Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit


Luap

Recommended Posts

  • Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

nu har jag bestämt att min downswing är över. lyckades plussa idag!! känns riktigt overkligt :S

kom 4a i en turre och 6a i en annan. och plus på cg. blev ca 9k tot! sprang riktigt bra i turrarna ett tag så hade kunnat bli en asgrym dag, men de ville sig inte riktigt i slutet. riktigt skönt med en fin plusdag iaf!

 

var nog sista sessionen denna månad.. vet inte hur mkt back månaden blev men rekordback lr min näst sämsta är det. bör landa på mellan 75-85k stuck.

 

GULD

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej dagboken

 

Nu är man hemma i ett kallt och regningt Sverige igen efter att ha vart i Kroatien i 11 dagar. De var en riktig riktigt mysig resa faktist och jag rekar verkligen Kroatiens öar som vi var på (Brac, Hvar och Vis). Hyr en moppe och dra iväg till nån mysig vik där de inte är nå mkt folk, rent guld. Hann sjukt nog med att spela lite poker också. Drog in till Split och Le meridien (där CPS spelades) två dagar innan vi skulle åka hem och reggade ett side event, vilket jag bittert fick ångra, skiten hade 30k i startmarker och 45 mins blinds perioder och spelades över 2 dagar. Inte så vidare värst kul att sitta sista två dagarna i ett 500€ side event så skämde ut mig å donkade ut mig direkt i princip. Riktigt onödigt att kasta bort pengar när man ändå känner sig så gul.

 

Kvällen vart dock dessto roligare. Efter att tjejen lagt sig runt 12 så vart de CG med en pokerpolare (en känd 3-6+ lirare på ongame) + en av hans polare ( ipokerlirare) jag inte träffat förr. De sa att de skulle bolaga å fråga om jag ville vara med men passade. Vi fick iaf öppna ett nytt bord inne i vippen, jag, polaren + hans polare, och två till online regs :S. Bla miz nånting på ongame som också spelar 3-6+. Så värdet var ju katastrofalt dåligt om man ser till att de var ett live game, dessutom hade man två Svenskar på varsin sida som bolagade med varandra :). Men jag har aaaaldrig någonsin setat på ett så roligt bord, polaren blev fullare å fullare och babblade på konstant och några kroater som kom till bordet vart helt vansinniga och lämande ganska snabbt och jag satt verkligen och grät av skratt konstant i 6h. De tillkallade vakterna ett par ggr, men de två unga tjejerna som var våra dealers gillade oss som tur var så vi fick vara kvar. Tillslut hade alla blivigt så sjukt vansinniga så de var bara vi tre kvar. Så satt sista timmen och spelade 3-handat mot två bra spelare (dock väldigt fulla) som bolagade :S. En hand bla så satt de å diskuterade högt ca 4min om de skulle syna river lr inte :). De var en bunt sjukt episka händer och kommentarer under kvällen som jag inte orkar skriva. Jag fick iaf setta mot överpar i absolut sista handen mot dem. Kvällen slutade iaf riktigt bra + och jag hade löjligt ont i magen när jag försökte somna vid 7 för jag hade skrattat så mkt. Vaknade tom upp och hade träningsvärk i magen. Stört rolig kväll.

 

Nu är man dock hemma i ett kallt å regningt Sverige och de räckte med en dag tills man ville härifrån igen. Såg att SM på Malta var nu i Sept, vilka har tänkt att dra dit? I Oktober är de iaf bokat en enkel biljett till Asien, tanken är att jag ska resa runt lite själv där nere. Så om de är någon golfsugen snubbe som är där nere då så hör gärna av er. Kommer nog bli en jäkla massa golfande, men lite segt att golfa själv sas.

 

GZ mig till de korta inlägget :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukt att splitta action när man sitter på samma bord. 78 ggr sjukare att spela mot två som man vet splittar action.

 

Haha jaa de är ju riktigt sjukt att lira 3-handat när de bolagar, men karman var ju obv på min sida så jag plockade nog 3-4k€ iaf. Men jag brydde mig inte att de bolagade så de var ingen fara för mig. De var så sjukt roligt game ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den är tung PK. Gl som fan i WPTn, även till alla andra jag känner som ska lira den!

 

Förövrigt glömde jag ju berätta hur fruktansvärt utspelad gretko blev av mig i highstakes gurka i Kroatien (de är fantasi summor vi snackar hur mkt jag är upp tot mot fisken). Mina mål var lågt satta tills jag beta av dem en efter en, tillslut sicktade jag på en ny bil men har inte kommit riktigt dit än. Men efter som fisken ger mig action så blir de obv en session idag, och bilen kommer närmare och närmare.

 

Och förövrigt en gång till (:S) så glömde jag att berätta att jag träffade riktigt sköna snubbar sista utgången på CPSen. Alltid lika kul att få ansikte på nicksen. Hann dock inte säga hejdå då jag var tvungen att dra men de var jäkligt trevligt iaf (om nån av er läser här)

 

fml, hejdå :S!:S!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För övrigt, när vi var i Kroatien så drog vi till Le meridien i split där turren watox yrat om hölls. När vi kom dit fråga vi om det fanns några lediga rum och tjejen sa att det enda dom hade var superiorrummen med havsutsikt. Kostade bara 480 euro så jag vände på klacken och gick. Dock är jag Guld-kund på SPG-hotellen (hidden osv) Så hon säger att hon kan ge lite rabatt eftersom jag är en sån bra kund hos dem. 350 euro kläcker hon, jag säger nej fortfarande för dyrt. Då frågar hon hur mkt jag kan tänka mig att betala. Under 200, hon raisar till 240 och jag synar :S

 

Hur jävla skumt är inte det? Stå och pruta på ett jävla femstjärnigt hotell

 

 

 

Fakeedit: Funderar på att dra till cannes imorn :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fy fan vad jag älskar tåggrind, man springer alltid lika bra. Lirar 10-20 cap hu mot min favorit fiskreg och springer som en gud. Fått in de pre 10-12ggr på ~20 min och alla har fått stå :S:S:S. De är så sjukt hur alla spelar cap på ftp, de flesta regs pushar rakt av efter man dubblat knapp :S. Nån enstaka gång klämmer de in någon felsizad 3b.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...