Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit


Luap

Recommended Posts

Jag spelade golf tills jag var 18 och har nu stulit tillbaka mina golfklubbor från min lillasyster, har även skaffat ett såntdär billigt medlemsskap.

 

Man kan inte få hänga med ut på en runda nästa vecka nånstans?, vore väldigt trevligt imo =)

 

Det kommer säkert bli spel i veckan om vädret fortsätter leverera :)

 

 

 

 

Trevlig valborg i Lund! Jag o pk gamblade med tåget o tog för givet vi skulle kunna boka sista minutenbiljetter hem. Fanns dock bara biljetter över huvud taget för morgontågen så det slutade med att vi tog 07.30 tåget. Mådde så jäääävla illa hela vägen hem o satt och kallsvettades. På centralen får jag stanna vid en papperskorg o de bara börjar rinna i käften sådär som de kan bli när man e på väg att spy. Attacken ger med sig o hinner hem o äta en tugga av nudlar innan helvetet brakar loss, men efter det var de ju bara att börja frossa i godsaker och då mådde man ju som en kung såklart :mrgreen: Bakfyllesoffslaggen är ju såklart bästa som finns också

 

Fundering bara; hade inte ätit något sen kl 12 natten innan o bara druckit lite vatten under morgonen. Hur kan man då spy upp så jävla mycket? Magsäcken borde väl vara helt tom? Och om kebaben nu var dålig känns det ju skumt att den inte kom upp tidigare...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Till Leo: PLO är swingigt!

 

 

hatab2b.png

 

 

 

 

 

Det är korrekt, känns bra att man fick vara över ev i 2k händer där i mitten. Det är 90% 1/2 2/4 och 3/6€

 

Visar hur illa det kan faktiskt kan gå över stort sample :-)

 

Edit: Då saknar jag ändå ca 50k av mina plo händer i denna grafen där jag e typ 7-8k'ish till under ev runt 2000bb på mina 7000bb under ev här. Är från Dec tills nu! Fmllll osv =) Gotta er! (Luap)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...