Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit


Luap

Recommended Posts

  • Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hmm 516.000st, hur många tror du Mr.Jimmys egna dagbok utan nördkavalleriet skulle ha?

 

Ni kan väl börja skriva om poker ialf? Är det för mkt begärt?!

 

ingen tvingar dig att läsa, om det nu är så hemskt! Allmän konsensus på forumet tycks ju vara att man får skriva om vad man vill i sin db.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sorry ST, hade jag bara haft något att skriva om så hade jag skrivit men det verkar som jag gör mig bättre i soffan än i dagboken. Hursomhelst så ska jag skriva ett inlägg längre än 10 rader för att inte Leoooo ska balla ur helt.

 

Golf är den senaste Team3000 flugan. Vissa har ju spelat innan men personligen så är jag bortsett från ett fåtal rundor i Vegas i somras färsk när det kommer till golf. Kul är det hursomhelst, och eftersom jag är alldeles för lat för att ta grönt kort så får jag oftast nöja mig med Pay n play men det är fine. Ser mycket fram emot sommarens vegasrundor med betting mot Mendieta!

 

Annars då? Imorgon bär det av till Lund för firande av Valborg. Trodde man satt och söp vid Bönnern i Finspång på Valborg men tydligen är det rejält festande även på andra ställen i Sverige. Tveksamt om Lund kan matcha Bönnern men det ska väl bli skoj iaf! Blir ett riktigt bra gäng som sluter upp så det har potential helt klart.

 

Och just ja, pokern var det ju också. Rätt nära iskallt..

 

Trevlig helg allihop!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fint inlägg PK! :-)

 

Varför är ni inte i San Remo?

Ty!

 

Bra fråga, var riktigt jävla nära att jag åkte. Hade i princip bestämt mig för att åka men helt plötsligt för ett par dagar sedan tog det en helomvändning och det slutade med att jag idag bokade tågbiljetter till Lund! :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Golf är den senaste Team3000 flugan. Vissa har ju spelat innan men personligen så är jag bortsett från ett fåtal rundor i Vegas i somras färsk när det kommer till golf. Kul är det hursomhelst, och eftersom jag är alldeles för lat för att ta grönt kort så får jag oftast nöja mig med Pay n play men det är fine. Ser mycket fram emot sommarens vegasrundor med betting mot Mendieta!

 

Sitt inte och ljug! Du och benknackan dominerade ju redan för typ 4 år sedan! Varnar härmed alla för att sidebetta med PK på golfbanan, hustlervarning!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...