Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit


Luap

Recommended Posts

  • Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tack för svar. Är inne på samma som puni med 100 bb men 200 bb blir ju jobbigare om vi blir omslagna.

För övrigt bra värde på Svs 5-10-10-20 PLO, trafiken är inte bra men spelen folk gör är under all kritik=). Kom och spela=)

Skulle det varit 10/20 europapengar kaaaanske det skulle lockat team turbo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Söp bort nycklarna och försökte att bryta mig in i min egen lägenhet via franska balkongen igår. Gick inge vidare, men jag slog inte ihjäl mig i alla fall. Är typ ett mirakel att ingen granne såg och ringde polisen, så jag antar att jag får vara tacksam för det iaf. Min logik gick iaf som så att man inte kan bli tagen för att försöka bryta sig in i sin egen lägenhet. Tankar?

 

Sov hos en polare ute i Huddinge och mår som jag förtjänar idag. Nycklarna är omärkta och har någon form av spärrservice-bricka på sig. Ingen idé att ens fundera på att byta lås ännu va? Ringt till stället jag var på, taxis, polare etc men nycklarna är helt borta. Hade väldigt dålig koll på jackan där nycklarna låg under kvällen, men jag bör bara ha tappat dom när jag var ute och härjdansade med jackan i handen. Lämnade jackan hos semirandoms ett par gånger, men jag vill inte tro att de skulla ha plockat nycklarna bara sådär (söta tjejer gör inte sånt i min värld).

 

Om det råkar bli tal om låsbyte ändå, vänder man sig till värden då? Kan det gå på försäkringen? Har en säkerhetsdörr om det av någon anledning skulle göra någon skillnad..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Söp bort nycklarna och försökte att bryta mig in i min egen lägenhet via franska balkongen igår. Gick inge vidare, men jag slog inte ihjäl mig i alla fall. Är typ ett mirakel att ingen granne såg och ringde polisen, så jag antar att jag får vara tacksam för det iaf. Min logik gick iaf som så att man inte kan bli tagen för att försöka bryta sig in i sin egen lägenhet. Tankar?

 

Sov hos en polare ute i Huddinge och mår som jag förtjänar idag. Nycklarna är omärkta och har någon form av spärrservice-bricka på sig. Ingen idé att ens fundera på att byta lås ännu va? Ringt till stället jag var på, taxis, polare etc men nycklarna är helt borta. Hade väldigt dålig koll på jackan där nycklarna låg under kvällen, men jag bör bara ha tappat dom när jag var ute och härjdansade med jackan i handen. Lämnade jackan hos semirandoms ett par gånger, men jag vill inte tro att de skulla ha plockat nycklarna bara sådär (söta tjejer gör inte sånt i min värld).

 

Om det råkar bli tal om låsbyte ändå, vänder man sig till värden då? Kan det gå på försäkringen? Har en säkerhetsdörr om det av någon anledning skulle göra någon skillnad..

 

ring till kvartersvärden om du har någon, annars hyresvärden, de kommer ganska snabbt och byter låskolv/cylinder, kostat mig 700 spänn varje gång. Jag utgår ifrån att när nån jävel a) slarvar bort sin nyckel, så kommer de med en låskolv/cylinder som nån jävel b) slarvade bort för 3 år sedan, medan c) får a)'s kolv osv fast i ett mycket större mönster :). Tror knappast de har en massa låscylindrar liggandes på lager som inte redan har använts i nån annan stackares dörr någon annanstans... snåltarmar allihopa!

 

Så skulle jag då ha gjort om jag vore en större hyresvärd :) köper in typ 20 extra låscylindrar/kolvar åså snurrar man bara med jävlarna som slarvar och kopierar upp en ny nyckel till den kolven igen innan det hamnar i en ny dörr... Till slut har alla som behåller nycklar, nycklar till hela staden!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Söp bort nycklarna och försökte att bryta mig in i min egen lägenhet via franska balkongen igår. Gick inge vidare, men jag slog inte ihjäl mig i alla fall. Är typ ett mirakel att ingen granne såg och ringde polisen, så jag antar att jag får vara tacksam för det iaf. Min logik gick iaf som så att man inte kan bli tagen för att försöka bryta sig in i sin egen lägenhet. Tankar?

 

Sov hos en polare ute i Huddinge och mår som jag förtjänar idag. Nycklarna är omärkta och har någon form av spärrservice-bricka på sig. Ingen idé att ens fundera på att byta lås ännu va? Ringt till stället jag var på, taxis, polare etc men nycklarna är helt borta. Hade väldigt dålig koll på jackan där nycklarna låg under kvällen, men jag bör bara ha tappat dom när jag var ute och härjdansade med jackan i handen. Lämnade jackan hos semirandoms ett par gånger, men jag vill inte tro att de skulla ha plockat nycklarna bara sådär (söta tjejer gör inte sånt i min värld).

 

Om det råkar bli tal om låsbyte ändå, vänder man sig till värden då? Kan det gå på försäkringen? Har en säkerhetsdörr om det av någon anledning skulle göra någon skillnad..

 

Frun slarvade bort nycklarna i somras. Det gick på försäkringen med låsbyte, då hon tappade dem på jobbet (hon är lärare), och försäkringsbolaget bedömde dem som spårbara.Det räcker ju att en elev sett henne tappa nycklarna oavsett vad som står på dem. Faktorn för ersättning av låsbyte torde därmed vara spårbarhet till dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...