LarsLarsson Postad 7 Juli , 2010 Rapport Share Postad 7 Juli , 2010 tjena sorken! jag vet inte om du orkar ge tips och hjälp hur som helst, men jag ger det ett shoot! 188 cm lång, vikt 100 kg, vill gå ner ca 10 kg inom loppet av 3 månader. är inte alls på min matchvikt nu, utan har gått upp 12-15 kg senaste 16 månaderna. slarvat med kosten (njutit mkt) och även slarvat med träning. går det att gå ner de här kilona på ett hälsosamt sätt på denna tiden? vad är dina bästa tips? jag skulle gärna vilja ha tips på bra preparat också, fettförbrännande, ökad ämnesomsättning, minskad aptit, ökad mättnadskänsla, ökad pigghet osv. grymt tacksam för eventuellt svar, såklart av andra personer än sorken också. tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 7 Juli , 2010 Rapport Share Postad 7 Juli , 2010 jag skulle gärna vilja ha tips på bra preparat också, fettförbrännande, ökad ämnesomsättning, minskad aptit, ökad mättnadskänsla, ökad pigghet osv. effedrin kanske? men 10 kg på 3 månader borde du fixa utan sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LarsLarsson Postad 7 Juli , 2010 Rapport Share Postad 7 Juli , 2010 effedrin kanske? men 10 kg på 3 månader borde du fixa utan sånt. vart köper jag det? okej, vad är dina bästa tips? tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 7 Juli , 2010 Rapport Share Postad 7 Juli , 2010 prickarna, det finns inga genvägar till det perfekta ljudet... Nämen, dom där 10 första kilona, om du verkligen vill så kommer det bara rassla till om du lägger om din kost och börjar gymma 3 ggr i veckan. För sådana som mig som är rädd att ta till allt för olagliga substanser så är koffeintabletter ett okej substitut till efedrin. Det är ju inte "bra" i jämförelse men det hjälper i alla fall när du ska få igång ämnesomsättningen. Googla "Alert FX" och köp. Promenera 1 timme om dagen, kör med lite kvarg light +funlight+yoghurt light drinkar, 2 måltider med mycket grönt och skippa kolhydraterna helt och gå till gymmet 2-3 ggr i veckan to starters och poppa 6 koffeintabletter om dagen så kommer du att rasa i vikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 7 Juli , 2010 Rapport Share Postad 7 Juli , 2010 vart köper jag det? okej, vad är dina bästa tips? tack! Sluta njuta av livet så ska det gå som en dans.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 7 Juli , 2010 Rapport Share Postad 7 Juli , 2010 tjena sorken! jag vet inte om du orkar ge tips och hjälp hur som helst, men jag ger det ett shoot! 188 cm lång, vikt 100 kg, vill gå ner ca 10 kg inom loppet av 3 månader. är inte alls på min matchvikt nu, utan har gått upp 12-15 kg senaste 16 månaderna. slarvat med kosten (njutit mkt) och även slarvat med träning. går det att gå ner de här kilona på ett hälsosamt sätt på denna tiden? vad är dina bästa tips? jag skulle gärna vilja ha tips på bra preparat också, fettförbrännande, ökad ämnesomsättning, minskad aptit, ökad mättnadskänsla, ökad pigghet osv. grymt tacksam för eventuellt svar, såklart av andra personer än sorken också. tack! Effedrin skulle jag väl också säga men kanske inte världens lättaste att få tag på. Annars kan du väl kolla in dessa http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/fettforbranning/index.html Massa olika tabletter plus info om exakt vad dom gör Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 7 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 7 Juli , 2010 tjena sorken! jag vet inte om du orkar ge tips och hjälp hur som helst, men jag ger det ett shoot! 188 cm lång, vikt 100 kg, vill gå ner ca 10 kg inom loppet av 3 månader. är inte alls på min matchvikt nu, utan har gått upp 12-15 kg senaste 16 månaderna. slarvat med kosten (njutit mkt) och även slarvat med träning. går det att gå ner de här kilona på ett hälsosamt sätt på denna tiden? vad är dina bästa tips? jag skulle gärna vilja ha tips på bra preparat också, fettförbrännande, ökad ämnesomsättning, minskad aptit, ökad mättnadskänsla, ökad pigghet osv. grymt tacksam för eventuellt svar, såklart av andra personer än sorken också. tack! 10 kg på 3 månader ska inte vara några problem alls så länge du har viljan/disciplinen. Deffguiden borde hjälpa dig tillräckligt: http://forum.body.se/showthread.php?t=22347 Orkar nog inte med något längre utlägg där det mesta jag förespråkar står med där. Efedrin har jag kört ett antal gånger och är det bästa bantnings/deff-preparatet jag känner till. Ökad förbränning/metabolism, mer kraft/ork och bevarar muskelmassa, vad mer kan man begära? Läs dock på rejält innan du börjar köra det då det finns ett gäng bi-effekter som man bör vara medveten om. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 7 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 7 Juli , 2010 Själv så är jag fortsatt slö men bryr mig inte så mycket då jag hellre går in för att värdemaximera sommaren sas. Ska dock försöka gå ner lite de kommande veckorna då jag ligger på 94 kg atm vilket inte är superpositivt. Den här veckan har det hunnits med ett gympass (ett mindre lyckat bröst/-tricepspass igår). Om en stund blir det lite tennis. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LarsLarsson Postad 7 Juli , 2010 Rapport Share Postad 7 Juli , 2010 tack för svaren! var hittar jag effedrin samt dess biverkningar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sammejao Postad 7 Juli , 2010 Rapport Share Postad 7 Juli , 2010 http://lmgtfy.com/?q=effedrin+flashback Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 7 Juli , 2010 Rapport Share Postad 7 Juli , 2010 tjena sorken! jag vet inte om du orkar ge tips och hjälp hur som helst, men jag ger det ett shoot! 188 cm lång, vikt 100 kg, vill gå ner ca 10 kg inom loppet av 3 månader. är inte alls på min matchvikt nu, utan har gått upp 12-15 kg senaste 16 månaderna. slarvat med kosten (njutit mkt) och även slarvat med träning. går det att gå ner de här kilona på ett hälsosamt sätt på denna tiden? vad är dina bästa tips? jag skulle gärna vilja ha tips på bra preparat också, fettförbrännande, ökad ämnesomsättning, minskad aptit, ökad mättnadskänsla, ökad pigghet osv. grymt tacksam för eventuellt svar, såklart av andra personer än sorken också. tack! http://www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp?NplID=19980729000018&DocTypeID=7 http://anabola.se/deff/stacker.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 7 Juli , 2010 Rapport Share Postad 7 Juli , 2010 Men seriöst, spendera en halvtimme (sorkens länk räcker mer än väl) på att läsa på lite om kost istället för att fråga om magiska piller på ett pokerforum. Det finns inga, trodde alla hade fattat sånt nu på 2-lax-talet. Also, lyssna inte alltför mycket på killerwolf. Sorken, efedrin bevarar muskelmassa? Har jag aldrig hört. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 7 Juli , 2010 Rapport Share Postad 7 Juli , 2010 Vad sa jag som var helt galet ? Ät bättre rör på dig så går han ju ner de 10 kilona ... Han e ju för fan fet i nuläget ? Sa verkligen inget om att koffein tabletter gör jobbet åt han , snarare så att jag är lite emot sånt men han frågade ju specifikt efter sån skit så varför inte stilla hans piller hunger med något lindrigt så han tar sig i kragen och börjar arbeta ? Skulle det handla om att klippa sista procenterna till en fitness tävling så är jag inte rätt man att fråga nej men om han inte lyckas med det jag föreslog så har han ämnesomsättning som en 88 åring. Edit: som en död man Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 7 Juli , 2010 Rapport Share Postad 7 Juli , 2010 Vad sa jag som var helt galet ? Ät bättre rör på dig så går han ju ner de 10 kilona ... Han e ju för fan fet i nuläget ? Sa verkligen inget om att koffein tabletter gör jobbet åt han , snarare så att jag är lite emot sånt men han frågade ju specifikt efter sån skit så varför inte stilla hans piller hunger med något lindrigt så han tar sig i kragen och börjar arbeta ? Skulle det handla om att klippa sista procenterna till en fitness tävling så är jag inte rätt man att fråga nej men om han inte lyckas med det jag föreslog så har han ämnesomsättning som en 88 åring. Edit: som en död man Absolut, klart att han ska röra på sig mycket Instämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 7 Juli , 2010 Rapport Share Postad 7 Juli , 2010 ding ding ding, därför jag är impotent.. satans stackers! btw xenical är mkt läskiga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 7 Juli , 2010 Rapport Share Postad 7 Juli , 2010 ECA är nice som fan. Efedrin, koffein, aspirin. Dock vågar jag inte ta det längre då mitt hjärta har börjat kännas konstigt, dessutom varit inne på akuten för myokardit för ett antal år sedan, som dock inte var något. Efedrin har jag kört ett antal gånger och är det bästa bantnings/deff-preparatet jag känner till. Ökad förbränning/metabolism, mer kraft/ork och bevarar muskelmassa, vad mer kan man begära? Läs dock på rejält innan du börjar köra det då det finns ett gäng bi-effekter som man bör vara medveten om. Clenbuterol är mer hardcore. :> Men seriöst, spendera en halvtimme (sorkens länk räcker mer än väl) på att läsa på lite om kost istället för att fråga om magiska piller på ett pokerforum. Det finns inga, trodde alla hade fattat sånt nu på 2-lax-talet. Also, lyssna inte alltför mycket på killerwolf. Sorken, efedrin bevarar muskelmassa? Har jag aldrig hört. Klart det finns mirakelvägar att gå. Sen bevarar väl efedrin inte muskelmassa i sig. Men det är bra mycket lättare att hålla den om du kör med effe. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 8 Juli , 2010 Rapport Share Postad 8 Juli , 2010 Nej, inga som inte innefattar hårt jobb och kaloriunderskott. Mm Clen verkar absolut fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 8 Juli , 2010 Rapport Share Postad 8 Juli , 2010 efedrin är väl anti-antikatabolt sas? behåller större andel muskler kontra fett vid kcalunderskott? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 8 Juli , 2010 Rapport Share Postad 8 Juli , 2010 efedrin är väl anti-antikatabolt sas? behåller större andel muskler kontra fett vid kcalunderskott? hahah I loled anabolt mao, och det är det ju inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nicklaslid Postad 8 Juli , 2010 Rapport Share Postad 8 Juli , 2010 Ska finns ett prep som man tar i tablettform som låter dig lägga på muskelmassa under tiden som du ligger på kaloriunderskott. Någon som vet vad dessa heter? Kan inte komma på det minns bara att dom skulle vara sjukligt skadliga för levern. Och nu snackar vi inte 10kg fettförlust kontra 0,5kg muskeltillväxt utan det skulle vara riktigt hardcore. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 8 Juli , 2010 Rapport Share Postad 8 Juli , 2010 ere inte just clenbuterol? eller så tänker jag snett nu igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 8 Juli , 2010 Rapport Share Postad 8 Juli , 2010 Ska finns ett prep som man tar i tablettform som låter dig lägga på muskelmassa under tiden som du ligger på kaloriunderskott. Någon som vet vad dessa heter? Kan inte komma på det minns bara att dom skulle vara sjukligt skadliga för levern. Och nu snackar vi inte 10kg fettförlust kontra 0,5kg muskeltillväxt utan det skulle vara riktigt hardcore. HGH Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nicklaslid Postad 9 Juli , 2010 Rapport Share Postad 9 Juli , 2010 saxat från fb Hgh FÖRYNGRING AV ORGAN (HJÄRTA, NJURAR, LEVER, LUNGER) DRAMATISK FÖRSTÄRKT IMUNSYSTEM FÖRBÄTTRAD SÖMN (HJÄLPER TILL ATT ÖKA DJUPSÖMNEN) MINSKAR KROPPSFETT & CELLULITER MINSKAR RYNKOR FÖRBÄTTRAR HUDEN OH DESS UTSEENDE ÖKAR BESTRYRKAN (SKELLETET) OCH MOTVERKAR BENSKÖRHET. ÖKAR MUSKELLMASSAN FÖRBÄTTRAR HUMÖRET OCH KÄNSLAN AV VÄLBEFINNANDET. FÖRBÄTTRAD LIBIDO & SEXUELL PRESTANDA ÖKAR ENERGI NIVÅN FÖRBÄTTRAD CHOLESTEROL PROFIL Låter som en drog från true blood. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 9 Juli , 2010 Rapport Share Postad 9 Juli , 2010 HGH låter som något för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 9 Juli , 2010 Rapport Share Postad 9 Juli , 2010 Listan med positiva effekter av heroin ser ju också jävligt lockande ut najs jämförelse va!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts