock tvätten när den va klar, du vet det är dom små punktinsatserna som gör det haha

Postad
Jag med, det var ett skämt, btw så fick man ligga 2 ggr igår kväll. BOOOM tillbaks haha

Jag fyller år och fick inte ens ligga med bruden som sov där igår igår, whats up whit that liksom?

Måste va en standard dump av den "sällisen" om hon inte har nått fett planerat ikväll right?? ;)

Ang. Handen skeppar jag utan o blinka i det läget. Han kommer så ofta visa upp diverse dåliga damer där på den nivån så det är tveklöst +ev...

Ang. Festen i Helsingborg lät det mycket trevligt. Fyll på med info när det närmar sig.

Har fö. Ny infört mobil- och rökförbud(nej, jag klara inte sluta. Ja, jag är en svag individ) när man går i skogen, gör både och samtidigt nu. Breaking the law, thug life osv

Postad
skepp obv, han har bara en dam, med tanke på preflopspelet är 88 den enda tänkbara hand du kan va rädd för tycker jag. Q5/Q8, känns ju rätt långsökt.

Vad får vi syn av om vi degar???? Nöt färgen är nog det ända som vi slå imo. Helt ärligt var jag närmre en fold än en raise. Time bankade men valde att syna.

Sällan han slår om på färgad river med bara trissen skulle jag tro. Kanske raisar alla färger och hoppas att jag ska syna med en Dam men ärligt tror jag inte att han raisar super light på denna river.

Här kommer svaret då

***** Hand 1575031929 *****

0.25/0.50 Texas Hold'em (No Limit )

Hand startade: den 5 juli 2011 07:40:40

Ada 19 (Vanlig /Cash Game )

Plats 1: ATTDEBAGÅ (37.50)

Plats 2: CaH (68.58)

Plats 3: ken73 (134.29)

Plats 4: michel_75 (49.75)

Plats 5: Bntk (107.82)

ATTDEBAGÅ är Givare

CaH lägg Lilla M 0.25

ken73 lägg Stora M 0.50

** Giv **

ATTDEBAGÅ [N/A, N/A]

CaH [5r, 5k]

ken73 [N/A, N/A]

michel_75 [N/A, N/A]

Bntk [N/A, N/A]

*** Bet Runda 1 ***

michel_75 Lägger sig

Bntk Höjer 1.50

ATTDEBAGÅ Lägger sig

CaH Synar 1.50

ken73 Synar 1.50

*** Flop(Board): *** : [Dh, Ek, 8s]

*** Bet Runda 2 ***

CaH Passar

ken73 Passar

Bntk Passar

*** Turn(Board): *** : [Dh, Ek, 8s, 5s]

*** Bet Runda 3 ***

CaH Satsar 2.50

ken73 Synar 2.50

Bntk Lägger sig

*** River(Board): *** : [Dh, Ek, 8s, 5s, Ds]

*** Bet Runda 4 ***

CaH Satsar 6.00

ken73 Höjer 21.50

CaH Call 21.50

*** Showdown ***

ken73 [Eh, Dr] Kåk Vinst: 52.50

CaH Visar ej Vinst: 0.00

Hand avslutad: den 5 juli 2011 07:41:51

Tror jag är bäst i världen..... Kan man folda? Jag tänkte tanken men aldrig helt seriöst. Men jag kände att jag var slagen. :evil:

Postad
Vad får vi syn av om vi degar???? Nöt färgen är nog det ända som vi slå imo. Helt ärligt var jag närmre en fold än en raise. Time bankade men valde att syna.

Sällan han slår om på färgad river med bara trissen skulle jag tro. Kanske raisar alla färger och hoppas att jag ska syna med en Dam men ärligt tror jag inte att han raisar super light på denna river.

Här kommer svaret då

***** Hand 1575031929 *****

0.25/0.50 Texas Hold'em (No Limit )

Hand startade: den 5 juli 2011 07:40:40

Ada 19 (Vanlig /Cash Game )

Plats 1: ATTDEBAGÅ (37.50)

Plats 2: CaH (68.58)

Plats 3: ken73 (134.29)

Plats 4: michel_75 (49.75)

Plats 5: Bntk (107.82)

ATTDEBAGÅ är Givare

CaH lägg Lilla M 0.25

ken73 lägg Stora M 0.50

** Giv **

ATTDEBAGÅ [N/A, N/A]

CaH [5r, 5k]

ken73 [N/A, N/A]

michel_75 [N/A, N/A]

Bntk [N/A, N/A]

*** Bet Runda 1 ***

michel_75 Lägger sig

Bntk Höjer 1.50

ATTDEBAGÅ Lägger sig

CaH Synar 1.50

ken73 Synar 1.50

*** Flop(Board): *** : [Dh, Ek, 8s]

*** Bet Runda 2 ***

CaH Passar

ken73 Passar

Bntk Passar

*** Turn(Board): *** : [Dh, Ek, 8s, 5s]

*** Bet Runda 3 ***

CaH Satsar 2.50

ken73 Synar 2.50

Bntk Lägger sig

*** River(Board): *** : [Dh, Ek, 8s, 5s, Ds]

*** Bet Runda 4 ***

CaH Satsar 6.00

ken73 Höjer 21.50

CaH Call 21.50

*** Showdown ***

ken73 [Eh, Dr] Kåk Vinst: 52.50

CaH Visar ej Vinst: 0.00

Hand avslutad: den 5 juli 2011 07:41:51

Tror jag är bäst i världen..... Kan man folda? Jag tänkte tanken men aldrig helt seriöst. Men jag kände att jag var slagen. :evil:

Skiter i om han hade bättre nu, tror du vinner på att pusha på denna nivån i alla fall. Eftersom det är runner-runner färg så känns väl den lite mindre sannolik och jag tror du får syn av den med tanke på att det inte är nån action förrän river.

Postad

hahaha! missklicka flopp :D

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $0.30(BB) On Game

SB ($30.49)

Hero ($39.51)

CO ($29.55)

BTN ($46.70)

Dealt to Hero 8:club: 8:diamond:

CO raises to $1.20, BTN calls $1.20, fold, Hero raises to $4.50, CO calls $3.30, BTN calls $3.30

FLOP ($13.65) K:heart: 6:diamond: A:spade:

Hero checks, CO checks, BTN bets $7.20, Hero calls $7.20, CO folds

TURN ($28.05) K:heart: 6:diamond: A:spade: 6:club:

Hero checks, BTN checks

RIVER ($28.05) K:heart: 6:diamond: A:spade: 6:club: J:spade:

Hero checks, BTN checks

Hero shows 8:club: 8:diamond:

Hero wins $26.65

Postad

Kan nog leta fram ett tiotal liknande situationer där killen dykt upp med både en dålig färg och Qx. För när hans drag sitter kan han ju ute folda...

Står fast vid pushen.

Postad
hahaha! missklicka flopp :D

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $0.30(BB) On Game

SB ($30.49)

Hero ($39.51)

CO ($29.55)

BTN ($46.70)

Dealt to Hero 8:club: 8:diamond:

CO raises to $1.20, BTN calls $1.20, fold, Hero raises to $4.50, CO calls $3.30, BTN calls $3.30

FLOP ($13.65) K:heart: 6:diamond: A:spade:

Hero checks, CO checks, BTN bets $7.20, Hero calls $7.20, CO folds

TURN ($28.05) K:heart: 6:diamond: A:spade: 6:club:

Hero checks, BTN checks

RIVER ($28.05) K:heart: 6:diamond: A:spade: 6:club: J:spade:

Hero checks, BTN checks

Hero shows 8:club: 8:diamond:

Hero wins $26.65

Borde du inte rent spontant, utan o veta FIs cbet% o tendenser, raisa river för att folda ut diverse kungar när han så tydligt säger att han inte har ett A??

Postad
Skiter i om han hade bättre nu, tror du vinner på att pusha på denna nivån i alla fall.

Jag är inte så säker på det. Jag tycker folk tenderar att ha nötter varje gång dom väljer att raisa. Dock ska sägas att väldigt många på denna nivån överspelar sina topp par ganska hårt på floppar och så men river raisen känns farlig=) Sen så brukar min magkänsla sällan ha fel, därför det bara blev syn också.

Men men jag är bara tacksam att man sparade nästan ett helt inköp=)

Postad
Borde du inte rent spontant, utan o veta FIs cbet% o tendenser, raisa river för att folda ut diverse kungar när han så tydligt säger att han inte har ett A??

Kände mig ganska slagen så bestämde mig för att checka ner. Om jag betar kommer han ju garanterat syna med Kx om jag checkar turn.

Postad
Jag är inte så säker på det. Jag tycker folk tenderar att ha nötter varje gång dom väljer att raisa. Dock ska sägas att väldigt många på denna nivån överspelar sina topp par ganska hårt på floppar och så men river raisen känns farlig=) Sen så brukar min magkänsla sällan ha fel, därför det bara blev syn också.

Men men jag är bara tacksam att man sparade nästan ett helt inköp=)

Du kommer förlora pengar om du bara synar här. Om de har högre kåk 1/5 förlorar du ju pengar på att syna istället för dega. Så in med degen som schumme säger.

Postad
Du kommer förlora pengar om du bara synar här. Om de har högre kåk 1/5 förlorar du ju pengar på att syna istället för dega. Så in med degen som schumme säger.

Du missar poängen! Jag tror inte killen synar push med mindre än nöt flush vilket gör att jag bara slår en ända hand han kan tänkas syna med. Om jag har rätt i det antagandet är det korrekt att bara syna.

Postad
Du missar poängen! Jag tror inte killen synar push med mindre än nöt flush vilket gör att jag bara slår en ända hand han kan tänkas syna med. Om jag har rätt i det antagandet är det korrekt att bara syna.

På svs. Synar de flesta med alla Qx och med nötfärg så. Det är ev+ att dega där imo.

• Skapa nytt...