sexyterran Postad 27 Mars , 2010 Rapport Share Postad 27 Mars , 2010 bilder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svint0 Postad 27 Mars , 2010 Rapport Share Postad 27 Mars , 2010 siter hemma hos mr_J och grindar. Sveriges sämsta turarlina, han dränerar skiten, fått in det med färg mot set, blivit utdragen, fått in det med set mot färg 3 ggr, aldrig dratt ut, kombodrag mot 2par typ 3 ggr, alla gånger har man torskat. helt sjukt bissart, vad det barkar. gul imorron. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 27 Mars , 2010 Rapport Share Postad 27 Mars , 2010 siter hemma hos mr_J och grindar. not so hidden.... kolla om han har en höna i bastun Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svint0 Postad 27 Mars , 2010 Rapport Share Postad 27 Mars , 2010 Kollade, och det fanns! :S Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 27 Mars , 2010 Rapport Share Postad 27 Mars , 2010 Kollade, och det fanns! :S Så sjukt. Va sa den? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 27 Mars , 2010 Rapport Share Postad 27 Mars , 2010 Jag såg den före er!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svint0 Postad 27 Mars , 2010 Rapport Share Postad 27 Mars , 2010 Så sjukt. Va sa den? squawk squawk sa den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 27 Mars , 2010 Rapport Share Postad 27 Mars , 2010 Blää, har man gått och blivit tokförkyld här nere, std att man aldrig lär sig att inte sova med iskall AC. I morrn är de iaf dag 2 och jag går in med helt ok stack. Nu jävlar ska e turas! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svint0 Postad 27 Mars , 2010 Rapport Share Postad 27 Mars , 2010 siter hemma hos mr_J och grindar. Sveriges sämsta turarlina, han dränerar skiten, fått in det med färg mot set, blivit utdragen, fått in det med set mot färg 3 ggr, aldrig dratt ut, kombodrag mot 2par typ 3 ggr, alla gånger har man torskat. helt sjukt bissart, vad det barkar. gul imorron. en av de sjukaste kvällarna någonsin, slutade inte där. men med jimmy coachning, och hans rigg.. lånade obv hans dator, så vände man det mer eller mindre.. backa typ bara 200-300 istället för 3k ^^,) En kille fyllde på och fyllde på NL 600-1k, backa typ 4-5k, slutade aldrig fylla på. HEHE Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 27 Mars , 2010 Rapport Share Postad 27 Mars , 2010 squawk squawk sa den.Stänger ner för dagen nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 27 Mars , 2010 Rapport Share Postad 27 Mars , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svint0 Postad 27 Mars , 2010 Rapport Share Postad 27 Mars , 2010 mr_J sitter och gnäller över hur jävla dåligt det går. Varenda gång jag sneglat på hans skärm, har han haft minst 2 trissar eller set på de 6-10bord han spelar. helt sjukt .. jinxar mig själv positivt samma veva. drog precis ut AK med AQ all-in pre, sen JJ mot AA, och sen top 2 mot bottenset på T73 färgdrag. allt på 600, varav ena var mot en shortie. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 27 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 27 Mars , 2010 -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OsantVassSpelare Postad 27 Mars , 2010 Rapport Share Postad 27 Mars , 2010 en av de sjukaste kvällarna någonsin, slutade inte där. men med jimmy coachning, och hans rigg.. lånade obv hans dator, så vände man det mer eller mindre.. backa typ bara 200-300 istället för 3k ^^,) En kille fyllde på och fyllde på NL 600-1k, backa typ 4-5k, slutade aldrig fylla på. HEHE Gott att hora att du borjat lira igen, gl gl. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 27 Mars , 2010 Rapport Share Postad 27 Mars , 2010 Kom fram till att initialerna till bandet Jimmy Eat World är JEW. Skumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 27 Mars , 2010 Rapport Share Postad 27 Mars , 2010 mr_J sitter och gnäller över hur jävla dåligt det går.Varenda gång jag sneglat på hans skärm, har han haft minst 2 trissar eller set på de 6-10bord han spelar. helt sjukt .. är väl std på stugor att gnälla fast man springer gudalikt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 27 Mars , 2010 Rapport Share Postad 27 Mars , 2010 Inte riktigt hängt med lately. Hur gick det med PKs viktbet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 28 Mars , 2010 Rapport Share Postad 28 Mars , 2010 Bajsvecka, -50k€ -10k$ uuuuugh, BE månad.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
döfiskdö Postad 28 Mars , 2010 Rapport Share Postad 28 Mars , 2010 Kom fram till att initialerna till bandet Jimmy Eat World är JEW. Skumt. EEEEEEWWWWWW... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 28 Mars , 2010 Rapport Share Postad 28 Mars , 2010 updates från utlandet? :S:S:S:S:S:S Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaHe Postad 28 Mars , 2010 Rapport Share Postad 28 Mars , 2010 drog precis ut AK med AQ all-in pre, sen JJ mot AA, och sen top 2 mot bottenset på T73 färgdrag. allt på 600, varav ena var mot en shortie. Att spela på skåne-lina Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 28 Mars , 2010 Rapport Share Postad 28 Mars , 2010 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 28 Mars , 2010 Rapport Share Postad 28 Mars , 2010 Vart är kontoret? Söndagsgrinden börjar iaf i lobbyn nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 28 Mars , 2010 Rapport Share Postad 28 Mars , 2010 Vart är kontoret? Söndagsgrinden börjar iaf i lobbyn nu Mpt på att vi körde till 10 i morse så ligger iaf jag å förblöder på rummet. Jag gjorde precis ett tappert försök att ta livet av mig men missa lite smått, hade bara en kula Ska regga turrarna nu å sitta ut i 1-2 år, får se om jag har nå marker kvar när jag sitter in igen.... hoppas inte <,jhdgYGdkyafsdlahs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 28 Mars , 2010 Rapport Share Postad 28 Mars , 2010 Mpt på att vi körde till 10 i morse så ligger iaf jag å förblöder på rummet. Jag gjorde precis ett tappert försök att ta livet av mig men missa lite smått, hade bara en kula Ska regga turrarna nu å sitta ut i 1-2 år, får se om jag har nå marker kvar när jag sitter in igen.... hoppas inte <,jhdgYGdkyafsdlahs Har aldrig vart så nöjd över att vara sådär lagom mysbakis som idag Ses när ni bestämmer er att "man up" och släpa er ner hit! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts