jimmywhite Postad 25 Oktober , 2009 Rapport Postad 25 Oktober , 2009 Vill utforska intresset av att dra ihop folk till ett pokerkontor i Jönköping. Vi är tre st idag som är sugna men skulle gärna vara några till för att kunna dra runt hyran. Citera
LuckyStar5.1 Postad 25 Oktober , 2009 Rapport Postad 25 Oktober , 2009 Vill utforska intresset av att dra ihop folk till ett pokerkontor i Jönköping. Vi är tre st idag som är sugna men skulle gärna vara några till för att kunna dra runt hyran. Bor 20 min utanför, kan finnas ett intresse om hyra och sånt blir rätt. Finns en gammal tråd om detta, kolla den och pm:a dom som då var intreserade ! ...skickar ett PM med ! Citera
bentus Postad 25 Oktober , 2009 Rapport Postad 25 Oktober , 2009 Jag skulle också kanske gärna vara med på ett hörn. Pm'a mig gärna med mer information Citera
struve Postad 25 Oktober , 2009 Rapport Postad 25 Oktober , 2009 Eventuellt intresserad om det blir ett lagom flashigt kontor som inte spräcker min budget. Citera
RDanneskjold Postad 25 Oktober , 2009 Rapport Postad 25 Oktober , 2009 Till våren är jag nog intresserad av en plats iaf. Citera
Recommended Posts