Gå till innehåll

Vinter-OS Vancouver 2010


tamtaram

Recommended Posts

  • Svars 268
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Galet trist.. =(

 

Saknar Holmström & Samuelsson. Weinhandl har varit helt osynlig för mig hela turneringen. Skulle hellre sett Hörnqvist med Sedinarna, som kan stå och plocka upp returer och stå och mata vid mållinjen.. han är ju liksom känd för just det i Nashville.. Även Franzen hade jag velat sett lira i en bättre kedja =/

 

Framtiden ser ganska lovande ut dock med lite nytt folk. Lite annorlunda spelstil med Hedman & co som är på väg upp nu. Kanske blir lite som USA är nu, pure action hockey alá Junior-VM.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som vet om det finns något sätt att få tag på Ryssland - Kanada matchen på internet? Eller någon annanstans, jag vill ha den förevigad på hårddisken eller annat lagringsutrymme, någon som vet om det går? Det behöver naturligtvis _inte_ vara svensk version.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som vet om det finns något sätt att få tag på Ryssland - Kanada matchen på internet? Eller någon annanstans, jag vill ha den förevigad på hårddisken eller annat lagringsutrymme, någon som vet om det går? Det behöver naturligtvis _inte_ vara svensk version.

 

Finns på svtplay så bara o köra igång den på en digitalbox/datorn och spela in samtidigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inget var omöjligt - något av dem ska han ju ta. Det första var helt katastrof hur långsam han var i sidled.

 

så du menar att han ska ta 3-2 målet??? är ju öhlund som har sylt i armarna när han ska flytta på sin spelare framför mål...visst. 1-0 målet kanske han skulle ha tagit..men resterna 3 är inte så mycket att göra åt tycker ja

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då får vi se hur det går med de 20€ jag skrapade ihop... Satte allt på en trippel:

 

Curling Can-Swe (1)

Curling Nor-Sui (1)

Hockey D Can-USA (1)

 

Totalt odds 3,33 (x 20€)

 

Curlingmatcherna känns säkra men vad tror ni om damhockeyn?

 

Edit: Curlingen var säker som sagt. Nu håller vi bara tummarna att Canada fortsätter krossa USA i 25 minuter till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men Sverige sög förfan, skyll inte på Henke, det var ju uppenbart ett nytt Vitryssland, vi var redan i semifinal när vi klev på isen i kvarten mot Slovakien..

 

De flesta i laget var dåliga, han var en av de sämre.

 

anser att du är sjukt hockeykunnig efter den kommentaren..antar att du har lirat sj??!!

 

Jag vet inte vad du lallar på om, men det är fortfarande som jag sa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De flesta i laget var dåliga, han var en av de sämre.

 

 

 

Jag vet inte vad du lallar på om, men det är fortfarande som jag sa.

 

hade han tagit skottet om han inte hade tittat på högersidan???? NEJ!!!!!! han är skymd..vad av det är det du inte förstår.... det är backens jobb att flytta på spelare framför mål så målvakten får fri sikt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sikten var fri, det var liksom det som var problemet. Som sagt, se bilderna igen.

 

Som målvakt ska du alltid hålla första stolpen som Lundqvist gör. Ska han titta runt öhlund åt andra hållet så släpper han första stolpen, vilket skullle vara en jättemiss imo.

 

Öhlund var alldeles för vek framför målet Slovaken ska väck direkt och då nyper han den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...