devalanteriel Postad 21 Februari , 2010 Rapport Postad 21 Februari , 2010 hur många är det med, vilken kanal går det på? Masstart är alltid 30. Går på någon SVT-kanal, jag kollar SVT HD. Citera
Displeased Postad 21 Februari , 2010 Rapport Postad 21 Februari , 2010 Marie Lehmann tar OS-guld ikväll! Citera
popquee Postad 21 Februari , 2010 Rapport Postad 21 Februari , 2010 Marie Lehmann tar OS-guld ikväll! +1. hon tar det av bode miller i intervjuzonen.. Citera
Anref Postad 22 Februari , 2010 Rapport Postad 22 Februari , 2010 Vad står på schemat ikväll? Någon som vet när stafetten och femmilen är? Citera
tamtaram Postad 22 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 22 Februari , 2010 Vad står på tablån ikväll då? Någon som vet när stafetten och femmilen är? Gå till början av tråden eller browsa valfri tidning så får du svar på dina frågor, din morsa jobbar inte här Citera
Anref Postad 22 Februari , 2010 Rapport Postad 22 Februari , 2010 Gå till början av tråden eller browsa valfri tidning så får du svar på dina frågor, din morsa jobbar inte här Jag försöker faktiskt kolla tablåer och allt, men tycker information är lite luddig, därför finner jag det lättare att fråga här, och om du stör dig på det, tycker jag du kan hålla dig borta från att svara på dessa frågor då det inte ger varken mig, dig eller forumet någonting positivt! Så jag frågar igen, vad står på schemat ikväll? Och när är skidstaffeten? Och femmilen? Citera
ulaf Postad 22 Februari , 2010 Rapport Postad 22 Februari , 2010 Här Ferna: http://svt.se/os Höjdpunkter i raden däruppe, klick för utförlig tablå. Och det bästa och mest praktiska med internet, svtplay haritsoppai Citera
tamtaram Postad 22 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 22 Februari , 2010 Ok, ledsen, insåg inte att det var så svårbegriplig information, lycka till med allt framöver! Citera
Lobo Postad 22 Februari , 2010 Rapport Postad 22 Februari , 2010 Så jag frågar igen, vad står på schemat ikväll? Och när är skidstaffeten? Och femmilen? http://svt.se/2.127187/resultat Man får va som en dålig far. Citera
Anref Postad 22 Februari , 2010 Rapport Postad 22 Februari , 2010 http://svt.se/2.127187/resultat Man får va som en dålig far. Tack det där har jag letat efter Citera
KungKroon Postad 24 Februari , 2010 Rapport Postad 24 Februari , 2010 Kom igen nu Lettland!!!!! Citera
eurythmech Postad 24 Februari , 2010 Rapport Postad 24 Februari , 2010 Helvetes jävla förkylningar Ett svenskt stafett-guld hade varit så sanslöst coolt. Även ett brons skulle smaka ultramumma. Citera
eurythmech Postad 24 Februari , 2010 Rapport Postad 24 Februari , 2010 Haha!"!! 0.1 kvar av andra, sick! Men det blir väl samma besvikelse som Lettland i slutändan... Citera
Staahla Postad 24 Februari , 2010 Rapport Postad 24 Februari , 2010 Det small bra i Slovakien-matchen. Mitt dreamteam går riktigt åt helvete nu dessutom med Sir Zigmund Palffy som lagkapten, Halak i buren, Visnovsky på blå och Filc i båset. Citera
León Postad 24 Februari , 2010 Rapport Postad 24 Februari , 2010 Synd att inte letterna orkade hela vägen, alltid roligt med underdogs som skräller annars. Eller ja, var ju svårt och sympatisera med Norge efter att en norrman satt en ful tackling på Bartecko, så skönt att Slovakien redde ut det. Nu blir det ju jobbigt med TV-tiderna. Kanada - Ryssland 01:30 och Sveriges match 06:00, så blir väl å vända dygnet upp o ner för å följa det... Tur man är arbetslös. Nu får man bara hoppas ryssarna förnedrar Kanada på deras hemmais. Vore helt underbart å se det hända. Sedan får Ovechkin mer än gärna sätta en open-ice på Crosby likt den han satte på Jagr. Toppa det med att Pronger gör matchavgörande misstag och blir nationell syndabock i Kanada, så har man ett drömscenario klart. Citera
Anref Postad 24 Februari , 2010 Rapport Postad 24 Februari , 2010 Repris på kunskapskanalen nu där holländaren åker fel 10 000m skridsko. Citera
Alfredo__ Postad 24 Februari , 2010 Rapport Postad 24 Februari , 2010 Repris på kunskapskanalen nu där holländaren åker fel 10 000m skridsko. Eller så gör du som oss andra och kollar på svt.se/os istället för att bragga om att du har kunskapskanalen i ditt TV-utbud. Citera
Anref Postad 24 Februari , 2010 Rapport Postad 24 Februari , 2010 Eller så gör du som oss andra och kollar på svt.se/os istället för att bragga om att du har kunskapskanalen i ditt TV-utbud. lol, man kan ju inte sitta o glo på os på web tv, man måste ju glo på tvn annars blir det ju inte samma känsla! Citera
devalanteriel Postad 24 Februari , 2010 Rapport Postad 24 Februari , 2010 Amatör, själv har jag tv + ett eller två fönster med webbsändningar igång på kvällarna för att inte missa något. Citera
ulaf Postad 24 Februari , 2010 Rapport Postad 24 Februari , 2010 TV tappade ju allt nån gång runt 1998. Citera
okocha Postad 24 Februari , 2010 Rapport Postad 24 Februari , 2010 Amatör, själv har jag tv + ett eller två fönster med webbsändningar igång på kvällarna för att inte missa något. this + grind + msn + pf, skulle behöva en skärm till. Citera
devalanteriel Postad 24 Februari , 2010 Rapport Postad 24 Februari , 2010 Exakt! Jag kör 2 x 24" men det räcker inte riktigt. Citera
Displeased Postad 24 Februari , 2010 Rapport Postad 24 Februari , 2010 Jag tror att Sovjet spöar Canada inatt faktiskt. Citera
Anref Postad 24 Februari , 2010 Rapport Postad 24 Februari , 2010 Jag tror att Sovjet spöar Canada inatt faktiskt. Längtar mer till den matchen mer än Sveriges Citera
Recommended Posts