madken1 Postad 25 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 25 Februari , 2010 Bitter i det sura äpplet, och kastar in lite mer sportsbett på sverige - slovakien Citera
stevebc Postad 25 Februari , 2010 Rapport Postad 25 Februari , 2010 Han c-bettade ju bara halvpott. Tror det är rätt nice att bara syna där i pos och se turn. Du kanske t o m kan floata honom, om det nu inte är så att hans låga c-bets innebär 2- eller 3-barrels. Citera
madken1 Postad 25 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 25 Februari , 2010 Börjar bli sjukt less på hur jag springer nu.. Stuck på 18k+ för månaden Och börjar självklart med att instabacka 1k standard... FML Ställer med öppetfärgstege drag och missar både turn, river medans jag får in det med toppset mot hålpipa och han klonkar för 200BB sjukt mkt fisk nu, men klarar inte av spelet mot dom... Citera
ypsil0n Postad 25 Februari , 2010 Rapport Postad 25 Februari , 2010 Börjar bli sjukt less på hur jag springer nu.. Stuck på 18k+ för månaden Och börjar självklart med att instabacka 1k standard... FML Ställer med öppetfärgstege drag och missar både turn, river medans jag får in det med toppset mot hålpipa och han klonkar för 200BB sjukt mkt fisk nu, men klarar inte av spelet mot dom... att klaga på runbad när man är plus 9k bb... Citera
rAilFISH Postad 25 Februari , 2010 Rapport Postad 25 Februari , 2010 att klaga på runbad när man är plus 9k bb... dessa unga internetkids... Citera
madken1 Postad 25 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 25 Februari , 2010 att klaga på runbad när man är plus 9k bb... när jag är missnöjd med mitt spel trots det, ger det inte mig rätt att klaga ? Samt när löningsfisken är inne och jag ska kunna plussa 2-3k på en kväll så sätter dom allt ? Inte befogat eler ? dessa unga internetkids... +1 Citera
freddyponken Postad 25 Februari , 2010 Rapport Postad 25 Februari , 2010 är det din flickvän på bilden ? Citera
madken1 Postad 25 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 25 Februari , 2010 är det din flickvän på bilden ? haha nejnej Citera
ypsil0n Postad 25 Februari , 2010 Rapport Postad 25 Februari , 2010 när jag är missnöjd med mitt spel trots det, ger det inte mig rätt att klaga ?Samt när löningsfisken är inne och jag ska kunna plussa 2-3k på en kväll så sätter dom allt ? Inte befogat eler ? +1 visst får du klaga, men du har ganska säkert sprungit bra för att göra 18k aja är väl bara bitter för jag har sprungit dåligt länge Citera
madken1 Postad 25 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 25 Februari , 2010 visst får du klaga, men du har ganska säkert sprungit bra för att göra 18k aja är väl bara bitter för jag har sprungit dåligt länge vad jag vet har jag dragit en 2 outare på 75k händer denna månad ;P är väl inte så brutalt bra, men har sprungit helt ok men inte mer än det. Hoppas det vänder för dig då ;( Citera
ypsil0n Postad 25 Februari , 2010 Rapport Postad 25 Februari , 2010 vad jag vet har jag dragit en 2 outare på 75k händer denna månad ;P är väl inte så brutalt bra, men har sprungit helt ok men inte mer än det. Hoppas det vänder för dig då ;( menade inget drygt med mitt inlägg fast ser att det kanske framstod så, du verkar vara öppen för att lyssna på bättre spelare och ta till dig för att bli bättre så kommer nog gå bra för dig, gl med liret Citera
madken1 Postad 25 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 25 Februari , 2010 menade inget drygt med mitt inlägg fast ser att det kanske framstod så, du verkar vara öppen för att lyssna på bättre spelare och ta till dig för att bli bättre så kommer nog gå bra för dig, gl med liret Uppfattade absolut inte ditt inlägg som drygt, förstår din poäng att många hade varit överlyckliga över en 9kBB + månad, vilket jag ändå är trotsallt TACKTACK! vi får väl hoppas det, lycka till själv! Citera
speccan Postad 25 Februari , 2010 Rapport Postad 25 Februari , 2010 vore trevligt om du åtminstone kunde svara på mitt pm : ) hur som helst är 18k för månaden väldigt bra, bara fortsätta veva de vänder igen. Citera
Kvastfan Postad 25 Februari , 2010 Rapport Postad 25 Februari , 2010 är det din flickvän på bilden ? haha nejnej haha ljug inte! klart det är Citera
Luap Postad 25 Februari , 2010 Rapport Postad 25 Februari , 2010 Du springer inte sjukt vidrigt. Om du försöker inse det i tid kommer du ha lättare att hantera när du väl springer vidrigt. Nu har jag garanterat lägre edge i de gamesen jag spelar, men jag åkte på nästan 300k hands BE förra året. Visst, nivåoturade lite och så, men det är poängen som räknas Vet flertalet superduktiga och stora vinnare som har haft 100k+ hands BE-stretches, så att whina över att du bara är plus 90 BI känns inte något vidare intelligent. Lägg energin på att utveckla ditt uppenbart ensidiga tänk så lär du tjäna mer pengar i längden. Att whina och tro att du springer sjukt kasst när du är upp 90 BI är nästan löjligt patetiskt och du tjänar verkligen på att försöka tänka om på den fronten. Citera
madken1 Postad 25 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 25 Februari , 2010 vore trevligt om du åtminstone kunde svara på mitt pm : ) hur som helst är 18k för månaden väldigt bra, bara fortsätta veva de vänder igen. inte kollat om jag fått pm;P ,men kan svara okej ty! haha ljug inte! klart det är trodde det var våran lilla hemligthet sista gången jag skicka nudepics på min tjej till dig Du springer inte sjukt vidrigt. Om du försöker inse det i tid kommer du ha lättare att hantera när du väl springer vidrigt. Nu har jag garanterat lägre edge i de gamesen jag spelar, men jag åkte på nästan 300k hands BE förra året. Visst, nivåoturade lite och så, men det är poängen som räknas Vet flertalet superduktiga och stora vinnare som har haft 100k+ hands BE-stretches, så att whina över att du bara är plus 90 BI känns inte något vidare intelligent. Lägg energin på att utveckla ditt uppenbart ensidiga tänk så lär du tjäna mer pengar i längden. Att whina och tro att du springer sjukt kasst när du är upp 90 BI är nästan löjligt patetiskt och du tjänar verkligen på att försöka tänka om på den fronten. Klokt, hantera motgångar är något jag verkligen inte kan. Ska vara störst/bäst/vackrast och vinna mest annars är jag inte nöjd. Men sånt här är bra att få höra, som sagt mycket att lära mig. Och måste bara poängtera att jag inte sagt att jag springer vidrigt, bara enskilda sessioner. Har i överlag sprungit mer än helt ok denna månad. Citera
madken1 Postad 25 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 25 Februari , 2010 Killen vi alla fruktar är tillbaka vid borden, den evigt "rungood" GRÖNGUL sitter just nu och mäter kuk med 0,5/1 lönefiskarna wiiiihoo. Lycka till gubben! celebration times ! <3 Citera
Kvastfan Postad 25 Februari , 2010 Rapport Postad 25 Februari , 2010 itrodde det var våran lilla hemligthet sista gången jag skicka nudepics på min tjej till dig hahahaha förlåååååt Citera
madken1 Postad 25 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 25 Februari , 2010 high on life! det är löning, sjukt mycket fiskar inne och jag spelar mitt livs poker. UNDERBART! Citera
madken1 Postad 26 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 26 Februari , 2010 Förbannat enkelt spel, nöjer mig med 1600+ sittning. Vilket ger 600+ för dagen. Och nästan 19k för månad, det är absolut inte svårt! Blir nog inge spel imorgon, omprov 08.00 (på LOVET) sick, sen kanske det eventuellt blir bajenkvällen med kvastfan om frugan tillåter det =D Citera
Kvastfan Postad 26 Februari , 2010 Rapport Postad 26 Februari , 2010 Förbannat enkelt spel, nöjer mig med 1600+ sittning. Vilket ger 600+ för dagen. Och nästan 19k för månad, det är absolut inte svårt! Blir nog inge spel imorgon, omprov 08.00 (på LOVET) sick, sen kanske det eventuellt blir bajenkvällen med kvastfan om frugan tillåter det =D SVÅRT o vara du! Jävlar om hon inte tillåter det! Citera
madken1 Postad 26 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 26 Februari , 2010 SVÅRT o vara du! Jävlar om hon inte tillåter det! fistpump på henne då Klonkar obv hemkunskapsprovet efter lite halvfusk mest troligt då tvättsaker och olika symbolor inte är min starka sida, men det som ingen vet lider dom inte av. Missar helt värdet ihelgen pga diverse saker, så för önska gröngul ett sjukt lycka till YOU DONT MESS WITH THE WARRIOR! Citera
ryanatwood Postad 26 Februari , 2010 Rapport Postad 26 Februari , 2010 hur många händer i feb? Citera
madken1 Postad 26 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 26 Februari , 2010 hur många händer i feb? snart 80k =) Citera
ryanatwood Postad 26 Februari , 2010 Rapport Postad 26 Februari , 2010 snart 80k =) Wow... blir en del timmar det. Citera
Recommended Posts