Bojen Postad 29 Augusti , 2005 Rapport Postad 29 Augusti , 2005 Såg att Parbet har 12 platser som man kan vinna..... Citera
grebban Postad 29 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 29 Augusti , 2005 Såg att Parbet har 12 platser som man kan vinna..... Parbet är nu också den sista som har platser kvar, annars finns det sateliter kvari Gbg, samt trollhätan tror jag Grebban Citera
cAshville Postad 29 Augusti , 2005 Rapport Postad 29 Augusti , 2005 Ok, då vet jag. Får man se till att tjejen stannar hemma då Blir dyrt att underhålla henne med massage, restaurangbesök och annat medans man lirar..he he Tänkte ju vinna några kronor, inte gå bankrutt... kraftigt med -EV Citera
Z-man75 Postad 29 Augusti , 2005 Rapport Postad 29 Augusti , 2005 Nu skall alla som är reg. för spel ha fått ett mail från mig med div info, är du reggad, men inte fått mail.Då måste du ringa mig omgånde, då det är viktigt att jag har din mailadress, då detta kommer nu bli kommande informationsväg. /Grebban Min mailbox är helt tom... Har inte fått bekräftat att jag betalt eller nån annan info..... Citera
grebban Postad 30 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 30 Augusti , 2005 Nu skall alla som är reg. för spel ha fått ett mail från mig med div info, är du reggad, men inte fått mail.Då måste du ringa mig omgånde, då det är viktigt att jag har din mailadress, då detta kommer nu bli kommande informationsväg. /Grebban Min mailbox är helt tom... Har inte fått bekräftat att jag betalt eller nån annan info..... Tjenare Z-Man Före du får en bekräftelse om betalning, så jag få bekräftat att du så gjort... Och ngt sådant underlag har jag inte. (från girocentralen) Men kommer väl förhoppningsvis i dagarna om den är betald Alltså, ngn anna som saknar ngt ?? Kontakta mig på TELEFON: 0730-569999. Anledning, börjar bli mycket nu. Och flesta bet. är inne. Så jag kommer inte att vara här så länge och skriva... /Grebban Citera
psatiw Postad 30 Augusti , 2005 Rapport Postad 30 Augusti , 2005 grebban, finns det/när kommer det att finnas info om upplägget för turneringen, alltså vilka marker och blinds vi ska spela, samt hur prisstrukturen ser ut? Förstår om du har det stressigt, så svara bara när du har tid. Citera
Bojen Postad 30 Augusti , 2005 Rapport Postad 30 Augusti , 2005 grebban, finns det/när kommer det att finnas info om upplägget för turneringen, alltså vilka marker och blinds vi ska spela, samt hur prisstrukturen ser ut? Förstår om du har det stressigt, så svara bara när du har tid. 10 000 i startmarker är det väl i alla fall sagt... Citera
grebban Postad 30 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 30 Augusti , 2005 Startmarker är som sagt 10.000 Perioderna ber jag att få återkomma med, men det blir "korta" perioder i början, och "längre" perioder en bit in i turneringen. Bara så att vi får ett spel, och inget lotteri.. Prisstegen återkommer jag med. Dock kommer prisstegen ej att läggas ut här, den kommer ej heller att läggas på våran hemsida. Den kommer att skickas ut via mail. /Grebban (mina ögon just nu) Citera
grebban Postad 30 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 30 Augusti , 2005 Tjenare på er... Igen Nu närmar det sig den kritiska punkten för sista inbetalning, som läget är just nu. Om det inte kommer massa inbetalningar nu de sista dagarna kommer det att bli en del lediga platser. Så jag kan rekomendera att registrera sig för väntlistan. Gå in på http://www.mastersofpoker.se under kontakter och fyll i formuläret. Som många vet, så kör jag hårt på avtalat datum !!!!!! /Grebban Citera
grebban Postad 2 September , 2005 Författare Rapport Postad 2 September , 2005 Så, då har vi paserat datumet för sista inbetalning. Har du en bokning, och gjort din inbetalning senast 1:e september är din plats borta. Har du gjort före den 1:a sep. faxa kvitto, annars e den borta. Prisstegar, oxh blinds kommer på mailen till veckan. Väntlistan kommer att bli kontaktad till veckan, då spelare kommer att plockas därifrån. Själv kommer jag ej att vara anträffbar under helgen.... SJUK !!!!! /Grebban Citera
Z-man75 Postad 2 September , 2005 Rapport Postad 2 September , 2005 Så, då har vi paserat datumet för sista inbetalning. Har du en bokning, och gjort din inbetalning senast 1:e september är din plats borta. Har du gjort före den 1:a sep. faxa kvitto, annars e den borta. Gjorde inbetalning för en vecka sen, min plats borde vara säkrad!! Men har ej fått bekräftelse, fast det borde ju vara lugnt, eller?? Ha det gott alla, väntar med spänning på mailet om prisstegar o annat.. /Z-man Citera
grebban Postad 3 September , 2005 Författare Rapport Postad 3 September , 2005 Så, då har vi paserat datumet för sista inbetalning. Har du en bokning, och gjort din inbetalning senast 1:e september är din plats borta. Har du gjort före den 1:a sep. faxa kvitto, annars e den borta. Gjorde inbetalning för en vecka sen, min plats borde vara säkrad!! Men har ej fått bekräftelse, fast det borde ju vara lugnt, eller?? Ha det gott alla, väntar med spänning på mailet om prisstegar o annat.. /Z-man Z-Man Din betalning har kommit, du har även fått mail om detta med ytterligare info om helgen. Om inte mail till mig !! /Grebban Citera
Bojen Postad 4 September , 2005 Rapport Postad 4 September , 2005 Grebban, "Som ni nu säkert förstår så mailar jag er pga utebliven startavgift till turneringen." Betalade in 4600:- för över en vecka sedan, och du svarade: "Strålande !! /Grebban" Mvh Jimmy Citera
Bojen Postad 5 September , 2005 Rapport Postad 5 September , 2005 Över 400 000:- i prispotten står det på hemsidan. Betyder det att det är added money från sponsorer och dylikt? 400 personer är väl spelartaket? Citera
grebban Postad 5 September , 2005 Författare Rapport Postad 5 September , 2005 Över 400 000:- i prispotten står det på hemsidan.Betyder det att det är added money från sponsorer och dylikt? 400 personer är väl spelartaket? Samma morgon som jag skickade mailet, så kom kvittot på posten samma efm !! Potten är på 400.000:- Anledningen till att det står "över" är att vissa sponsorer kommer att ha typ "gåvovinster" eller pengar. /Grebban Citera
Z-man75 Postad 6 September , 2005 Rapport Postad 6 September , 2005 Tjena Grebban+alla andra När kommer info om prisstegar och annat gottigott när det gäller turneringen!!! Citera
grebban Postad 6 September , 2005 Författare Rapport Postad 6 September , 2005 Tjena Grebban+alla andra När kommer info om prisstegar och annat gottigott när det gäller turneringen!!! Idag, eller imorgon Grebban Citera
unis Postad 8 September , 2005 Rapport Postad 8 September , 2005 Z-man75 skrev: Tjena Grebban+alla andra När kommer info om prisstegar och annat gottigott när det gäller turneringen!!! Idag, eller imorgon Grebban nå ? =) Citera
grebban Postad 9 September , 2005 Författare Rapport Postad 9 September , 2005 Z-man75 skrev: Tjena Grebban+alla andra När kommer info om prisstegar och annat gottigott när det gäller turneringen!!! Idag, eller imorgon Grebban nå ? =) Alla har nu fått den under gårdagen på resp. mail Om ingen fått den RING för korr av mailadress.... Grebban Citera
Bojen Postad 9 September , 2005 Rapport Postad 9 September , 2005 Tänk på att det hamnar i Skräpposten om man inte godkänner Grebbans e-postadress..... Citera
grebban Postad 9 September , 2005 Författare Rapport Postad 9 September , 2005 Tänk på att det hamnar i Skräpposten om man inte godkänner Grebbans e-postadress..... Tackar Citera
nevee Postad 9 September , 2005 Rapport Postad 9 September , 2005 Vi ska tydligen spela level12 o 15 blinds 2 gånger Citera
grebban Postad 9 September , 2005 Författare Rapport Postad 9 September , 2005 Vi ska tydligen spela level12 o 15 blinds 2 gånger Ja... Tänkte det kunde vara lite annorlunda Själklart är detta korrigerat... Blinds och tid är samma, periodnummer ändrat Grebban Citera
Lassis Postad 9 September , 2005 Rapport Postad 9 September , 2005 Du grebban... det formatet som blinds och prisstrukturer kom i...vad är det för sorts format?...får inte upp det alls..och jag brukar inte ha problem.... lägg gärna ut det på hemsidan om Masters Of Poker please... Citera
Recommended Posts