AccessGranted Postad 11 December , 2009 Rapport Postad 11 December , 2009 nejNäsan är hälften så stor, hyllan har svält upp, hakan är kortare, kinderna uppsvullna. Väldigt vad PA kan manipulera sig själv (och sin omgivnining) beroende på hur han artikulerar. Han kanske ska kallas gummitarzan istället för marshmallowman... Citera
Gäst Postad 11 December , 2009 Rapport Postad 11 December , 2009 Näsan är hälften så stor, hyllan har svält upp, hakan är kortare, kinderna uppsvullna. Väldigt vad PA kan manipulera sig själv (och sin omgivnining) beroende på hur han artikulerar. Han kanske ska kallas gummitarzan istället för marshmallowman... Citera
boman Postad 11 December , 2009 Rapport Postad 11 December , 2009 Men är alla efterblivna här? Har låtit bli att posta detta nu ett par dagar, men nu blir jag tiltad på den fortsatta diskussionen om PA´s "fettma". Det är ju så sjukt OBV att han håller på att säga ett ord som gör att hans kinder blåses upp och då ser fet ut. Har inget med hans vikt att göra. Han kanske har gått upp marginellt lite men inget som märks ala "WOW" manér. Back to HS och inte massa OT crap ja efter den där posten är det faktiskt du som är mest efterbliven, gg Citera
kravmärkt Postad 11 December , 2009 Rapport Postad 11 December , 2009 hur fan vågar ni sitta och fösöka håna PA. brukar inte ta detta ord i mun men äckliga h*rungar Citera
Ekmanen Postad 11 December , 2009 Rapport Postad 11 December , 2009 ja efter den där posten är det faktiskt du som är mest efterbliven, gg alla vet att du boman är mest efterbliven här på pf Citera
Burning Postad 11 December , 2009 Rapport Postad 11 December , 2009 Tråden har spårat ur rätt rejält när ni sitter och diskuterar en persons ev. viktuppgång istället för händerna som visas i videon. Eller kanske bara jag som missförstått vad som "railas"? Citera
ickash Postad 11 December , 2009 Rapport Postad 11 December , 2009 PA > PF, han är snyggare, starkare, snabbare, bättre på poker och har snyggare flickvän än er. Fy skäms!! Citera
berKKa Postad 11 December , 2009 Rapport Postad 11 December , 2009 hur fan vågar ni sitta och fösöka håna PA. brukar inte ta detta ord i mun men äckliga h*rungar bästa inlägg på denna tråd PS. man blir sjukt tiltad på tomtarna som försöker va roliga Citera
boman Postad 11 December , 2009 Rapport Postad 11 December , 2009 alla vet att du boman är mest efterbliven här på pf tung reply ok läs om ditt inlägg om PA om några år när du frisknat till så inser du vilken stor idiot man tror att du är när man läser inlägget. no offence. Citera
bananuz Postad 11 December , 2009 Rapport Postad 11 December , 2009 back to topic- är Isildur körd nu eller vadå? Citera
swahnroger Postad 11 December , 2009 Rapport Postad 11 December , 2009 Japp, han är körd. Bara att traska tillbaka till jobbet på ICA... Citera
bossbaver Postad 11 December , 2009 Rapport Postad 11 December , 2009 back to topic- är Isildur körd nu eller vadå? Japp, han är körd. Bara att traska tillbaka till jobbet på ICA... Citera
kingfour Postad 11 December , 2009 Rapport Postad 11 December , 2009 Japp, han är körd. Bara att traska tillbaka till jobbet på ICA... Lär inte stämma att han jobbar på Ica om min mamma har rätt. När jag berättade om Isildur1s bravader var hennes gissning att det är någon med mycket svarta pengar som behövde göras vita... Citera
jacob1983 Postad 11 December , 2009 Rapport Postad 11 December , 2009 känns lite tomt utan han.. vad skall man annars kolla på när man lägger sig? Citera
wheelinho Postad 11 December , 2009 Rapport Postad 11 December , 2009 Lär inte stämma att han jobbar på Ica om min mamma har rätt.När jag berättade om Isildur1s bravader var hennes gissning att det är någon med mycket svarta pengar som behövde göras vita... fel fel säg till mamma att han gör vita pengar svarta Citera
Hagan Postad 11 December , 2009 Rapport Postad 11 December , 2009 Lär inte stämma att han jobbar på Ica om min mamma har rätt.När jag berättade om Isildur1s bravader var hennes gissning att det är någon med mycket svarta pengar som behövde göras vita... Hehe du har en morsa som varit med i branschen?? Citera
Hagan Postad 11 December , 2009 Rapport Postad 11 December , 2009 back to topic- är Isildur körd nu eller vadå? obv big fail, han har fett me stash att förvandla till till big dullzzz. Citera
five_star Postad 11 December , 2009 Rapport Postad 11 December , 2009 jag är inte körd... ska donka bort lite nu tillsammans med kall korv och juice! Era jävlar! Citera
tamtaram Postad 12 December , 2009 Rapport Postad 12 December , 2009 http://www.pokertableratings.com/blog/2009/12/isildur1-the-poker-economy/ Citera
nutshellcracker Postad 12 December , 2009 Rapport Postad 12 December , 2009 Japp, han är körd. Bara att traska tillbaka till jobbet på ICA... Eh...var det nån annan som såg nåt annat? Eller vänta...jo....om han dyngar in en 150 mille till oss amdra som följer reglerna så är jag nöjd Allt annat är förmodligen straffbart och DEN borde få ta skiten. BIG TIME Citera
Bergmannen Postad 12 December , 2009 Rapport Postad 12 December , 2009 http://www.pokertableratings.com/blog/2009/12/isildur1-the-poker-economy/ Herregud! En bild säger mer än tusen ord, vilket arbete! Speciellt denna var sick: http://d18suidgqx89qv.cloudfront.net/web44.jpg Lite smårörigt att hålla kolla på alla pilar hit och dit dock Citera
swahnroger Postad 12 December , 2009 Rapport Postad 12 December , 2009 Japp, han är körd. Bara att traska tillbaka till jobbet på ICA... Lär inte stämma att han jobbar på Ica om min mamma har rätt.När jag berättade om Isildur1s bravader var hennes gissning att det är någon med mycket svarta pengar som behövde göras vita... Låter ju som ett bra sätt att lite diskret tvätta några tiotals miljoner. http://plusev.keenspot.com/d/20061027.html Citera
Jaane Postad 12 December , 2009 Rapport Postad 12 December , 2009 Frågan är vem som saknar en kromosom? För inte kan det vara mycket smartare att spela på för hög nivå bara för kicken eller har jag fel där? - Han spelar nio bord samtidigt mot Patrik, Ivey och durrrr heads up - den killen måste sakna en kromosom. - Det har gått för långt, säger Ilari och fortsätter: - Jag har inte rulle för att spela den här typen av spel, men kicken är helt otrolig! Sagt av Ilari "Ziigmund" Sahamies, om man inte förstod det=) Citera
killerwolf Postad 12 December , 2009 Rapport Postad 12 December , 2009 Låter ju som ett bra sätt att lite diskret tvätta några tiotals miljoner. http://plusev.keenspot.com/d/20061027.html lol, isildur1's story i 4 rutor Citera
Lemiux Postad 13 December , 2009 Rapport Postad 13 December , 2009 Frågan är vem som saknar en kromosom? För inte kan det vara mycket smartare att spela på för hög nivå bara för kicken eller har jag fel där? - Han spelar nio bord samtidigt mot Patrik, Ivey och durrrr heads up - den killen måste sakna en kromosom. - Det har gått för långt, säger Ilari och fortsätter: - Jag har inte rulle för att spela den här typen av spel, men kicken är helt otrolig! Sagt av Ilari "Ziigmund" Sahamies, om man inte förstod det=) Tror ni inte Ilari har rulle för 500/1K? Citera
Recommended Posts