Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit


Luap

Recommended Posts

  • Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

20 millar osv......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... kfalskdlaskldklasda

 

Grattis.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wiiiho, vann precis FTPs 50$ 1r 1a. Riktigt skönt att få vinna en turnering, de var väldigt länge sen. Väldigt många andra och tredje platser, så denna satt som ett smäck. GUUUUULD!

 

 

Edit: En liten sjuk grej är att vi ALLTID brukar ha grindstuga på söndagar jag, gretko och emop och switcha prollar. Idag var dock båda upptagna och jag lirade själv utan att byta bort nå procent öht, förra gången jag gjorde de så hittade jag också två riktigt fina klonkar. Kanske är de emops å gretkos EXTREMA otur som påverkar mig rigg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fy fan va segt punani :(

 

De vart ett turre pass idag igen, vart sugen att lira efter gårdagens fina resultat. Gick dock inte lika bra idag, låg löööjligt bra med i 3-4 stycken riktigt fina(för att vara måndag). Men de räckte tyvärr inte hela vägen. Dock vart de några små cashes så vart even steven iaf. Avslutade turre passet runt 2. Men de började så bra turneringar igen så körde igång ett nytt pass parallellt med tiger woods 11 grinden. Nu jävlar skall bl a 1k monday och miniftops 300k guar klonkas!

 

Edit: Förövrigt lär jag ge en massa cred till stars. Reggade 5 stycken 222$ hyper turbo sattar till 500$ wcoop eventet igår, men de kom aldrig upp automatiskt när de startade. Jag gick in och kikade där man kan se vilka turrar man är reggad till, och såg att alla 5 hade startat. Så jag fick öppna upp alla manuellt och hade tappat halva stacken i princip alla. Vann dock ett paket och bubblade resten. Mailade stars om detta och fick tillbaka inköpet i alla turneringarna, utom den jag vann. Mkt bra gjort av stars imo.

 

Edit 2: Kan försöka mig på en liten recension om Ågatan 3 när jag orkar miketime, är dock väldigt dålig på att skriva recensioner. Men kan iaf säga att de mesta var riktigt bra, både maten och vinet, så tack för tipset än en gång. Nästa gång får de bli att spana in den jacob1983 rekade. Kommer nog att hänga mer i Örebro än i Ludivka då min flickvän bor och pluggar där atm (och har 3 lr 4 år kvar). Har även planer på att flytta dit och börja plugga jag också. Vill fortsättal läsa psykologi då jag tycker de är så sinnesjukt roligt och intressant. Kom in på psykologi 1 nu till hösten men ska ju dra iväg till Asien så de vart tyärr inget med de. Drömmen är att läsa psykologprogrammet men tyvärr var man ju dum i huvudet när man var yngre och pluggade verkligen ingenting utan gled bara med på en räkmacka och gjorde de man skulle och inte ett skit mer. De ångrar jag så fruktansvärt mkt nu. Men men, ingenting att göra åt saken nu, får väl försöka få riktigt bra på högskoleprovet lr nått.

 

Btw finns de några grinders Örebro öht? Släng iväg ett pm isf så får ni visa mig hur de går till i Örebro :).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Watz, läs massa högskolepoäng i sådant som kan vara bra bara att ha som kunskaper för psykologprogrammet, gör högskoleprovet, och be om att göra ett test som visar att du har kunskaperna ändå? för det borde man kunna göra tror jag. Men först och främst se till att läsa ett par psykologi-kurser m.m. så du har lite färska och bra kunskaper inför ett ev. test.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...