Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit


Luap

Recommended Posts

  • Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jimmy says:

har en buffert där

vet inte om du hörde det

hade en bank som hette capinoridic

som är dansk i botten

fick 5,1% om jag band dom i ett år

Alexander says:

wattt

Jimmy says:

sagt och gjort så gjorde jag det i jan förra året

plocka ut dom och allt funka bra

1-2 veckor senare

kursar banken

Alexander says:

waaaaaaaaaaaaaaow

Jimmy says:

var iof safe med insättningsgarr

men jävla meck ändå

Alexander says:

inte många banker som klarar ett MRJ-uttag iofs

fattar det kursar snabbt

Jimmy says:

hahah

så sant

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har precis börjat knäcka denna, känns lovande efter de första avsnitten. Hur långt har du sett, ST?

 

hela vägen, S4E05 gicks igenom idag.

 

Lite speciell serie. Känns som inget märkvärdigt egentligen händer utan de lever sina vanliga liv, går till jobbet, kommer på en catchy slogan.. borde egentligen vara rätt tråkigt, men man gillar det på nåt sätt.

 

Sen gillar jag att de super och röker nonstop.

 

Kvinnosynen är rätt "skön" med... man kan knappt tro att det är bara 40 år sedan samhället såg ut på det här sättet.

 

Undrar va folk säger om oss om 40 år.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

la nästan en tia idag med! tappat räkningen på hålet men runt 85k.

några till såna här dagar så är man gul. fint skit.

nu blir det paus i ett par dagar tror jag.

 

 

ska börja nöta ny serie tänkte jag.. vilken ska jag köra utav Deadwood och Flashfoward? tipsa gärna om någon annan liknande serie som är bra.

 

det vänder emopett! håller tummarna för att det sker asap :-(

 

du borde ladda ner modern family. ganska så knasig humor och rolig att se på.

 

stort gl!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dustylove på 2+2:

 

Haha kungligt skrivit, dusty är bra rolig han =D

 

Har träffat Mr_Jimmy en gång live då han kom fram o presenterade sig på CC i Gbg och han var verkligen en urtrevlig kille.

 

Önskar honom all lycka i livet.

 

Right back at u! När görs det om?

 

Alla vet väl att Mr_Jimmy är en riktig fitta?

 

Bevisat flertalet gånger i vegas om inte annat?

 

När jag låg med Mr_Jimmy blev jag av med min herpes.

 

Nöjet var helt på min sida.

 

:mrgreen:

 

***** Hand History for Game 2483391277 ***** (Prima)

$400.00 USD NL Texas Hold'em - Sunday, March 15, 06:40:09 ET 2009

Table Unibet Open 1 (Real Money)

Seat 1 is the button

Seat 1: CEDahl ( $733.40 USD )

Seat 2: MR_Jimmy ( $604.70 USD )

Seat 3: Wilhelmts ( $145.85 USD )

Seat 4: MaxKnowsBett ( $436.40 USD )

Seat 6: Stonewho ( $404.00 USD )

MR_Jimmy posts small blind [$2.00 USD].

Wilhelmts posts big blind [$4.00 USD].

Stonewho posts big blind [$4.00 USD].

Dealt to MR_Jimmy [ Kh Kc ]

MaxKnowsBett folds

Stonewho checks

CEDahl folds

MR_Jimmy raises [$80.00 USD]

Wilhelmts folds

Stonewho calls [$78.00 USD]

** Dealing Flop ** [ Ks, 9s, 5s ]

MR_Jimmy bets [$520.70 USD]

Stonewho calls [$318.00 USD]

** Dealing Turn ** [ Ac ]

** Dealing River ** [ Jc ]

MR_Jimmy shows [Kh, Kc ]

Stonewho doesn't show [7s, 3d ]

MR_Jimmy wins $801.00 USD from main pot

MR_Jimmy wins $202.70 USD from main pot

 

Hahaha, hade glömt denna, rent guld. Han skulle ingenstans.

 

ctrl c + ctrl v

 

Bra prankat!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill bara passa på och tacka för tipset ang. kpet av en vaio laptop. Drygt 2 månader gammal och den enda funktionen jag har just nu är att den gröna lampan endast blinkar till man man trycker på powerknappen. Grymt köp POAIhuDAJADHJADHLADDHJHADJLHDAJLAD

 

Otur. Supporten är dock grym. Min HD gick sönder förra veckan, 5 mån gammal VAIO. Dem hämtade den vid dörren och lämnade den 5 dagar senare vid dörren, ringde nu i veckan och frågade om jag hade några problem med den. Funkar bra nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Otur. Supporten är dock grym. Min HD gick sönder förra veckan, 5 mån gammal VAIO. Dem hämtade den vid dörren och lämnade den 5 dagar senare vid dörren, ringde nu i veckan och frågade om jag hade några problem med den. Funkar bra nu.

 

Hmm, what? Hade problem med min så jag fick åka in till Malmö och väl där fick jag beskedet att det skulle ta MINST 10 arbetsdagar. Ett sms dök upp när det var klart och då fick jag åka in och hämta den. Det är 6 mil till Malmö från mig kanske också skall tilläggas. Ingen från Sony har ringt mig och frågat hur min funkar :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Otur. Supporten är dock grym. Min HD gick sönder förra veckan, 5 mån gammal VAIO. Dem hämtade den vid dörren och lämnade den 5 dagar senare vid dörren, ringde nu i veckan och frågade om jag hade några problem med den. Funkar bra nu.

 

Ju sämre produkt, desto bättre support.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, what? Hade problem med min så jag fick åka in till Malmö och väl där fick jag beskedet att det skulle ta MINST 10 arbetsdagar. Ett sms dök upp när det var klart och då fick jag åka in och hämta den. Det är 6 mil till Malmö från mig kanske också skall tilläggas. Ingen från Sony har ringt mig och frågat hur min funkar :-(

 

Ehm OK.. Skumt. Han jag pratade med frågade om jag ville få den färdig snabbare så kunde jag köra till köpenhamn (har också 6-7 mil från Malmö), jag sa "nej det orkar jag ej". Då beställde han upphämtning dagen efter och 5 dagar senare hade jag den vid dörren. Fick samtalet igår från SONY. Kan inte bli bättre?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ehm OK.. Skumt. Han jag pratade med frågade om jag ville få den färdig snabbare så kunde jag köra till köpenhamn (har också 6-7 mil från Malmö), jag sa "nej det orkar jag ej". Då beställde han upphämtning dagen efter och 5 dagar senare hade jag den vid dörren. Fick samtalet igår från SONY. Kan inte bli bättre?

 

Nej, det låter suveränt. Hade önskat jag blivit erbjuden samma lösning, åtminstone att dom kört ut den så jag slapp åka in till Malmö för att hämta den. Nu var det iofs inte hela världen eftersom brorsan bor i Malmö så man hade ju anledning att åka in oavsett. Skumt dom inte erbjöd hemkörning..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill bara passa på och tacka för tipset ang. kpet av en vaio laptop. Drygt 2 månader gammal och den enda funktionen jag har just nu är att den gröna lampan endast blinkar till man man trycker på powerknappen. Grymt köp POAIhuDAJADHJADHLADDHJHADJLHDAJLAD

 

 

Hade samma grej på min 3 månader gamla vaio. Ta bort batteriet i nån minut och sätt dit det igen så borde det funka (konstigt nog).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...