Gå till innehåll

Highstakes railtråd - läs inlägg 1 innan ni postar


Drunken_Penguin

Recommended Posts

nu 4 st 200/400$ omaha 16k CAP HU vs OMGClayAiken

 

även ett 200/400$ omaha 16k CAP 6max mot Brian Townsend & Gus Hansen med flera

 

En liten rolig detalj

 

Isildur tar sitout på alla HU borden :

 

- OMGClayAiken : ?

- Isildur1 : To much limps for me...

- OMGClayAiken : Ok no limping?

- Isildur1 : k thx.

 

Hah skön han är :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför Omaha??? Fast han inte får så mycket action i texas kanske så skulle det väl vara ganska coolt att bara sitta och vara kungen av texas på fulltilt.... Det skulle jag lätt kunna tänka mig :)

 

Kunde verkligen inte hålla med mer, känns verkligen som att omaha,cap,pot limit och allt skit inte går hand i hand med hans spelstil.

 

Texas no limit ska det vara så han kan köra sina fina jävla overbets :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Patetiskt imo.

 

på vilket sätt är det patetiskt mr.hu champ? Han får välja om han vill spela mot någon som limpar mkt knappar eller inte, han säger det bara rakt ut och galfond har då ett val, sluta spela honom eller 3x'a varje knapp.

 

Inget att snacka om, isildur hade bara suttit o kört mot någon annan, men galfond ville spela mot just honom.

 

På samma sätt som om jag sätter mig och ska spela någon hu, och det visar sig att han antingen limpar eller 2,5x'ar... ja då kan jag helt enkelt bara dra eller fråga honom om han inte kan sluta med det om han nu vill fortsätta spela mot just mig. Vill fi anpassa sig efter mig för att han anser sig ha edge mot mig så gör han ju det gladeligen för att fortsätta spela.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

på vilket sätt är det patetiskt mr.hu champ? Han får välja om han vill spela mot någon som limpar mkt knappar eller inte, han säger det bara rakt ut och galfond har då ett val, sluta spela honom eller 3x'a varje knapp.

 

Inget att snacka om, isildur hade bara suttit o kört mot någon annan, men galfond ville spela mot just honom.

 

På samma sätt som om jag sätter mig och ska spela någon hu, och det visar sig att han antingen limpar eller 2,5x'ar... ja då kan jag helt enkelt bara dra eller fråga honom om han inte kan sluta med det om han nu vill fortsätta spela mot just mig. Vill fi anpassa sig efter mig för att han anser sig ha edge mot mig så gör han ju det gladeligen för att fortsätta spela.

 

Själv brukar jag be folk 4betpusha när jag trebettar, ingen har dock riktigt nappat på erbjudandet utan brukar sticka rätt snabbt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Själv brukar jag be folk 4betpusha när jag trebettar, ingen har dock riktigt nappat på erbjudandet utan brukar sticka rätt snabbt.

 

Om du hade mer i din 3bet range än aa kk qq och ak så kanske.. Eller alternativ 2 att de inte kan hitta nog med edge mot dig för att gottgöra ditt löjliga förslag ... Limpa knappar hu eller 4betpusha 100% är äpplen och päron.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

på vilket sätt är det patetiskt mr.hu champ? Han får välja om han vill spela mot någon som limpar mkt knappar eller inte, han säger det bara rakt ut och galfond har då ett val, sluta spela honom eller 3x'a varje knapp.

 

Folk som anmärker på hur andra spelar mot en är sorgsna figurer. Isildur1 ska endast bekymra sig om sitt eget spel och låta Galfond spela hur fan han vill.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läs dina egna inlägg och försök hitta något positivt i dem.

Du letar aktivt saker att reta upp dig på va?

Försök få ligga eller något som gör dig gladare, för din egen skull.

 

Du ser ju inte ens vad du "svarar" på i trådar utan kastar ur dig slumpvalda dystra kommentarer på andras inlägg.

 

Isildur1 whinar för mycket, vad ska jag göra åt det tycker du? Och du yrslar ju bara, jag svarar i detalj på korkade inlägg. Om du inte vill bli reamad kläck inte ur dig en massa gorm.

För övrigt så fick jag ligga för ett par timmar sedan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här diskuteras highstakespoker online. Tipsa när det är action, diskutera spelare och händer.

 

Regler för tråden:

 

Då den förra highstakestråden spårade ur ett antal gånger så kommer denna tråden att modereras stenhårt. Följande regelbrott kommer ge autoinfraction, och inläggen kommer raderas.

 

  • Off topic
  • Personangrepp
  • Språkpolisande
  • Trams

 

 

Upprepade övertramp kommer resultera i en månads tempban.

 

Highstakes railtråd - läs inlägg 1 innan ni postar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...