Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit


Luap

Recommended Posts

  • Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

så sjukt det kommer bli när jimpa vinner över norinder i hu'n :S

 

bustade själv efter 5 händer, std å sådär. fick iaf låna jimpas bil å åka iväg och tiltshoppa golfklubbor. det gick bra iaf, blev cleveland för hela slanten och det ska bli riktgit kul att få prova dem på bana :)

 

Vilken bana lirar du på? Bara spelat den vid Nova Lund och den va ju sådääär :-)

edit: UL mr_jimmy, mkt vidrigt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ny datorn kom igår!

 

Har slängt in allt viktigt, och fört över allt jag hade backuppat. Fungerar hur fint som helst, och är helt vidrigt tyst. För alla som ska bygga nytt kan jag rekomendera Fractal Designs R3-låda - helt klart bästa lådan jag har lekt med. De tysta fläktarna och ljuddämpningen gör sitt sas.

 

För alla nördar här inne har jag även överklockat burken lite lätt. Kör alla sex kärnorna i 3.6 ghz atm och minnena tickar på i 7-7-7-20 @ 1333 mhz (8 gb). Maxtemp på prolle stannade runt 54 (idle 32), så det får ses som helt klart godkänt. Är inte ute efter några super-resultat, men jag tänkte testa 3.8 ghz på original vcore inatt.

 

Så jävla roligt att få geeka lite igen. Var flera år sen jag var aktiv på sweclockers, men det gick ändå ganska smärtfritt att få till det.

kör du bara på fläktarna som medföljde denna?

http://www.inet.se/artikel/6900680/fractal-design-define-r3-svart

 

Vad kör du för moderkort?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte spelat så mkt golf i skåne, men har åkt runt och provat typ 4-5 olika kanske. Tänkte det skulle bli lite mer nu då jag semibestämt mig för å skaffa bil + att tjejen precis tagit grönt kort :)

 

hittat någon bra själv?

 

Jag har bara lirat den vid Nova Lund, ligger rätt nära mig å har ingen bil så har blivit den. Snackade med en polare för en liten stund sen som sa att Lunds GK skulle va bra och Falsterbo, tror de är rätt långt dit bara men har noll koll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan gå i god för Falsterbo, var där i helleregn och storm men uppskattade ändå rundan. Om du befinner dig i Skåne och bara vill testa golfbanor så är ju Barsebäck (Masters) ett jättemåste.

 

Spelade den för några veckor sen, för att ligga på den nivån tycker jag inte den är så märkvärdig förutom de 4 hålen längs vattnet. Visst bra skick, men de flesta hålen innåt skogen är ju inget speciella alls.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Asså omfg. Com hem alltså, hur kan de vara så otroligt vidriga i precis allt de gör?

 

Tänkte jag skulle byta mitt gamle C+ paket mot ett viasat paket så jag kunde se pool nu i eftermiddag. Får står i kö en halvtimme innan jag kommer fram. Pratar med nån snubbe och berättar vad jag vill, han säger att han ska koppla mig vidare. Jag kommer till en röst som säger "Våra öppettider för uppsägning är vardagar 9-18, helger stängt", beep beep beep.

 

De är fan helt sjukt i huvudet alltså :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lunds AGK e helt okej tycker jag och borde vara det givna valet om man söker hemmaklubb och bor i trakterna där. om man letar greenfee i skåne så ska rommelåsen, vasatorp, bokskogen och rya vara fina.

 

av de som jag själv har spelat är mölle min favorit. lite meckigt att ta sig dit men

riktigt fin bana med grym utsikt. även st arild som ligger i närheten av mölle är fin. i östra skåne är kristianstads gk helt okej och även min hemmabana araslöv kan va värd ett besök om man har vägarna förbi.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Micke Norinder slutade på en andraplats och Poker.se fick sig en intervju med honom strax efter att han åkt ut ur turneringen.

 

Andraplats i Malmö Open 2010 – kommentar?

Det känns bra. Jag ville ju givetvis vinna när jag kom hit med en tredjedel av markerna, men det känns okey att förlora mot Paul.

 

Hur har turneringen känts för din del annars?

Jag har nog aldrig haft ett sånt dåligt kortsnitt, har haft ett fåtal stora pocketpar men annars nästan inga händer.

 

 

 

 

knack...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Micke Norinder slutade på en andraplats och Poker.se fick sig en intervju med honom strax efter att han åkt ut ur turneringen.

 

Andraplats i Malmö Open 2010 – kommentar?

Det känns bra. Jag ville ju givetvis vinna när jag kom hit med en tredjedel av markerna, men det känns okey att förlora mot Paul.

 

Hur har turneringen känts för din del annars?

Jag har nog aldrig haft ett sånt dåligt kortsnitt, har haft ett fåtal stora pocketpar men annars nästan inga händer.

 

 

 

knack...

 

 

Norinder vilken stjärna

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...