Gå till innehåll

fj0rtisdisco krossar micro, eller?


madken1

Recommended Posts

Kan tilläggas att jag är stuck på typ 12,7k för månaden =) och ska nog inte spela förrens jag drar hem på måndag =D, men fårse kanske smyger in någon hand =)

 

 

Har även beslutat mig för att om dessa resultat håller i sig blir det 2/4 från den första mars :D woooho

 

 

kom även på att det är valentines day imorgon, vad ska man köpa ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kan tilläggas att jag är stuck på typ 12,7k för månaden =) och ska nog inte spela förrens jag drar hem på måndag =D, men fårse kanske smyger in någon hand =)

 

 

Har även beslutat mig för att om dessa resultat håller i sig blir det 2/4 från den första mars :D woooho

 

 

kom även på att det är valentines day imorgon, vad ska man köpa ?

 

Inget, snälla. Umgås istället vettja :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inget, snälla. Umgås istället vettja :oops:

 

standard....

 

 

 

klämt in nästan 2k händer idag, när hon var tvungen att jobba lite ;P

 

4 bord 1/2 , samt ett 2/4 var back ungefär 1,2k efter 1,5k händer, sen rusha jag lite och sluta upp 900kr ungefär :D vilket ger mig närmare 14k upp för månaden

 

 

VEVA REKORDMÅNAD!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

åka tåg, suger ju verkligen böghorkukpenis. Äckliga förseningar hit och dit, samernas och deras jävla täckning där i norra sverige. USCHUSCH

 

Kan iaf tillägas att jag åker relativt skönt i "1a klass" som dom kallar det.... Själv i min coupe med en tjatig äldre asiat som envisas att snacka engelska med mig och peka på de norska/svenska "sevärdigheterna" skjut mig please...... Vill hem till mami ;(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

standard....

 

 

 

klämt in nästan 2k händer idag, när hon var tvungen att jobba lite ;P

 

4 bord 1/2 , samt ett 2/4 var back ungefär 1,2k efter 1,5k händer, sen rusha jag lite och sluta upp 900kr ungefär :D vilket ger mig närmare 14k upp för månaden

 

 

VEVA REKORDMÅNAD!

 

Snyggt resultat IMO ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

okejokej! jag brukar ligga runt 20/17/9, polarn tycker jag ska ligga runt 22/20/5-6% så tror inte din 3bet är för låg!? fast han spelar 5-10+ eller va säger ni andra?

 

Alltså jag är såpass orutinerad osv, det är väl ganska individuellt, men 22/20/5-6& låter liteväl tight på 5max 1/2 ?

 

Då jag upplever att man försöker spela ut motståndet ganska så mkt, och då blir statsen lite högre :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså jag är såpass orutinerad osv, det är väl ganska individuellt, men 22/20/5-6& låter liteväl tight på 5max 1/2 ?

 

Då jag upplever att man försöker spela ut motståndet ganska så mkt, och då blir statsen lite högre :)

 

Jag tycker också det. jag gillar att ligga runt 10 i 3bet, men men, det skiljer så enormt från spelare till spelare :) andra polarn, ligg runt 30/25

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag som är helt ny med 200bb, tänkte bara fråga vad är standard att köra för stats på 1-2 ? va kör du ?

 

Det beror väl helt på spelaren imo, Känner en som lirar 32/27/7,9 på 1-2 och är jättevinnande medan det finns sånna som spelar typ 18/16/4 som också är vinnande. Läste någonstans där Brian Townsend i en intervju sa att 20/16/3 är mest standard för den vinnande spelaren i 6max SH på lägre nivåer, så det är väl helt upp till en själv sas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det beror väl helt på spelaren imo, Känner en som lirar 32/27/7,9 på 1-2 och är jättevinnande medan det finns sånna som spelar typ 18/16/4 som också är vinnande. Läste någonstans där Brian Townsend i en intervju sa att 20/16/3 är mest standard för den vinnande spelaren i 6max SH på lägre nivåer, så det är väl helt upp till en själv sas.

 

Tror inte det är så stor skillnad mellan en duktig 18/16 spelare och en duktig 28/23 spelare förutom att det krävs lite mer skillz att lira lösare och att det kräver mer energi(också kanske kan man få ut lite extra i att vara lösare men varians osv får väl väga över på att vara nit på lowstackes)

 

f.ö så behöver man inte 3beta så mkt imo, flatta stål ftw...

 

 

loledit; oj ni snackar 5handed va? men typ samma princip :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det beror väl helt på spelaren imo, Känner en som lirar 32/27/7,9 på 1-2 och är jättevinnande medan det finns sånna som spelar typ 18/16/4 som också är vinnande. Läste någonstans där Brian Townsend i en intervju sa att 20/16/3 är mest standard för den vinnande spelaren i 6max SH på lägre nivåer, så det är väl helt upp till en själv sas.

 

Absolut, varierar helt från spelare till spelare!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...