Gå till innehåll

Vinter-OS Vancouver 2010


tamtaram

Recommended Posts

  • Svars 268
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Gå till början av tråden eller browsa valfri tidning så får du svar på dina frågor, din morsa jobbar inte här :roll:

 

Jag försöker faktiskt kolla tablåer och allt, men tycker information är lite luddig, därför finner jag det lättare att fråga här, och om du stör dig på det, tycker jag du kan hålla dig borta från att svara på dessa frågor då det inte ger varken mig, dig eller forumet någonting positivt!

 

Så jag frågar igen, vad står på schemat ikväll? Och när är skidstaffeten? Och femmilen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Synd att inte letterna orkade hela vägen, alltid roligt med underdogs som skräller annars. Eller ja, var ju svårt och sympatisera med Norge efter att en norrman satt en ful tackling på Bartecko, så skönt att Slovakien redde ut det.

 

Nu blir det ju jobbigt med TV-tiderna. Kanada - Ryssland 01:30 och Sveriges match 06:00, så blir väl å vända dygnet upp o ner för å följa det... Tur man är arbetslös. ;-)

 

Nu får man bara hoppas ryssarna förnedrar Kanada på deras hemmais. Vore helt underbart å se det hända. Sedan får Ovechkin mer än gärna sätta en open-ice på Crosby likt den han satte på Jagr.

Toppa det med att Pronger gör matchavgörande misstag och blir nationell syndabock i Kanada, så har man ett drömscenario klart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...