Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit


Luap

Recommended Posts

  • Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

nu blir det en break från denna MISÄR. vet inte va jag ska kalla det då misär är en sån sjuk underdrift.

 

åker till cypern på måndag i en vecka. ska bli riktigt skönt. åker med syrran, hennes kille, min kusin och hans fru. inte ofta man åker charter.

ska bli skönt med en semester utan en enda pokerspelare.

 

har börjat nöta how i met ur mother precis. inte riktigt fastnat för det förut när man bara strökollat nåt avsnitt här och där på tv.. men är ju riktigt bra när man ser det från början. sjukt roligt!

 

mvh

ålen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nu blir det en break från denna MISÄR. vet inte va jag ska kalla det då misär är en sån sjuk underdrift.

 

åker till cypern på måndag i en vecka. ska bli riktigt skönt. åker med syrran, hennes kille, min kusin och hans fru. inte ofta man åker charter.

ska bli skönt med en semester utan en enda pokerspelare.

 

har börjat nöta how i met ur mother precis. inte riktigt fastnat för det förut när man bara strökollat nåt avsnitt här och där på tv.. men är ju riktigt bra när man ser det från början. sjukt roligt!

 

mvh

ålen

 

Vänta, du åker på semester med killen som knullar din syrra, och ditt kusins ligg? Alltså det här håller ju fan inte, för att undvika ångest ska du åka med polare, ha fett kul och ligga med minst 10 svenskor som vet bättre men faktist är på semester.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förövrigt ska jag försöka hålla mig borta ifrån sunkdrogen nr uno, alkohol. Dricker jag små mänger blir jag att må riktigt dåligt på nån underlig vänster, dricker jag för stora mänger blir jag att må bra ett litet tag för att sedan få brutal ångest. Kan även flippa ut helt och hållet på skiten vilket är något jag verkligen inte vill göra. Skall även hålla mig borta från andra mkt trevligare droger då jag känner att de kan spåra riktigt rejält att hobbyknarka då jag är inne i en riktig, riktig hemsk fas i livet. Tycker att jag redan har öppnat mig allt för mkt på ett publict forum, så vad de handlar om låter jag vara osagt.

 

Så mitt lilla råd till er som läser detta är att inte ta droger när ni mår dåligt. Knarka inte för att fly verkligheten, problem osv (som de flesta som tar droger kontrollerat såklart vet, men de kan ändå inte sägas för ofta, då de är så sjukt lätt att de kan gå riktigt illa annars). Om ni vill ta droger så ta de någon enstaka gång för att "spice up your day", precis som "vanliga" människor kryddar sitt liv med alkohol. Jag måste erkänna att jag fått en annorlunda syn på droger än vad jag hade för 2-3 år sen, mkt mer respekt. Dock är jag väldigt drogliberal och blir verkligen spyfärdig när helgalkisarna spyr galla över "knarkare". De är verkligen värsta sortens hyckleri, de kommer jag alltid att tycka.

 

Nu vart de visst ett väldigt långt inlägg om något helt oväsentligt. Men jag är bakfull och har väldigt tråkigt klockan 07.55, så jag skyller på de :)

 

Må väl alla, själv väntar en 2-dagars "AT" av allmänhetens accepterade dödsknark ;)

 

 

Edit: Jag är absolut ingen missbrukare och tar inte vad som helst när som helst som vissa verkar tro om mig. Tycker bara de är väldigt intressant att läsa om olika dorger och dess påverkan på människan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Shit, PF behöver en "Baksmällan är inte av denna värld, kill me now" dagbok. Verkar som att söndagmornar består 90% av dagboksinlägg av folk som mår så jävla dåligt :P

 

Ska aldrig mera dricka btw, lovar. Igen.

 

Det borde finnas någon form av wajntråd. Där man kan berätta hur skit man mår, vare sig det gäller pokern eller livet i övrigt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

20 millar osv......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... kfalskdlaskldklasda

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Shit, PF behöver en "Baksmällan är inte av denna värld, kill me now" dagbok. Verkar som att söndagmornar består 90% av dagboksinlägg av folk som mår så jävla dåligt :P

 

Ska aldrig mera dricka btw, lovar. Igen.

http://pokerforum.nu/forum/off-topic/34424-den-stora-bakistraden.html

Det borde finnas någon form av wajntråd. Där man kan berätta hur skit man mår, vare sig det gäller pokern eller livet i övrigt...

http://pokerforum.nu/forum/sandladan/61197-tiltttttttttt.html

 

 

häng med lite grappar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...