Gå till innehåll

Highstakes railtråd - läs inlägg 1 innan ni postar


Drunken_Penguin

Recommended Posts

Oavsett hur mkt Isil ledde när pengarna åkte in så torska han, efter 4-5st runner runner nötstege efter all in på flopp under några minuter så orka jag inte kolla längre, kändes helt uppenbart att det inte stod rätt till.

 

Vill inte verka oförskämd men den där anklagelsen kommer du inte få någon cred för, inte av nån. Tyvärr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul att bossarna på FT fixar spelet så fort ett FT-Pro håller på att gula, det som hände inatt var fan inte ok!

 

Oavsett hur mkt Isil ledde när pengarna åkte in så torska han, efter 4-5st runner runner nötstege efter all in på flopp under några minuter så orka jag inte kolla längre, kändes helt uppenbart att det inte stod rätt till.

 

Tror den här diskussionen hör hemma i riggtråden istället. Har dessutom väldigt svårt att tro att det riggas när halva pokervärlden railar. :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Isildur1: ??????????

Brian Hastings: getting very tired...

Brian Hastings: i feel bad quitting tho

Brian Hastings: would be be cool w/ playing someone else?

Isildur1: just f off

Isildur1: wåfä'qqqqqqqnhjwe4nm

Isildur1: dW

Isildur1: GFE4¨ÅN,K N,KN,KN,KN,KN,KN,KN,KN,KN,KN,KN,KN,KN,K3

Isildur1: Q

Isildur1: u know how lucky u are ?

Brian Hastings: yes i know

Isildur1: i can promise this is the worst

Brian Hastings: ill give you 30 more min if you want

Isildur1: luck anyone had

Brian Hastings: but im rly tired

Isildur1: k 30 mins more

Isildur1: take my last $$

Isildur1: i dont want it

Isildur1: ::S:S

 

friskt....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

han var plus en bit över 4miljoner dollar från hans 60k innan han sprang in i brian hastings, han har en liten slant kvar men inte mycket. Tråkiga är att vi kommer inte att få se han bygga upp sig på något annat spel än PLO , han kommer vilja ha action snabbt när han orkar gama igen och det får han fan inte i NLHE efter han har skolat jungleman på 24 inköp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oavsett hur mkt Isil ledde när pengarna åkte in så torska han, efter 4-5st runner runner nötstege efter all in på flopp under några minuter så orka jag inte kolla längre, kändes helt uppenbart att det inte stod rätt till.

 

Hur frisk är du egentligen? :roll:

 

 

Är det så konstigt att killen gular när han är speltorks.

Har han inga vänner som kan hjälpa honom?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

han var plus en bit över 4miljoner dollar från hans 60k innan han sprang in i brian hastings, han har en liten slant kvar men inte mycket. Tråkiga är att vi kommer inte att få se han bygga upp sig på något annat spel än PLO , han kommer vilja ha action snabbt när han orkar gama igen och det får han fan inte i NLHE efter han har skolat jungleman på 24 inköp.

 

Han kan ju alltid byta nick och göra en ny resa genom FTP världen. Man ska aldrig ge upp eller ska man det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det där med Byta nick på Highstakes funkar inte så bra. Då man märker väldigt snabbt vem det kan vara, finns bara ett fåtal spelare som kan finnas där uppe.

 

Men med 350k tror jag inte han kan ge action och speciellt inte på Omaha high stakes. Så då tänkte jag att det kan vara bra att köra lite lägre nivåer nmed ett nytt nick så han får action och bygga upp en rulle igen.

 

Men tror snarare han kommer att försöka bygga snabbt snart igen. Vara bara en idé=)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han kan ju alltid byta nick och göra en ny resa genom FTP världen. Man ska aldrig ge upp eller ska man det?

 

klart man inte ska ge upp, men efter ett par 100 händer vet dom att det är isildur igen. säger bara att spelar han inte PLO så kommer han inte att få särskilt mycket action... Tråkigt att detta hände, med en rulle som 4,5m+ kan han faktiskt låta sig vänta ett par timmar på NLHE action på 500/1k, nu kommer han vilja ha action instant o då blir de plo :<

 

Att skola någon som han skolade jungleman är inte bra för hans framtida game, alla nittiga bumhunters som FTP har kommer att passa pga variansen :<

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men med 350k tror jag inte han kan ge action och speciellt inte på Omaha high stakes. Så då tänkte jag att det kan vara bra att köra lite lägre nivåer nmed ett nytt nick så han får action och bygga upp en rulle igen.

 

Men tror snarare han kommer att försöka bygga snabbt snart igen. Vara bara en idé=)

 

han körde plo med 60k i rulle för tre dagar sen -_-

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir så splittrad...

 

En del av mig tycker det är sjukt tragiskt att han "losar $4mille" på en och samma kväll...

 

En del tycker han får skylla sig själv helt och hållet...

 

Han har ju uppenbarligen tillräckliga bevis för att han är grym på NL och inte tillräckligt grym på PLO...

 

Men som nån sa: han lär väl inte sluta för än han en dag är gul i vilket fall... Han verkar ju uppenbarligen inte lira för pengarnas skull...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker mest det är synd att en spelare som Brian Hastings var den som tog alla pengarna till slut. Hade unnat det Brian Townsend eller Ziigmund tusen gånger mer. Brian kommer ju lägga undan 70% av sina vinster på banken och fortsätta grinda PLO 50/100$. Ziigmund och BT hade iaf satt pengarna i omlopp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...