Gå till innehåll

RUSH POKER - trash or cash?


The Grand Bark

Recommended Posts

  • Svars 311
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

 

När jag bara hade sista bordet kvar blev jag bb 3 gånger på 7 händer. Någon som varit med om liknande?

 

 

Yes.. kör samma "taktik" när jag ska stänga ner. SLutar alltid med att jag får BB 2 gånger på 5-6 händer och då klickar jag quick-fold 3-4 gånger sen stänger jag ner, obv tiltad över att blivit bestulen på en BB ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

lirar fan aldrig mer rush :/

 

orkar inte rabbla händer men de beatsen jag såg tar mig typ 10k händer att se ungefär.

Sen spelade jag mindre händer i timmen än jag vanligtvis gör, hm..

Känns lite för riggat, att jag loosa varje 80/20 gjorde grädden på moset och jag var nära på att göra sönder laptopen, bra start på dagen.

idiot ide att testa rush, visserligen så kan man nog plussa ganska hårt.

Men jag vill inte förlora mer hår

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lirar fan aldrig mer rush :/

 

orkar inte rabbla händer men de beatsen jag såg tar mig typ 10k händer att se ungefär.

Sen spelade jag mindre händer i timmen än jag vanligtvis gör, hm..

Känns lite för riggat, att jag loosa varje 80/20 gjorde grädden på moset och jag var nära på att göra sönder laptopen, bra start på dagen.

idiot ide att testa rush, visserligen så kan man nog plussa ganska hårt.

Men jag vill inte förlora mer hår

 

+1, jag pallar fan inte heller, loosar man 4 st där man e minst 80/20 inom loppet av 10 min så tiltar i alla fall jag värre än fan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar NL10 (highstakes-kungen!). Blir nog ingen mer Rush Poker för min del. Tycker det känns som mindre "poker" och inte alls fiskigare som utlovat i och med att man inte har en aning om vem som är fisken. Tvärtom tycker jag det är tight som fan, och mycket 3/4-bet i potterna. Blir att man skeppar varje stor hand... Att jag är 5 BI back på 150 händer efter fem torskade 70/30 lägen hjälper säkert till (standard iofs!). Hoppas verkligen inte att fisken lämnar reg-borden, men jag ser verkligen inte varför en fisk skulle vilja spela regular istället för rush, tyvärr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar NL10 (highstakes-kungen!). Blir nog ingen mer Rush Poker för min del. Tycker det känns som mindre "poker" och inte alls fiskigare som utlovat i och med att man inte har en aning om vem som är fisken. Tvärtom tycker jag det är tight som fan, och mycket 3/4-bet i potterna. Blir att man skeppar varje stor hand... Att jag är 5 BI back på 150 händer efter fem torskade 70/30 lägen hjälper säkert till (standard iofs!). Hoppas verkligen inte att fisken lämnar reg-borden, men jag ser verkligen inte varför en fisk skulle vilja spela regular istället för rush, tyvärr.

 

Ser du någon motsägelse?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar NL10 (highstakes-kungen!). Blir nog ingen mer Rush Poker för min del. Tycker det känns som mindre "poker" och inte alls fiskigare som utlovat i och med att man inte har en aning om vem som är fisken. Tvärtom tycker jag det är tight som fan, och mycket 3/4-bet i potterna. Blir att man skeppar varje stor hand... Att jag är 5 BI back på 150 händer efter fem torskade 70/30 lägen hjälper säkert till (standard iofs!). Hoppas verkligen inte att fisken lämnar reg-borden, men jag ser verkligen inte varför en fisk skulle vilja spela regular istället för rush, tyvärr.

 

Ser du någon motsägelse?

 

LOL! Så sant, så sant.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Jag har fått en ny bonuskod till min mail som jag fick ge till mina bekanta så att dom kunde prova rush poker. Tänkte att jag lika gärna kan skriva den här också. koden: FTRUSH

 

Denna bonus ska inte påverka den vanliga 100%bonusen. När man spelat 2000 händer rushpoker får man 100$.

 

Mycket vänliga hälsningar Oscar Bergström

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har fått en ny bonuskod till min mail som jag fick ge till mina bekanta så att dom kunde prova rush poker. Tänkte att jag lika gärna kan skriva den här också. koden: FTRUSH

 

Denna bonus ska inte påverka den vanliga 100%bonusen. När man spelat 2000 händer rushpoker får man 100$.

 

Mycket vänliga hälsningar Oscar Bergström

 

Lol, 1 inlägg och han blir bannad? sist in först ut;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som gått från rush NL10 till rush NL25? Vilka skillnader upplever ni?

 

Har kört ett par sessioner nu och upplever att mina c-bet inte tar hem potten lika ofta. Upplever även att det går lite sämre med att sno blinds.

 

Någon med tankar?

 

Likadant i "vanlig" poker. Helt enkelt bättre spelare skulle jag tro.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Har bara spelat Rush Poker sedan det kom och det har gått sjukt bra. Har inte haft några större downswings.

 

Men dom 2 senaste dagarna förlorat 14 inköp. Utöver det har jag förstört min röst och är orolig att jag ska bli vräkt då det blivit lite skrik vid utdragningarna.

 

Tänkte att jag skulle gå tillbaka att spela "normal" hastighet, men det går fan inte efter att man lirat Rush Poker!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har bara spelat Rush Poker sedan det kom och det har gått sjukt bra. Har inte haft några större downswings.

 

Men dom 2 senaste dagarna förlorat 14 inköp. Utöver det har jag förstört min röst och är orolig att jag ska bli vräkt då det blivit lite skrik vid utdragningarna.

 

Tänkte att jag skulle gå tillbaka att spela "normal" hastighet, men det går fan inte efter att man lirat Rush Poker!!

 

Sprungit över ditt EV låter det som, tappar jag 3 inköp inom kort så brukar jag hoppa och inte lira mer den dan. Mycket lättare att tilta på Rush imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sprungit över ditt EV låter det som, tappar jag 3 inköp inom kort så brukar jag hoppa och inte lira mer den dan. Mycket lättare att tilta på Rush imo.

 

Måste sätta upp några gränser. Att det är lättare att tilta på Rush håller jag verkligen med dom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Hej, jag har precis börjat testa rushpoker lite grann och det var ju sjukt kul.

 

Jag har ett "bra" konto med "pluspoäng", men jag har sett att folk har fått bonusar också, FPRUSH var ju tydligen koden.?

 

Så min fråga är helt enkelt hur fan reggar man den så man får bonusen? Är det när man gör en insättning som man skriver koden eller kan man göra det någon annanstans?

 

Sedan undrar jag även om man tjänar ngt på att spela med både "pluspoäng" och Bonus på Fulltilt? Eller drar de av mitt bonusbelopp på den "pluspoängen" jag hade fått utbetalt iaf? Eller drar de av den från "bruttopluspoängen" så att jag fortfarande tjänar på att spela med både "pluspoäng"+bonus?

 

(pluspoäng = ngt annat som man inte får skriva...)

// Oscar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FT har lite olika promosar då och då. Dock får inte alla och alla får inte alltid samma belopp.

 

Har du spelat rush på sistone så får du förmodligen inte ett erbjudande om bonus för att prova rush.

 

Alla bonusar dras från bruttoraken så det är alltid lönsamt med en bonus även om du har rakeback. ALLTID. Du kan räkna värdet på bonusen som 73% så vet du vad den är värd.

 

Dom enda bonusar som är värda 100% även om du har rakeback är mid- och year-end bonusarna i Ironman programmet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...