Gå till innehåll

Highstakes railtråd - läs inlägg 1 innan ni postar


Drunken_Penguin

Recommended Posts

Vad är facit nu? Slut på pengarna redan? Undrar om inte Isildur1 i själva verket är frugan min? Måste kolla närmare på det här. Taktiken verkar stämma. Skotta så högt man hinner på en tre fyra dagar och med lite tur dubblar man upp på rakeback.

 

dropa i runda slängar en mille inatt, han hade vunnit innan dess ca 1,6m på 48 timmar, så med det han har bakom och det han har kvar av rushen så är det väl 800kish? kan inte tänka mig att han började härja med mer, varför sätta in mer än vad man behöver !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

dropa i runda slängar en mille inatt, han hade vunnit innan dess ca 1,6m på 48 timmar, så med det han har bakom och det han har kvar av rushen så är det väl 800kish? kan inte tänka mig att han började härja med mer, varför sätta in mer än vad man behöver !

 

Ok, bra. ;-) Hoppas innerligt att det vänder upp igen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

han bustade och quittade efter 15 min typ. det är inte bra.

 

Han är trots 900k vacker upp 550k sen sin comeback , gillar att han casha ut depo och pluset... Mognar lite , han lämnade dock 60 som blev 16 å sen busto.. Han kommer tillbaka han hoppades väl bara att Brian och company skulle vinna den nästkommande seshen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol, ber om ursäkt för det mycket konstiga inlägget, skrev det på telefonen imorse medan jag låg halvt sovandes =) T9-ordswitchande fucka upp inlägget ganska grovt. :)

 

"Han är trots 900k BACKET upp 550k sen sin comeback , gillar att han casha ut depositionen och pluset... Mognat lite , han lämnade dock 60k som han sedan förlorade bort på PLO CAP. Han kommer tillbaka tror jag han hoppades väl bara att Brian och company inte skulle vinna den nästkommande seshen utan tanken var väl att skotta upp det i vanlig ordning."

 

 

Kursiv= utfyllnad, nya ord emellan

bold= ändrade ord

 

Hoppas det blev nå bättre =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LOL, tror inte han vet pengars värde, men han är legend redan och det är gott så. GL. känns lite som 18-20 åringar som fått körkort , ingen aning om vad som händer när det är halt, gasar på för att imponera, voltar och hamnar i diket på väg till en fest ivrigt påhejad av druckna kompisar. Skojar lite här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LOL, tror inte han vet pengars värde, men han är legend redan och det är gott så. GL. känns lite som 18-20 åringar som fått körkort , ingen aning om vad som händer när det är halt, gasar på för att imponera, voltar och hamnar i diket på väg till en fest ivrigt påhejad av druckna kompisar. Skojar lite här.

 

klart han saknar vett, men tror hans totala avsaknad av vett/rädsla i kombination av hans uppenbara talang är vad som tog han till nosebleed karusellen 7,5m pluset för att sedan dropa 9m och sedan börja dra upp det igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...