Gå till innehåll

fj0rtisdisco krossar micro, eller?


madken1

Recommended Posts

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Börjar bli sjukt less på hur jag springer nu..

 

Stuck på 18k+ för månaden

 

Och börjar självklart med att instabacka 1k standard... FML

 

Ställer med öppetfärgstege drag och missar både turn, river

 

medans jag får in det med toppset mot hålpipa och han klonkar för 200BB sjukt mkt fisk nu, men klarar inte av spelet mot dom...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Börjar bli sjukt less på hur jag springer nu..

 

Stuck på 18k+ för månaden

 

Och börjar självklart med att instabacka 1k standard... FML

 

Ställer med öppetfärgstege drag och missar både turn, river

 

medans jag får in det med toppset mot hålpipa och han klonkar för 200BB sjukt mkt fisk nu, men klarar inte av spelet mot dom...

 

att klaga på runbad när man är plus 9k bb...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

när jag är missnöjd med mitt spel trots det, ger det inte mig rätt att klaga ?

Samt när löningsfisken är inne och jag ska kunna plussa 2-3k på en kväll så sätter dom allt ? Inte befogat eler ?

 

 

+1

 

visst får du klaga, men du har ganska säkert sprungit bra för att göra 18k :)

 

aja är väl bara bitter för jag har sprungit dåligt länge :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

visst får du klaga, men du har ganska säkert sprungit bra för att göra 18k :)

 

aja är väl bara bitter för jag har sprungit dåligt länge :-P

 

vad jag vet har jag dragit en 2 outare på 75k händer denna månad ;P är väl inte så brutalt bra, men har sprungit helt ok men inte mer än det.

 

Hoppas det vänder för dig då ;(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad jag vet har jag dragit en 2 outare på 75k händer denna månad ;P är väl inte så brutalt bra, men har sprungit helt ok men inte mer än det.

 

Hoppas det vänder för dig då ;(

 

menade inget drygt med mitt inlägg fast ser att det kanske framstod så, du verkar vara öppen för att lyssna på bättre spelare och ta till dig för att bli bättre så kommer nog gå bra för dig, gl med liret

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

menade inget drygt med mitt inlägg fast ser att det kanske framstod så, du verkar vara öppen för att lyssna på bättre spelare och ta till dig för att bli bättre så kommer nog gå bra för dig, gl med liret

 

Uppfattade absolut inte ditt inlägg som drygt, förstår din poäng att många hade varit överlyckliga över en 9kBB + månad, vilket jag ändå är trotsallt :)

 

TACKTACK! vi får väl hoppas det, lycka till själv!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du springer inte sjukt vidrigt. Om du försöker inse det i tid kommer du ha lättare att hantera när du väl springer vidrigt. Nu har jag garanterat lägre edge i de gamesen jag spelar, men jag åkte på nästan 300k hands BE förra året. Visst, nivåoturade lite och så, men det är poängen som räknas :-)

 

Vet flertalet superduktiga och stora vinnare som har haft 100k+ hands BE-stretches, så att whina över att du bara är plus 90 BI känns inte något vidare intelligent. Lägg energin på att utveckla ditt uppenbart ensidiga tänk så lär du tjäna mer pengar i längden.

 

Att whina och tro att du springer sjukt kasst när du är upp 90 BI är nästan löjligt patetiskt och du tjänar verkligen på att försöka tänka om på den fronten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vore trevligt om du åtminstone kunde svara på mitt pm : ) hur som helst är 18k för månaden väldigt bra, bara fortsätta veva de vänder igen.

inte kollat om jag fått pm;P ,men kan svara :D okej ty!

 

haha ljug inte! klart det är ;)

 

trodde det var våran lilla hemligthet :( sista gången jag skicka nudepics på min tjej till dig

Du springer inte sjukt vidrigt. Om du försöker inse det i tid kommer du ha lättare att hantera när du väl springer vidrigt. Nu har jag garanterat lägre edge i de gamesen jag spelar, men jag åkte på nästan 300k hands BE förra året. Visst, nivåoturade lite och så, men det är poängen som räknas :-)

 

Vet flertalet superduktiga och stora vinnare som har haft 100k+ hands BE-stretches, så att whina över att du bara är plus 90 BI känns inte något vidare intelligent. Lägg energin på att utveckla ditt uppenbart ensidiga tänk så lär du tjäna mer pengar i längden.

 

Att whina och tro att du springer sjukt kasst när du är upp 90 BI är nästan löjligt patetiskt och du tjänar verkligen på att försöka tänka om på den fronten.

 

 

Klokt, hantera motgångar är något jag verkligen inte kan. Ska vara störst/bäst/vackrast och vinna mest annars är jag inte nöjd. Men sånt här är bra att få höra, som sagt mycket att lära mig.

Och måste bara poängtera att jag inte sagt att jag springer vidrigt, bara enskilda sessioner. Har i överlag sprungit mer än helt ok denna månad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förbannat enkelt spel, nöjer mig med 1600+ sittning. Vilket ger 600+ för dagen.

 

Och nästan 19k för månad, det är absolut inte svårt!

 

Blir nog inge spel imorgon, omprov 08.00 (på LOVET) sick, sen kanske det eventuellt blir bajenkvällen med kvastfan om frugan tillåter det =D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förbannat enkelt spel, nöjer mig med 1600+ sittning. Vilket ger 600+ för dagen.

 

Och nästan 19k för månad, det är absolut inte svårt!

 

Blir nog inge spel imorgon, omprov 08.00 (på LOVET) sick, sen kanske det eventuellt blir bajenkvällen med kvastfan om frugan tillåter det =D

 

 

SVÅRT o vara du!

 

Jävlar om hon inte tillåter det! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SVÅRT o vara du!

 

Jävlar om hon inte tillåter det! ;)

 

fistpump på henne då ;)

 

 

 

 

Klonkar obv hemkunskapsprovet efter lite halvfusk mest troligt då tvättsaker och olika symbolor inte är min starka sida, men det som ingen vet lider dom inte av.

Missar helt värdet ihelgen pga diverse saker, så för önska gröngul ett sjukt lycka till

 

YOU DONT MESS WITH THE WARRIOR!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...