Gå till innehåll

Masters of Poker, Grebbestad 11-12 november!


Recommended Posts

  • Svars 288
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Anledningen till detta är för att gdaily har förbokat alla cashgame-marker till sig själv. Sedan kommer han själv sälja ut lite lagom mycket till de som vill spela. Själv kommer han sitta med ca 95% av markerna på bordet... endast då kan gamle gdaily känna sig trygg... ;)

 

 

Är det inte så gdaily? ;):P

 

Nej men ett ärligt svar tror jag är nej, eftersom det har informerats tidigare om att det endast kommer att vara turneringsdeltagare som har tillträde till själva spelområdet.

 

inte sant Glenn? :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antar att det är det stora hotellet man ska bo på om man vunnit plats till masters via en pokersida, men kommer det att finnas tillgång till trådlöst internet på hotellet? Eller måste man ha något special, dvs riktigt helt trådlöst som går över hela landet, eller har hotellet något trådlöst som man kan ansluta till via sin laptop? :)

 

Mvh

Masters

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antar att det är det stora hotellet man ska bo på om man vunnit plats till masters via en pokersida, men kommer det att finnas tillgång till trådlöst internet på hotellet? Eller måste man ha något special, dvs riktigt helt trådlöst som går över hela landet, eller har hotellet något trådlöst som man kan ansluta till via sin laptop? :)

 

Mvh

Masters

 

Jo, det finns och är gratis.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får väl ringa dig grebban, jag har INTE fått något mail!!!

 

Inte jag heller...

Kan det bero på att man anmält sig genom en pokerklubb?

(i mitt fall Bullets i Borlänge)

 

Är rätt säker på att på att pape får mailet eftersom han håller i alla 50 platserna :lol:

 

Men jag kollar upp det och svarar i tråden under dagen.

 

/ Dan Borlänge Bullets

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får väl ringa dig grebban, jag har INTE fått något mail!!!

 

Inte jag heller...

Kan det bero på att man anmält sig genom en pokerklubb?

(i mitt fall Bullets i Borlänge)

 

Är rätt säker på att på att pape får mailet eftersom han håller i alla 50 platserna :lol:

 

Men jag kollar upp det och svarar i tråden under dagen.

 

/ Dan Borlänge Bullets

 

Åh, tack för det!

Vi syns väl på bussen på fredag, kanske med nån iskall öl & en kortlek att fördriva restiden med ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Strykis hade rätt. Jag har fått mailet. Det stod inget speciellt viktigt i det ändå. Jag tänkte jag skulle ta den lilla viktiga informationen på bussen. Men bara för sakens skull så skickade jag ut mailet till alla er 50 som åker med bussen. Jag passade även på att påminna tomtarna vilken tid bussen avgår från Borlänge och Falun :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...