Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej,

Nu drar vi igång Suddens guldjakt! 3 resor till Vancouver med Mats Sundin i potten i varje veckofinal.

Varje kväll 20:45 är det freeroll med $500 i prispotten samt 3 platser till veckofinalen. Något lättare är det att ta sig till veckofinalen med inköpsturneringarna.

Hur kvalificerar man sig till veckofinalen:

Suddens guldjakt $20+$2 kl 20:45 CET - 5 platser garanterade

Suddens guldjakt freeroll kl 20:45 CET - Placering 1-3 vinner plats

Suddens guldjakt $2,20 Rebuy kl 21:30 CET - 5 platser garanterade

Man hittar turneringarna om man väljer förljande flikar "Turnering" -> "Regional" och skriver in "guldjakt" i sökfiltret.

Veckofinalen spelas följande måndag kl 20.00. Man kan antingen kvalificera sig till veckofinalen eller köp sin plats direkt till finalen för $109.

Pris i veckofinalen:

3 resepaket garanteras i varje veckofinal, värda $11,000 styck. Varje paket är en resa för två personer med boende och måltider samt plats i en exklusiv turnering med Mats Sundin på plats i Vancouver. I priset ingår flyg för två personer från Arlanda till Vancouver tur och retur, boende 18-22 feb i Vancouver på ett kryssningsfartyg i hamnen, samtliga måltider på båten ingår, inköp för både vinnaren och dennes gäst till en privat poker turnering med Mats Sundin ”Suddens guldjakt” värt $1,000 per person, samt $500 i fickpengar.

Notera att man måste vara 19 år fylld för att få ta del i liveturneringen i Vancouver.

Läs mer på :

http://www.pokerstars.se/poker/promotions/goldhunt/play/

Frågor svarar vi gärna på här.

Mvh,

Karl

PokerStars Support

• Svars 51
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Back to back skepp plix :D

Varför lägger ni veckofinalen på en måndag och inte på söndag som förra året? Vet inte om jag bara lever i min lilla bubbla, men känns som att söndagen bör passa bäst för de flesta.

Postad
Back to back skepp plix :D

Varför lägger ni veckofinalen på en måndag och inte på söndag som förra året? Vet inte om jag bara lever i min lilla bubbla, men känns som att söndagen bör passa bäst för de flesta.

Ses i Vancouver kompis :)

Postad
Ses i Vancouver kompis :)

Ses pojkar : )

oooh, vore inte dumt med en ny resa! :P

Sjukt snygga hidden brags av alla (inklusive mig själv). Tycker bara de kan låta samma gäng åka igen. Det funkade ju bra sist liksom :mrgreen:

Postad
Kul, men förstår inte riktigt hur varje paket kan värderas så högt som $11k, det är ju bara en $1k turre man ska lira liksom.. Flyg och boende på båten går väl på MAX $3k?

psssst, hört talas om ett litet evenemang som kallas OS? ;)

dessutom är det 2 * $1000 i inköp, eftersom gästen också får spela...

Postad
Nu har jag missat tre gånger att anmäla mig till de här tävlingarna, på grund av eran jävla late reg (tack vare den, i satelliter, så vill man ju anmäla sig sista minuten).

Ta bort late reg i satelliter tack.

Du anmälde dig inte i sista minuten idag!?

Postad

Hej,

Då skall vi se:

Hur flyger vi dit? - Med Air Canada via London.

Kan man vinna paketet även om man bara är 18 och då alltså skippar turneringen? - Det kan man göra.

Offentliggör ni vinnarna (med vanliga namn alltså)? - Nej, vi går inte ut med folks namn om de inte vill det.

Passa på att boka kvällens veckofinal kl 20:00. 3 stycken paket a $11000 i potten. Just nu 42 anmälda. Man kan köpa in sig för $109.

Mvh,

Karl

PokerStars Support

Postad
Hur flyger vi dit? - Med Air Canada via London.
Okej, Star Alliance... räkna med att jag kommer ha speciella önskemål om jag klonkar :-) Nej då, inget farligt, men vill inte vara med på gruppbokning utan egen bokning, mycket lättare att uppgradera då. Nåväl, först klonka, sedan förpesta tillvaron för er resebyrå :-)