Gå till innehåll

Masters of Poker, Grebbestad 11-12 november!


Recommended Posts

  • Svars 288
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

En pokerklubb som reserverat platser. Samt ett antal spelare som har reserverat platser, har nu blivit borttagna då inbetalningar ej har kommit.

Den klubb och de spelare som detta berör, har fått information om detta.

Detta gör att vi nu har fått loss ytterligare 60 platser, så boka på !!!!!!!

/Grebban

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser att frågan om dealer kommit upp. Och den har fått svar av en besökare !!!!

 

För att göra allt rätt, är det på detta sätt:

 

I starten av turneringen kommer varje spelare att själva sköta korten. Mot slutet av turneringen vi ett fåtal bord kvar kommer det att vara dealers.

 

Svaret som Mac-Swe var att vi kommer ej att ta in betalda dealers till detta evenemang, då vi själva i klubben har mycket erfarna dealers som kommer att ställa upp utan ekonomisk ersättning för att göra detta. Då det finns inga ekonomiska möjligheter att hyra in dealers.

 

Hoppas att detta gav lite klarhet i frågan om dealers...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som många märkt nu under slutet av förra veckan och under helgen så har ni ej fått bekräftelse på era bokningar. Just nu (10/8 kl:08.00) har det gått iväg en hel hög med bekräftelser.

Anledningen till att det har dröjt är att jag har suttit i helgen och plockat bort spelare som ej har gjort betalningarna. Och på så sätt fått loss platser.

 

Det är nu ca: 70 personer som inte har betalt, dessa har ngr dagar kvar på sig att göra detta.

 

Den som har gjort en bokning, och inte fått en bekräftelse bör kontakta mig omgående på tel: 0730-569999.

 

Så efter att jag har plockat bort spelare finns det några platser kvar.

 

Vill ni bara säkra på er plats, gör inbetalningen så fort ni fått bekräftelsen.

 

/Grebban

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenare grebban

jag pm dig ang 15 platser åt trollhättans pokerKlubb kan du lägga undan dem. så får du namnen när jag har samlat i hop dem.

 

MVH MOJJE

 

Mojje.

Ring mig på telefon 0525-10084 så snart du kan. Så ser vi vad vi kan göra åt platserna.

/Grebban

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenare på er.

 

Gällande boendet och priset, så tar jag på mig detta felet. 250:- stämmer inte, tyvärr.

Det är 400:- per spelare och natt som gäller, ink frukost. Detta är ändock billigt med tanke på att det kostar ca: 1150:- ord/pris på denna anläggning.

 

Start på fre, detta får jag återkomma med. Skulle tänka att prel. är det från efm. som gäller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenare på er.

 

Gällande boendet och priset, så tar jag på mig detta felet. 250:- stämmer inte, tyvärr.

Det är 400:- per spelare och natt som gäller, ink frukost. Detta är ändock billigt med tanke på att det kostar ca: 1150:- ord/pris på denna anläggning.

 

Start på fre, detta får jag återkomma med. Skulle tänka att prel. är det från efm. som gäller.

 

 

Det luktar fulsälj! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är det nio platser kvar. Först till kvarn, de bokas på efter den ordningen de kommer in på mailen.

 

Därefter blir det väntlista. Chansen att komma med från den är god, för som ni ser är det de betalda antalet som står på hemsidan, och de som nu inte betalar in kommer att tas bort, och ersättas med dom på väntlistan.

 

Just nu har jag inga spelare som inte fått en bekräftelse från mig, så alla skall ha fått info om hotellbokning, samt bg-nr att betala in på.

 

/Grebban

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenare på er.

 

Gällande boendet och priset, så tar jag på mig detta felet. 250:- stämmer inte, tyvärr.

Det är 400:- per spelare och natt som gäller, ink frukost. Detta är ändock billigt med tanke på att det kostar ca: 1150:- ord/pris på denna anläggning.

 

Start på fre, detta får jag återkomma med. Skulle tänka att prel. är det från efm. som gäller.

 

 

Det luktar fulsälj! :D

 

Som ni kan se i början, sid1 så var priset 450:- från start. Vilket ag fått ner till 400*:-

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tänk er själva, med multipoker som huvudsponsor så är det givna svaret NEJ. de har väl mycket att styra och ställa med. papper och mail och inbetalningar från 400, därav kanske 100 som inte betalt in och ännu mera grejer att hålla reda på. tror inte ni själva skulle hantera det så väl själva.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tänk er själva, med multipoker som huvudsponsor så är det givna svaret NEJ. de har väl mycket att styra och ställa med. papper och mail och inbetalningar från 400, därav kanske 100 som inte betalt in och ännu mera grejer att hålla reda på. tror inte ni själva skulle hantera det så väl själva.

 

Nej men då kanske man inte ska arrangera turneringar heller.

Att man inte klarar av att bekräfta en betalning på en vecka eller svara på mail är för dåligt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tänk er själva, med multipoker som huvudsponsor så är det givna svaret NEJ. de har väl mycket att styra och ställa med. papper och mail och inbetalningar från 400, därav kanske 100 som inte betalt in och ännu mera grejer att hålla reda på. tror inte ni själva skulle hantera det så väl själva.

 

Mailkontakten var inga problem när bokningen behandlades.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej men då kanske man inte ska arrangera turneringar heller.

Att man inte klarar av att bekräfta en betalning på en vecka eller svara på mail är för dåligt!

 

D:

Lättare blir det inte de flesta består av idioter. De kanske tog sig vatten över huvudet men bara för det så ska man inte pina dom för det. Jag har fått svar på alla mina mail. Sedan kan det bero på vad man skriver och hur man uttrycker sig. Jag skulle aldrig besvara en idiot som inte kan uttrycka sig ordentligt tex. Det bästa är att ringa och fråga, men du kan ju sitta och puttra och klaga i ett forum istället för att ta tag i saken.

 

Dessutom att bara klaga, klaga och klaga gör saken inte bättre. Hjälp till istället för att leka överman eller ha tålamod och vänta istället.

 

 

Nevee:

Jag tror det kommer, annars ring och hör om de har fått in pengarna. Bara det är ett jätte jobb att kolla bankgirot och ta reda vilka som har betalt ihop med vilken anmälan för det felar oftast.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...