Gå till innehåll

fj0rtisdisco krossar micro, eller?


madken1

Recommended Posts

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

skönt att resultatet fortsätter uppåt! fortsätt så! (Y)

 

danke ;)

 

 

 

 

dunkat iväg hela mitt dagspluss på diverse sportsbets nu som har med sverige att göra

 

 

bland annat ; Mer än 6 mål, 9-1 till sverige bäckström sätter sista (290ggr pengarna) Sen 0-4 HCP och vinst för sverige, samt även ett skambet på inget mål för sverige 400x pengarna ;)

 

Sitter allt detta vinner jag kanske 100k ;P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

danke ;)

dunkat iväg hela mitt dagspluss på diverse sportsbets nu som har med sverige att göra

 

bland annat ; Mer än 6 mål, 9-1 till sverige bäckström sätter sista (290ggr pengarna) Sen 0-4 HCP och vinst för sverige, samt även ett skambet på inget mål för sverige 400x pengarna ;)

 

Sitter allt detta vinner jag kanske 100k ;P

 

haha, vinner du över 50k bettet idag ska jag gå naken till sthlm! "lovar"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir nog mest troligt spelledigt ihelgen, slutar detta pass på ungefär 900kr upp :)

 

Vilket ger fina 17,2k för månaden ( har några sportsbett inliggande ).

 

Sjukt stolt över min motivation denna månad har redan fått in 69k händer trots en semislö vecka, så det är bara att fortsätta att kriga när jag just nu ligger på rekordmånad!

 

Blir hockey och grogg ihelgen, vi hörs gottfolk! trevligt helg och lycka till med pokern

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan wp asså, kan bara reflektera över hur lång före mig du är (jämfört med mig i den åldern, lirade typ 30krs SnGs på svs )

Bara fortsätt nöta så kommer du klättra snabbt, även om kanske tiderna är lite hårdare än när jag började för 1.5 år sen :P

 

 

alltid roligt att höra sånt här, klart man blir lite smickrad och glad :)

 

Kan tillägas att jag är överrullad för till och med 2/4 nu, och vet att jag slår bra på 2/4 men känns som jag har massor att lära mig innan jag vågar ta klivet upp på riktigt till 2/4 och 2,5/5.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

alltid roligt att höra sånt här, klart man blir lite smickrad och glad :)

 

Kan tillägas att jag är överrullad för till och med 2/4 nu, och vet att jag slår bra på 2/4 men känns som jag har massor att lära mig innan jag vågar ta klivet upp på riktigt till 2/4 och 2,5/5.

 

Bara fortsätt vara ödmjuk och lyssna på folk som vet bättre, tog alldeles för lång tid för mig att inse det! GL!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara fortsätt vara ödmjuk och lyssna på folk som vet bättre, tog alldeles för lång tid för mig att inse det! GL!

 

tackar, tackar :>

 

Bara hoppas att ni lite mer rutinerade herrar delar med er av era kunskaper :)

 

 

 

 

 

 

missade bussen jag skulle ta till stan nu också ;(, men som tur var för jag skjuts så redbull vodkan inte behöver vänta så länge

 

HEJJA SVERIGE!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LOL, vad gör jag ens uppe. Slyntilt när jag råkade "logga ut" min användare på datorn och inte kommer ihåg lösenordet.

 

Gick inte att starta i felsäkert läge då jag ändå var tvungen att skriva in det där äckliga lösenordet.

Hittade inga windowsskivor så jag kunde formatera, sen efter jag skrivit fel lösenord typ 10ggr irad så hängde sig datorn, satan vad tilt jag blev..

 

men tillslut så kollade jag noga på lösenordsledtråden som ungefär löd"förrrhruhudslooeoeoes" och efter några timmar "klickade" det då att lösenordet var jude och KLONK så kom jag äntlingen in på denna dator efter suttit och brottats med det hela natten..

 

 

Lite plåster på såren är att 2 mkt söta killar kmr till mig, och att det är grindstuga inatt VEVA =D, tänkte iaf få mig 3-4h sömn på det så jag orkar grinda hela natten CIAO ! <3

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Upp 753kr för dagen, och ska snart in och ta ett till pass :). Som vanligt ganska swingig dag, ner 1,1k ett tag men tkr själv jag har ganska så bra disciplon så jag arbetade ganska snabbt ihop det.

 

Detta är väl nyckelpotten efter detta vände det.

 

 

 

***** Hand 1250377462 *****

1.00/2.00 Texas Hold'em (No Limit) - den 24 februari 2010 15:33:23

Britta 17 (Vanlig/Cash Game)

Plats 3: M0ila_ (200.00)

Plats 4: brat_wUrst (236.82)

Plats 5: MikeZ (229.46)

Plats 1: Ubet-Iwin (1357.66)

Plats 2: Jimmy_12 (389.00)

Jimmy_12 lägg LM 1.00

M0ila_ lägg SM 2.00

** Giv **

M0ila_ [N/A, N/A]

brat_wUrst [2s, 2h]

MikeZ [N/A, N/A]

Ubet-Iwin [N/A, N/A]

Jimmy_12 [N/A, N/A]

*** Bet Runda 1 ***

brat_wUrst Höj till 8.00

MikeZ Syna 8.00

Ubet-Iwin Lägg

Jimmy_12 Syna 8.00

M0ila_ Lägg

*** Flop(Board): *** : [2r, Knk, Dr]

*** Bet Runda 2 ***

Jimmy_12 Passa

brat_wUrst Satsa 17.00

MikeZ Lägg

Jimmy_12 Höj till 47.00

brat_wUrst All-in 228.82

Jimmy_12 Syna 228.82

*** Turn(Board): *** : [2r, Knk, Dr, 7h]

*** River(Board): *** : [2r, Knk, Dr, 7h, 3h]

*** Showdown *** : Rake: 12.09 Totalpott: 471.55

M0ila_ Lägger mig Vinst: 0.00

brat_wUrst [2s, 2h] Triss i tvåor Vinst: 471.55

MikeZ Lägger mig Vinst: 0.00

Ubet-Iwin Lägger mig Vinst: 0.00

Jimmy_12 Lägger mig Vinst: 0.00

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...