Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit


Luap

Recommended Posts

  • Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tråkigt Luap! Hoppas det vänder snart, vilket det säkerligen kommer göra!

 

Hur stort sample med händer snackar vi om sen i januari? Det kanske bara är massa sjuk varians, så du bara behöver rida ut stormen. Hoppas på det.

 

Vad har du tagit för "åtgärder" gentemot ditt spelande nu när det gått dåligt? Gått ner i nivå skrev du. Har du analyserat ditt eget spel hårdare? Bett någon annan titta på ditt spel osv? Tänkte på hur man hanterar sånt här då jag tror många har hamnat där i perioder eller kommer göra det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är du exakt lika duktig som luap då?
du läste nog helt rätt!...

 

EDIT: kan lika gärna utveckla... de jag menar är att har man han spelat på nivåer luap gör och vunnit bra länge, och sedan hamnar i en seg period är det förmodligen variansen som spökar och att han inte helt plötsligt blir förlorande spelare.

 

Tror inte majoriteten av spelarna utvecklas så snabbt på ett par månader att de som slagit nivåerna bra innan blir förlorande

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Tror inte majoriteten av spelarna utvecklas så snabbt på ett par månader att de som slagit nivåerna bra innan blir förlorande

 

De som spelar på nivåerna har flyttat på sig. Jag tror inte spelarna har blivit så mycket bättre skillnaden är att du möter spelare som tidigare varit slaktare på nivåerna över. Spelar du på samma nivå som du gjorde för två år sedan? Förmodligen möter du då spelare som spelade på nivåerna över dig för två år sedan.

 

Jag upplever att allt fler börjar bli scared money och går ned i stakes för att få softare/säkrare games. Sessions där fisken kommer in och donerar 50 inköp existerar ju tyvärr inte längre. Alla är vi ju olika spelare. En del spelare har ju bara varit bra på att spela mot dåliga spelare. De kommer dö först. För nuförtiden så hoppar tyvärr inte fisken in i mitten på pyramiden.

 

Om spelarbasen är en pyramid där stakes är av betydelse för var i pyramiden du hamnar så har den blivit ihoptryckt pga allt fler dras mot mitten samtidigt som basen försvinner underifrån.

 

Kämpa på och fortsätt spela bra så kommer du alltid kunna leva på poker.

Vi måste dock vara beredda att anpassa oss och vara förberedda på att de som villl spela förmodligen väljer oss lika mycket som vi väljer dom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...