Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit


Luap

Recommended Posts

  • Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Fyyyy fan, FT bubblade precis wcoop $530 triple shootout. Vann första och när vi var 4 kvar i andra hade jag dubblet så mkt som tvåan men sen gick de åt helvete. Roliga hopp de är i priserna också, 11-100 fick 1,9k medans 10an får 7k och 1an 91k :(. Men de var lätt värt att sitta 8h och 40 minuter iaf dskjaskdjsbdsjkakksks

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

träffade en kille från motala på nån reaggie bar i Cypern i morse runt 6-7 snåret. han visste inte vem per linde var :S otäckt.

 

ångrade att ja kikade in på pf btw. blev att må dåligt direkt när jag mådde så bra innan.

alla suger ju så mkt men vinner så mkt pengar. hur går det till?

 

fan va skönt de är att vara på semester med folk som inte spelar poker. har inte tänkt på skiten en enda gång. vidrigt skönt!

ska bli proffsalkis istället för det här vidriga spelet.

 

såg att du turade hem en turre för ovanlighetens skull watox. Grattis som fan!

 

over and out,

ålen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

träffade en kille från motala på nån reaggie bar i Cypern i morse runt 6-7 snåret. han visste inte vem per linde var :S otäckt.

 

ångrade att ja kikade in på pf btw. blev att må dåligt direkt när jag mådde så bra innan.

alla suger ju så mkt men vinner så mkt pengar. hur går det till?

 

fan va skönt de är att vara på semester med folk som inte spelar poker. har inte tänkt på skiten en enda gång. vidrigt skönt!

ska bli proffsalkis istället för det här vidriga spelet.

 

såg att du turade hem en turre för ovanlighetens skull watox. Grattis som fan!

 

over and out,

ålen

 

fan vad sjukt :S Jag såg just en emop1-kopia med partner flytta in i trappuppgången bredvid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...