Sansrom Postad 25 December , 2011 Rapport Postad 25 December , 2011 Usch! Tankarna går till GG och er andra som kände honom väl. Citera
GG Postad 25 December , 2011 Rapport Postad 25 December , 2011 20 år? så jävla overkligt. han hade en framtid som väldigt väldigt få, han var ett geni. han var snäll som få, han var sympatisk som få och hjälpsam som ännu färre. han var ett öra oavsett vad man berättade. jag kunde berätta exakt hur ointressanta saker som helst, han lyssnade alltid, han hade alltid en lösning på allting. hans tänk fick mig att tänka om, helt. han var en så stor stor människa. HAN VAR SÅ JÄVLA BRA PÅ EXAKT ALLTING. en stor förebild. Fint skrivet Z och det citerade stämmer så jävla exakt på pricken. En av de absolut bästa människorna, på alla plan, jag nånsin komer träffa. Citera
killerwolf Postad 25 December , 2011 Rapport Postad 25 December , 2011 Får man fråga vad han nickade om han var aktiv här på forumet? Ursäkta om det redan har framkommits. När en människa berör så många människor så vill man som ta del av det som går, för att försöka förstå om inte annat, finns inget bättre än människor som inspirerar, den glöden är beundransvärd och något jag hoppas alla får uppleva, och eftersträva. Citera
emilio_15 Postad 25 December , 2011 Rapport Postad 25 December , 2011 Fint skrivet Z och det citerade stämmer så jävla exakt på pricken. En av de absolut bästa människorna, på alla plan, jag nånsin komer träffa. + Citera
valterego Postad 25 December , 2011 Rapport Postad 25 December , 2011 Får man fråga vad han nickade om han var aktiv här på forumet? Ursäkta om det redan har framkommits. När en människa berör så många människor så vill man som ta del av det som går, för att försöka förstå om inte annat, finns inget bättre än människor som inspirerar, den glöden är beundransvärd och något jag hoppas alla får uppleva, och eftersträva. Outningsregeln gäller fortfarande, av hänsyn till vänner och anhöriga. Därför använder vi bara irl-namn. Citera
mendieta19 Postad 25 December , 2011 Rapport Postad 25 December , 2011 mkt fint och spot on Z. Citera
b0bb4n Postad 25 December , 2011 Rapport Postad 25 December , 2011 Fy fan så tragiskt! Beklagar verkligen till alla nära och kära Citera
GG Postad 25 December , 2011 Rapport Postad 25 December , 2011 Varenda gång man tror man börjat smälta skiten bryter man ihop igen :( Joacim, jag saknar dig så jävla mycket. Önskar jag trodde på liv efter döden, finns ingen som förtjänar att hamna på en vacker plats mer än du. Du betydde så mycket mer för mig än både du och jag anade. Citera
ulaf Postad 25 December , 2011 Rapport Postad 25 December , 2011 Delat några ord med honom. Nyfiken och positiv människa, sorgligt att han fick så lite tid. kärlek Citera
KungKroon Postad 25 December , 2011 Rapport Postad 25 December , 2011 Snackat med ansvariga på cc göteborg och antagligen kommer vi kunna ha en tyst minut för Joacim innan main event på onsdag. Citera
emilio_15 Postad 25 December , 2011 Rapport Postad 25 December , 2011 Snackat med ansvariga på cc göteborg och antagligen kommer vi kunna ha en tyst minut för Joacim innan main event på onsdag. Citera
devalanteriel Postad 25 December , 2011 Rapport Postad 25 December , 2011 Snackat med ansvariga på cc göteborg och antagligen kommer vi kunna ha en tyst minut för Joacim innan main event på onsdag. Jättebra! Citera
DjLuppy Postad 26 December , 2011 Rapport Postad 26 December , 2011 Snackat med ansvariga på cc göteborg och antagligen kommer vi kunna ha en tyst minut för Joacim innan main event på onsdag. Fantastiskt initiativ Citera
CarlDenStore Postad 26 December , 2011 Rapport Postad 26 December , 2011 Kände inte personen i fråga men skänker en tanke till er nära & kära. Att religioner ens existerar med tanke på alla (o)logiska orättvisor som pågår varje dag, överallt i hela världen är för mig totalt obegripligt. Livet är inte rättvist, det är den enda absoluta sanningen. Citera
León Postad 26 December , 2011 Rapport Postad 26 December , 2011 Tragiskt. Skänker en tanke till nära och kära som fick ett sådant hemskt besked på självaste julafton... Vila i frid. Citera
inho Postad 26 December , 2011 Rapport Postad 26 December , 2011 Skänker en tanke till er som kände han bra och familj. Vila i frid! Citera
Blaabar Postad 27 December , 2011 Rapport Postad 27 December , 2011 Känner inte någon av dom drabbade men detta berörde mig väldigt mycket. Får en att tänka till. Tankar går ut till hans vänner och familj.. Citera
valterego Postad 27 December , 2011 Rapport Postad 27 December , 2011 Vill skicka ett stort tack och en nyårskram till Zlibrahimovic för dina fina texter om J, och för att du delat med dig till oss av dina känslor och tankar. Citera
boman Postad 27 December , 2011 Rapport Postad 27 December , 2011 jättefint skrivet i signaturen valter! hoppas fler går och läser den. Citera
Recommended Posts