Gå till innehåll

Övervärden i kväll (nyårsafton)


Ola Brandborn

Recommended Posts

Ja, jag vet, det är pateteiskt att sitta hemma och spela på nyårsafton, men jag är så dålig i halsen att jag skulle "troligen dö" om jag gick ut i kväll, så...

 

Någon som vet om några intressanta turrar med goda övervärden i kväll, det lär ju finnas några "New Years Specials" väl?

 

Nä, jag är bjuden på fest men är så sugen på att spela ikväll. Brukar vara ett helt enormt övervärde vid CG-borden på nyår/midsommar etc.

 

Nyår är ändå grovt överskattat! Kör på hårt med pokern istället och lycka till. Dock har jag inga turre-tips.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, jag vet, det är pateteiskt att sitta hemma och spela på nyårsafton, men jag är så dålig i halsen att jag skulle "troligen dö" om jag gick ut i kväll, så...

 

Någon som vet om några intressanta turrar med goda övervärden i kväll, det lär ju finnas några "New Years Specials" väl?

 

Då kan vi vara patetiska ihop, bara skönt att vara hemma.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon här som någonsin har haft kul (på riktigt) på nyårsafton? Jag har 26 vintrar på nacken och aldrig lyckats med bedriften

 

Är väl tveksamt. Blir alltid sån hype o otroligt höga förväntningar på nyårsafton som man aldrig når upp till. Var nog roligast när man var riktigt liten o fick stanna uppe assent o panga smällare hela dagen toppat med raketer på kvällen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ola, vad tycker dom om att kniven "köpt" sig en plats i landslaget till em 2010? Kan ha någonsin bli lika bra som han en gång var?
Jag tycker bra! På detta sätt är landslaget det bästa på många många år. Det är inte det teoretiskt sätt bästa landslaget, men det bästa i praktiken (utan Kniven ingen B/N eller F/F).

 

Finns en tråd om det under off topic btw.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FYP :D

 

Hur går det för er? Det var jättebra värde i cashgamet så jag bestämde mig för att skotta och backade 15 inköp på min normala nivå. Nu spelar man en nivå under det man spelar vanligtvis. Härligt.

 

:-( Kul start en timme in på nya året :-(

Själv har jag inte hunnit börja backa än,

missade värdet då jag inte spelat än...:-P

 

GOTT NYTT ÅR ALLA OCH LYCKA TILL 2010

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gått rätt segt för mig på svs. Jag är back 2 inköp ca jag var upp 4 inköp upp men sen efter det har jag inte kunnat vinna en stor pott typ. Aja ska kötta på en timma till iaf 8-)

 

ska dock säga att värdet är riktigt bra

 

Värdet nickade kanske "ahmad??"

VPIP 100% C-bett 100% Vik mot C-bett 8% :mrgreen: :mrgreen:

Back 2,8k på dryga 30 händer?

 

Synd att man var för trött

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...