Gå till innehåll

Teh_MoUsE -


Teh_MoUsE

Recommended Posts

  • Svars 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Sådär ja, tagit igen backet från i förrgår. Sprang ju obv som en gud idag och vann 2/2 flips och lite småskräp med :-) 4bi tror jag det blev nyss.

 

men nu ska jag lira Heroes of Newerth, ingen mer som gör de?

 

Jag nötte dota förut men pallar fan inte heroes of newerth, inte alls samma känsla ju!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Zzzzzzzzzzzzzzzz, försökt jobba igen backet nu i säkert 4 timmar. Väntar och väntar och väntar på den förlösande handen. jobbar som ett svin och åker sedan på en setup så det blir mer uppförsbacke :( ska inte sova innan jag är BE för månaden!!!!!

 

borden börjar dö ut och bara grinders står kvar, de spelar typ 18/13/3 men 5% i 3bet. Kuuuuuuuuuul

 

Vart är folket ?

 

Jag är inte tight :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis till BE!! :-D :-D

 

Har precis försökt göra samma sak. Men när klockan börjar närma sig 05 får man nog slänga in handduken.

 

Segt med såna där evighetssessions, plus, sen pang pang, setup så är det bara att börja gräva igen. Bara att bita i det sura äpplet, träda in i dimman och agera riddare!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sådär ja, tagit igen backet från i förrgår. Sprang ju obv som en gud idag och vann 2/2 flips och lite småskräp med :-) 4bi tror jag det blev nyss.

 

men nu ska jag lira Heroes of Newerth, ingen mer som gör de?

 

Har mest kört dota i olika omgångar, sist var dock i somras då vi brukade lira en 3-4 timmar varje natt. Hur är HoN i förhållande till dota? Har bara kört det en gång och då hann man inte fatta allt riktigt. Verkade ha potential iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...