Gå till innehåll

Har mats sundin konto på pokerstars?


Caroline87

Recommended Posts

Jag förstår att om man är cp-stenrik som Mats Sundin så är det svårt att motivera sig att kolla på instruktionsvideos eller liknande. Vinst eller förlust så länge det inte är på Guy Laliberte-nivå spelar liksom ingen roll. Men det måste ju va roligare att spela poker (speciellt om han ska lira live-events) om han är lite hyfsad iaf. Är väl bara att pynta nån duktig jävel som får sitta bredvid honom och coacha i några dar? Eller vafan, är nog många som tycker det vore så coolt att va med Sundin att han skulle kunna få bra coachning helt gratis.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 69
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag skulle också ha svårt att motivera mig vid pokerbordet med hans bankkonto. Men hur illa han än spelar lär han gå plus på samarbetet med Pokerstars. Till skillnad mot dom flesta andra.

 

Förmodligen så får han en påse pengar som kan slaskas bort vid borden. Det viktiga är ju att han syns. Inget som påverkar hans garantipension från Pokerstars.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Ja, han är nog bättre på hockey, men det är marginellt.

 

Vågad, men mycket smart float på floppen. Himan33 betar 100 % av sin HD på den floppen. Det vet Domce, som har missat helt, men som floatar. Där har han inte räknat med att Sudden ser rakt igenom dem båda, och överfloatar floppen.

 

Suddens tanke är att Himan33 ska ge upp alla händer som inte innehåller minst ett A på turn, och att Domce ska fullfölja sin float 100 % av gångerna med en bet på c:a 1/3 pott, varpå Sudden ska checkraisa all in och få Domce att vika.

 

Nu plockar istället Sudden upp en hel del SD-equity på turn. Himan33 checkar planenligt, och Domce betar lite större än vad Sudden räknat med, antagligen misclick från Domces sida, men det gör ju inget nu när Sudden träffar trean.

 

Damen på river ger Sudden tvåpar och han går för checksyn. Kan väl eventuellt ifrågsättas om bet hade varit bättre, men det är så lite pengar att det kan kvitta.

 

WP Sudden!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Årets analys

 

Precis det jag menar, var självklart ironisk när jag skrev att han nog var bättre på hockey.

Lätt att missförstå hur genialt handen spelas.

 

Nytänkare som Platon, Darwin, Riggdevil, Columbus, Edison m.m. möts ofta med skepticism och Mats är inget undantag.

 

Ni lär få äta upp era ord.

 

FarSideDogCartoon.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, han är nog bättre på hockey, men det är marginellt.

 

Vågad, men mycket smart float på floppen. Himan33 betar 100 % av sin HD på den floppen. Det vet Domce, som har missat helt, men som floatar. Där har han inte räknat med att Sudden ser rakt igenom dem båda, och överfloatar floppen.

 

Suddens tanke är att Himan33 ska ge upp alla händer som inte innehåller minst ett A på turn, och att Domce ska fullfölja sin float 100 % av gångerna med en bet på c:a 1/3 pott, varpå Sudden ska checkraisa all in och få Domce att vika.

 

Nu plockar istället Sudden upp en hel del SD-equity på turn. Himan33 checkar planenligt, och Domce betar lite större än vad Sudden räknat med, antagligen misclick från Domces sida, men det gör ju inget nu när Sudden träffar trean.

 

Damen på river ger Sudden tvåpar och han går för checksyn. Kan väl eventuellt ifrågsättas om bet hade varit bättre, men det är så lite pengar att det kan kvitta.

 

WP Sudden!

 

Haha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nytänkare som Platon, Darwin, Riggdevil, Columbus, Edison m.m. möts ofta med skepticism och Mats är inget undantag.

 

LOL!

 

Det roligaste tycker jag nästan är att killen som är ett av Pokerstars största reklamdragplåster för att lira hos dem har laddat in HELA 1500 HÄNDER!!!! Ett levande bevis för hur skojigt det är att grinda på Stars.

 

Det är rätt dyra händer. Man skulle kunna tro att någon som bara äter ute par gånger i veckan inte är så intresserad av att äta ute, men äter han en tiorätters på Franzén Lindeberg varje gång, blir det ändå rätt mycket pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, han är nog bättre på hockey, men det är marginellt.

 

Vågad, men mycket smart float på floppen. Himan33 betar 100 % av sin HD på den floppen. Det vet Domce, som har missat helt, men som floatar. Där har han inte räknat med att Sudden ser rakt igenom dem båda, och överfloatar floppen.

 

Suddens tanke är att Himan33 ska ge upp alla händer som inte innehåller minst ett A på turn, och att Domce ska fullfölja sin float 100 % av gångerna med en bet på c:a 1/3 pott, varpå Sudden ska checkraisa all in och få Domce att vika.

 

Nu plockar istället Sudden upp en hel del SD-equity på turn. Himan33 checkar planenligt, och Domce betar lite större än vad Sudden räknat med, antagligen misclick från Domces sida, men det gör ju inget nu när Sudden träffar trean.

 

Damen på river ger Sudden tvåpar och han går för checksyn. Kan väl eventuellt ifrågsättas om bet hade varit bättre, men det är så lite pengar att det kan kvitta.

 

WP Sudden!

 

Härlig analys! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är ju helt orimligt att detta inte är fake. Q3 handen hittar du inte ens på 0.25/0.50 en lördagskväll.

 

Jag vägrar att tro att en av våra absolut största idrottsmän genom tiderna skulle vara så sjuuuuuukt dålig på poker.

 

Antingen är kontot kapat, Sudden packad, eller så är det bara elakt förtal!

 

*håller för öronen och skriker* la la la la la la la BINGO!

 

 

Förre

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är ju helt orimligt att detta inte är fake. Q3 handen hittar du inte ens på 0.25/0.50 en lördagskväll.

 

Jag vägrar att tro att en av våra absolut största idrottsmän genom tiderna skulle vara så sjuuuuuukt dålig på poker.

 

Antingen är kontot kapat, Sudden packad, eller så är det bara elakt förtal!

 

*håller för öronen och skriker* la la la la la la la BINGO!

 

 

Förre

 

Finns väl iofs bättre spelade händer att posta:

Tror dock inte man kan förvänta sig världsklass spel från en som nyss börjat spela.

Hursomhelst så är det där bara växelpengar. 100k är för honom ungefär vad 100kr är för oss.

 

https://www.pokertableratings.com/hand-history/stars/32746582470/2479750412

 

https://www.pokertableratings.com/hand-history/stars/35093318434/3360661889

 

https://www.pokertableratings.com/hand-history/stars/33297220253/2677612920

 

https://www.pokertableratings.com/hand-history/stars/33296888640/2677475480

 

https://www.pokertableratings.com/hand-history/stars/35041760435/3343188189

 

Läste nånstans att Bill Gates spelar $3/6 games i Vegas. Hmmm.

 

Bill Gates spelar på nivåer som han kan slå.

Att sätta sig i "The Big game" eller i HSP bara för att han råd med det är inte hans grej.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bill Gates spelar på nivåer som han kan slå.

Att sätta sig i "The Big game" eller i HSP bara för att han råd med det är inte hans grej.

 

Bill Gates på High Stakes Poker vore grejor det. Släng in Sundin som avbytare också.

Skulle vara härligt att se Mats dra in runner runner bottom two på Phil Hellmuth.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gissar på fejk. Ser inte direkt ut som ett nl5k-game även om man räknar bort Sudden.

 

Det gör det ju visst? Är många av händerna som spelas av precis de som oftast sitter på Stars NL$5k bord.

 

Angående Bill Gates så har jag även hört att han en gång railade The Big Game. Då hade någon av spelarna försökt kasta ett ihopskrynklat papper i en sopkorg, men missat och Bill Gates hade klivit upp, gått fram till sopkorgen och lagt det ihopskrynklade pappret i sopkorgen. Ödmjukhet!

 

För övrigt tycker jag att ni ska leta upp intervjun med Mats Sundin från PCA i år. Efter att ha sett den har jag mer respekt för hans pokerspelande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...