Gå till innehåll

Masters of Poker, Grebbestad 11-12 november!


Recommended Posts

  • Svars 288
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ja det känns ju lite som om att man måste våga göra så här för att skapa debatt om pokerturnerningar etc. Därför är jag inte så säker på att det skulle vara så dåligt med mycket media på arrangemanget, samtidigt som det givetvis är en risk för arrangören.

 

Ser man till att media får en rättvis bild av spelet och ett välarbetat arrangemang så kan det vara guld värt i vår fortsatta kamp för att legalisera turneringspoker.

 

Jag ser med spänning fram mot turneringen :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Jag kan inte mer än beklaga att du inte har fått din bekräftelse, du är dock inte ensam om det.

Detta beror helt enkelt på att den gångna veckan har vi genomfört västkustens carneval med ca: 9-10.000 besökare i Grebbestad så vi har haft att göra nu några dagar. Men lovar att alla kommer få en bekräftelse under kommande vecka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det vore kul att få veta hur många spelare som faktiskt betalt in och inte bara hur många som anmält sig(då detta inte är relevant).

 

Sen antar jag att ni inte kommer ha prissummorna i lokalen?

 

 

Vi syns säkert där ;p

 

PS. Försök fixa er sida så den bli lite mer informativ och uppdaterad tack.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej alla, tyvärr har jag inte kunnat vara lika tillgänglig som jag har önskat här ngn vecka. Sommarstad, mycket turister. Vi har nu satt ytterligare medarbetare på att hjälpa oss, då det händer mycket nu.

 

Hemsidan kommer att uppdateras med antalet anmälda, vi kommer också att uppdatera med mera ingående infp om exakt vad som händer under dessa dagar. Vi har också ett avtal med anläggningen där ni kommer att få bo för 250:-/pers.

 

Prispengarna, den får ni helt enkelt själva dra en slutsats om !!! :-)

 

Övriga frågor, maila mig gärna på glenn@grebbestadpoker.se, eller ring mig på 0730-56 99 99

 

Glenn Simonsson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har anmält ett helt gäng med personer men inte fått någon bekräftelse. Dyker det upp en bekräftelse direkt eller kommer det efter X antal veckor?

 

OBS.................

PAPE.

VI HAR GÅTT IGENOM SAMTLIGA MAILKANALER VI HAR, SAMT OM DU HAR RINGT IN.

VI KAN INTE FINNA NGN UPPGIFT OM DIG, ELLER DINNA KOMPISAR DU HAR ANMÄLT.

SNÄLLA, RING MIG SÅ SNART DU KAN PÅ 0730-56 99 99

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Under dagen kommer det att vara exakt antalet anmälda på hemsidan, och ca: 70-75% har betalt in sin avgift.

Hög procent ??

Beror på att när man anmäller sig får man mail av mig där det står att du är anmäld, men inte garanterad. Detta för du först när pengarna har kommit in.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Deltagarantalet är nu uppe i 185 pers.

Fre: cashgame, mindre turneringar. För den som kommer tidigt

Lör: Turnering börjar tidigt, återkommer med tid: ca: 09

Sön: Ev. fortsättning på turneringen.

 

Bra boende finns för den som vill övernatta, om inte annat billigt. 250:-/pers.

Kolla in sidan http://www.tanumstrand.se vi kommer denna helg ha hela anläggningen.

 

Bokningskod för rum erhålles först vid gjord bokning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det 185 som anmält intresse, eller 185 som betalt.

 

Se till att få betalning i förväg, annars kommer det bli stort manfall.

 

Jämför med PF.nu live första gången, då 10% försvann, eller NM då 400 var "anmälda" men 250 dök upp.

 

Det är av vikt för er som arrangörer, blir ju jävligt mycket mer att fixa i onödan om man säger så...

 

Jag dyker nog upp i alla fall, verkar ju bli största tävlingen i Sverige och den vill jag inte missa :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Deltagarantalet är nu uppe i 185 pers.

Fre: cashgame, mindre turneringar. För den som kommer tidigt

Lör: Turnering börjar tidigt, återkommer med tid: ca: 09

Sön: Ev. fortsättning på turneringen.

 

Bra boende finns för den som vill övernatta, om inte annat billigt. 250:-/pers.

Kolla in sidan http://www.tanumstrand.se vi kommer denna helg ha hela anläggningen.

 

Bokningskod för rum erhålles först vid gjord bokning.

 

Boende priset är för hela helgen (2 nätter) eller per natt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Deltagarantalet är nu uppe i 185 pers.

Fre: cashgame, mindre turneringar. För den som kommer tidigt

Lör: Turnering börjar tidigt, återkommer med tid: ca: 09

Sön: Ev. fortsättning på turneringen.

 

Bra boende finns för den som vill övernatta, om inte annat billigt. 250:-/pers.

Kolla in sidan http://www.tanumstrand.se vi kommer denna helg ha hela anläggningen.

 

Bokningskod för rum erhålles först vid gjord bokning.

 

Boende priset är för hela helgen (2 nätter) eller per natt?

 

Detta är per natt. Ordinare pris ligger på 1150:-/natt. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det 185 som anmält intresse, eller 185 som betalt.

 

Se till att få betalning i förväg, annars kommer det bli stort manfall.

 

Jämför med PF.nu live första gången, då 10% försvann, eller NM då 400 var "anmälda" men 250 dök upp.

 

Det är av vikt för er som arrangörer, blir ju jävligt mycket mer att fixa i onödan om man säger så...

 

Jag dyker nog upp i alla fall, verkar ju bli största tävlingen i Sverige och den vill jag inte missa :-)

 

Tackar för synpunkten.

Jag har lagt upp det som så att när man bokar, skrivs man upp. Platsen blir aldrig garanterad om pengarna inte kommer in. Vill man vara säker på sin plats bör man betala ganska omgående.

Därefter ligger jag och bevakar bokningsdatum mot hur lång tid det har gått. Den som gått långt över tiden får ett mail om betalning. Annars plockas spelaren bort från boknigen. Och han får göra en ny för att vara med.

Gjorde på detta sätt när vi hade turnering i maj, mannfallet blev då tre av 200 spelare.

Å andra sidan var det tre spelare som inte fick sin avgift återbetald, detta var beräknat till prispotten.

Avbokningar kan göra, om den görs i GOD TID, menar jag veckor före turnering. Kommer det avboknig dagarna/veckan före, så får spelare prova sälja sin plats, eller avstå pengar och spel.

Vilket jag menar att bokningen är bindande, med visst översende när spelare vill avboka. Men den hårda linjen är BINDANDE bokning och betalning.

/Grebban :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är nu 189 bokade spelare.

Jag vill bara göra alla uppmärksamma på att jag har 120 plaster reserverade för diverse klubbar som kör sateliter till denna. Givetvis kommer kanske inte alla platser att nyttjas. Men i det stora hela, så innebär detta att det finns endast 91 platser kvar, då de reserverade för sateliter inte är medräknade i totala antalet bokningar.

 

/Grebban

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På våran hemsida http://www.mastersofpoker.se finner ni ett deltagarantal. det deltagarantal som står där ÄR BETALDA OCH KLARA FÖR SPEL.

 

Utöver detta finns det en del bokade som ej gjort sina betalningar. Så just nu finns det ca: 54 platser kvar till Masters Of Poker 2005.

 

Givetvis kommer förmodligen några av de ej betalda anmälningarna att försvinna. Men det är dock endast 3 månader kvar, och inte mycket plats...

Reflektera också över att vi har ej börjat att "hårdmarknadsföra", vilket vi troligen inte behöver att göra, då vi räknar med att det är fullt inom en månad...... 8-)

 

Maxantalet är 400 spelare, ev. ngn mera. Återkommer vi med...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är antalet 247 spelare.

Plus de som ännu inte betalt, samt plus sateliter. Så nu börjar det snart att gälla först till kvarn med betalningar för att få sin stol garanterad.

 

Den som vill vara lite "kylig" och vänta, gör givetvis detta. Det finns de som bokat plats, men ej betalt in avgiften.

Detta innebär att det kommer säkert att lossna lite platser framåt, men det är ju inget att ta för givet.

 

Vi hoppas på att under kommande vecka kunna lägga ut ytterligare info på hemsidan.

Är det ngn info som just du vill veta, och som bör ligga ute ??!!! Undantaget den info som givetvis kommer ´med belräftelsen på bokningen.

Tider, startmarker, perioder kommer givetvis att ligga ute !..........

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...