Gå till innehåll

RUSH POKER - trash or cash?


The Grand Bark

Recommended Posts

Det blir ju grymt swingigt. Har haft mina två bästa och mina två sämsta sessioner någonsin på rush. Givetvis beroende på att antalet händer per session är så mycket större. Men det hjälper ju inte mycket när hjärnan tycker man lyckats förlora alldeldes för mycket på en timme.

 

Och i vanligt spel händer det ju inte så ofta att man får in det 300BB med AA mot KK två gånger på 2 minuter och förlorar bägge. Har redan hänt mig i två olika sessioner. Lätt att tilta då.

 

Tycker att ett annat 'problem' är när man själv har en hyfsad stack. Typ 300BB och så kommer det en me 7-800BB på ditt bord som satsar. I vanligt spel händer det dels inte lika ofta och du vet då alltid om det är för att han är skicklig eller om det är en chansande fisk.

 

Men kul är det. För det mesta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 311
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Spelar ingen roll vad som skulle ha varit det "rätta" spelet. Har du foldat så har du foldat och borde inte tänka på den handen mer. Det är DU som ska veta att du spelat rätt, inte vänta på facit. Det är ju nästan bättre att man inte får reda på att man hade träffat kåken med sina J5o.:shock:

Annars håller jag med dej, det är en GRYM idé. Århundradets uppfinning inom pokern alltså.

 

Fast man kan ju folda för att man har en uppfattning om FIs ranger, får du se deras händerfår du jumer info att använda till sina uppskattningar. Eller nått.

 

Väldigt kul spel hursom =) Spelade iofs NL25 men jäklar vad folk spewade, skadade ju inte att jag floppade set vartannat PP heller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inte spelat på FTP på flera år, men nu ska jag nog inte spela nån annanstans förrän dom andra hittar på nåt liknande. Jag är ju lite dålig på multitableing (kalla mej trög eller feg), men jag har aldrig spelat på mer än 3 bord samtidigt. Nu får man ju in hur många händer som helst på nolltid. Fast å andra sidan: om raken är 7% och rakebacken 27% (sämsta inom hela industrin) så är det väl till syvende o sist bara ägarna till FullTilt som tjänar pengar på detta. Det gynnar visserligen mej personligen lite grann eftersom jag spelar utan varken PT eller HEM.8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fast man kan ju folda för att man har en uppfattning om FIs ranger, får du se deras händerfår du jumer info att använda till sina uppskattningar. Eller nått.QUOTE]

 

Alltså: Du har ju ingen nytta "what so ever" av den informationen i rushpoker eftersom du flyttas runt hela tiden. Eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En lite dum fråga kanske, men var ett tag sen jag spelade på FTP. Vet att jag reggade med 27% rb via nån affesida, kommer dock inte ihåg vilken. Men hur brukar det funka med utbetalningen av rb'n? Är det standard att den kommer in direkt på FTP-kontot eller måste jag leta upp min affesida?

 

Supporten borde veta vilken affe som är kopplad till mitt konto va?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En lite dum fråga kanske, men var ett tag sen jag spelade på FTP. Vet att jag reggade med 27% rb via nån affesida, kommer dock inte ihåg vilken. Men hur brukar det funka med utbetalningen av rb'n? Är det standard att den kommer in direkt på FTP-kontot eller måste jag leta upp min affesida?

 

Supporten borde veta vilken affe som är kopplad till mitt konto va?

 

kolla historiken för "tidigare transaktioner". För mig skickas pengarna till mitt konto automatiskt en gång i månaden iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...