PokerStars_Martin Postad 6 Oktober , 2009 Rapport Postad 6 Oktober , 2009 Hej! Tror du att du skulle kunna representera Team PokerStars Pro? Nu har du chansen! PokerStars letar efter spelare från hela världen för att representera Team PokerStars Online. Ansök här Vi måste ha emottagit din ansökan senast 31 oktober. Om du har några frågor så kan du posta i den här tråden eller maila support@pokerstars.com Hälsningar, Martin PokerStars Support Team Citera
Ola Brandborn Postad 6 Oktober , 2009 Rapport Postad 6 Oktober , 2009 * Varför ska man fylla i gender och home country? * Var finns det information om vad det innebär att vara "pro"? * Hur ser skattebiten ut för dessa pron? Citera
moneysaver Postad 6 Oktober , 2009 Rapport Postad 6 Oktober , 2009 * Varför ska man fylla i gender och home country?* Var finns det information om vad det innebär att vara "pro"? * Hur ser skattebiten ut för dessa pron? Du stal mina tankar Ola. Citera
Scaniac Postad 6 Oktober , 2009 Rapport Postad 6 Oktober , 2009 känns lite skumt.. men ja vill jag ha ett kontrakt så får dom leta upp mig, å inte jag leta upp dem.. Citera
PokerStars_Martin Postad 6 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 6 Oktober , 2009 * Varför ska man fylla i gender och home country?* Var finns det information om vad det innebär att vara "pro"? * Hur ser skattebiten ut för dessa pron? Hej Ola, Vi vill att kvinnor ska ingå i Team PokerStars Online, och vi vill att spelarna ska komma från hela världen. Därför frågar vi efter dessa uppgifter. I november kommer vi att meddela vilka 25 spelare som har blivit uttagna. Dessa spelare kommer att få en bonus på $100 000, där $100 släpps för varje 700 VPPs. De kommer också att sponsras med $2 100 att användas till att köpa in sig i WCOOP- eller SCOOP-turneringar. Angående skatten kan jag tyvärr inte ge något konkret svar utan rekommenderar dig att kontakta skatteverket. Jag hoppas att detta besvarar dina frågor. Hälsningar, Martin PokerStars Support Team Citera
Ola Brandborn Postad 6 Oktober , 2009 Rapport Postad 6 Oktober , 2009 Vi vill att kvinnor ska ingå i Team PokerStars Online, och vi vill att spelarna ska komma från hela världen. Därför frågar vi efter dessa uppgifter.Ja, men ni frågar ju också efter användarnamn eller hur? Antingen tror ni inte att uppgifterna om bostadsort stämmer i ert register (och då borde ni göra något av det i stället) eller så är uppgiften redundant. Samma sak gäller btw epostadressen. Kön kan jag köpa. Eftersom vi vet att Stars är skattepliktigt, så vill man ju gärna veta vilka uppgifter som kommer göras officiella (jag frågar får en kompis skull, för själv kan jag inte söka till det här då mitt nick är välkänt, och jag därmed inte kan grinda på Stars utan att det skulle innebära ekonomisk ruin. Det enda som man kan spela på Stars med känt nick är typ stora garantiturrar, där man faktiskt kan skatta på en vinst, eller satelliter till liveevent). Alternativt, kan man få ett nytt nick om man blir urvald? Citera
JesperPV Postad 6 Oktober , 2009 Rapport Postad 6 Oktober , 2009 Alternativt, kan man få ett nytt nick om man blir urvald? Blir du pro så kan du köra med två nicks, det verkar vara en av perksen med att vara pro på Stars. Citera
PokerStars_Karl Postad 6 Oktober , 2009 Rapport Postad 6 Oktober , 2009 Hej, JesperPV, roligt, men så är det alltså inte. Ola, "Home Contry" och bostadsadress måste inte vara den samma även om det oftast är det. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
gibbsson Postad 6 Oktober , 2009 Rapport Postad 6 Oktober , 2009 Hej! Kommer ni att gå ut med irl namn om man skulle bli Pokerstarspro online! Citera
MikeTime Postad 6 Oktober , 2009 Rapport Postad 6 Oktober , 2009 Hej, JesperPV, roligt, men så är det alltså inte. Mvh, Karl PokerStars Support Dom rutinerna är alltså ändrade? Från när då? Citera
SasaOmerbasic Postad 6 Oktober , 2009 Rapport Postad 6 Oktober , 2009 Spelar det nån roll vilka nivåer man spelar, ellerräcker det med att man vinner stadigt samt har ett vackert ansikte? Citera
PokerStars_Martin Postad 7 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 7 Oktober , 2009 Kommer ni att gå ut med irl namn om man skulle bli Pokerstarspro online! Detta är den ursprungliga tanken ja, men vi har fått en hel del synpunkter på detta främst från nordiska spelare så det kanske ändras. Men i nuläget är det tänkt så. Spelar det nån roll vilka nivåer man spelar, ellerräcker det med att man vinner stadigt samt har ett vackert ansikte? De 25 intressantaste kandidaterna väljs ut. Flera faktorer tas hänsyn till, att spela på hög nivå *kan* göra en kandidat mer intressant, men det är absolut inte en nödvändighet. En low stakes-spelare med t.ex. intressant personlighet eller som sticker ut på annat sätt har helt klart bättre chans att bli utvald än en "tråkig" nosebleedstakes-grinder. Hälsningar, Martin PokerStars Support Team Citera
Blackbird Postad 7 Oktober , 2009 Rapport Postad 7 Oktober , 2009 Då har man skicka ansökan till er och föresten vad är det för jobb Pokerstars Online Pro gör? Citera
Renfjaell Postad 8 Oktober , 2009 Rapport Postad 8 Oktober , 2009 Skulle gärna veta lite mer vad hela grejen går ut på, och vad jag får ut av det hela innan jag ansöker Citera
Thorn- Postad 9 Oktober , 2009 Rapport Postad 9 Oktober , 2009 Detta är den ursprungliga tanken ja, men vi har fått en hel del synpunkter på detta främst från nordiska spelare så det kanske ändras. Men i nuläget är det tänkt så. De 25 intressantaste kandidaterna väljs ut. Flera faktorer tas hänsyn till, att spela på hög nivå *kan* göra en kandidat mer intressant, men det är absolut inte en nödvändighet. En low stakes-spelare med t.ex. intressant personlighet eller som sticker ut på annat sätt har helt klart bättre chans att bli utvald än en "tråkig" nosebleedstakes-grinder. Hälsningar, Martin PokerStars Support Team Om man är så tråkig så att det blir roligt då? Man kan göra det till sitt "varumärke" typ... Citera
PokerStars_Karl Postad 12 Oktober , 2009 Rapport Postad 12 Oktober , 2009 hej, Thorn - Du kan ju prova men tyvärr låter det inte som ett framgångskoncept. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
Neophron Postad 12 Oktober , 2009 Rapport Postad 12 Oktober , 2009 Sådär, nu har jag ansökt. Hoppas att jag blir utvald, en trevlig kille med lagom stort självförtroende, fördelaktigt utseende och som tillråga på allt är en lysande turneringspelare måste ju ha en stor chans Citera
TiltMe2 Postad 13 Oktober , 2009 Rapport Postad 13 Oktober , 2009 Har också ansökt nu... En tuneringsspelare med fötterna på jorden. Har lite funderingar men ta dom senare om det blir aktuellt. Citera
PokerStars_Karl Postad 25 December , 2009 Rapport Postad 25 December , 2009 Hej, Två tusen sökte och endast en procent blev utvald till Team PokerStars Online. De som blev utvalda till Team PokerStars Online är: 1. Andres Alisievicz --- lobojiji 2. Jorge Arias --- JorgeArias 3. Boumaaza Bachir --- Chiren80 4. Anders Berg --- Donald 5. Alvaro Blanco --- VARICO 6. Thomas Boekhoff --- Boku87 7. Diego Brunelli --- vgreen22 8. André Coimbra --- acoimbra 9. Mathew Didlick --- chipstar1 10. Ta-Chih Geeng --- socutiesf 11. Andrew Goetsch --- Kid Nebraska 12. Martha Gonzalez --- marene 13. Keiran Harris --- K_Man2307 14. Steve Jacobs --- stevesbets 15. Randy Lew --- nanonoko 16. Karlo Lopez --- elmagopr 17. Alexey Makarov --- LuckyGump 18. Kristian Martin --- CharismA3 19. Grzegorz Mikielewicz --- DaWarsaw 20. Nichoel Peppe --- NicP 21. Grayson Physioc --- spacegravy 22. Sebastien Sabic --- Seb86 23. Amanda Thomas --- ROXY24 Det lär komma fler möjligheter att ansluta senare under 2010. Det här är bara början... Grattis till de som blev utvalda! Läs gärna mer här: http://www.pokerstarsblog.com/2009/pokerstars-announces-team-pokerstars-onl-062598.html Mvh, Karl PokerStars Support Citera
Rebonius Postad 25 December , 2009 Rapport Postad 25 December , 2009 hahahaha VARICO VAAAAMMMOOO Citera
JimmyRare Postad 27 December , 2009 Rapport Postad 27 December , 2009 3. Boumaaza Bachir --- Chiren80 Förlorande NL25-spelare... Verkar lite lustigt. Citera
tamtaram Postad 27 December , 2009 Rapport Postad 27 December , 2009 3. Boumaaza Bachir --- Chiren80 Förlorande NL25-spelare... Verkar lite lustigt. Så länge som han skapar publicitet kring ps är de nog rätt så nöjda. Dessutom så har han väl tjänat rätt okej i år med tanke på SNE och den rakeback den ger? Citera
León Postad 27 December , 2009 Rapport Postad 27 December , 2009 Chiren80 lär ju ensam skapa mer publicitet för stars, än alla övriga "onlineproffs" tillsammans. Annars ska det tydligen finnas två shortstackers i teamet... Mycket trist att dom blir belönade med sponsorkontrakt. Citera
JimmyRare Postad 27 December , 2009 Rapport Postad 27 December , 2009 Så länge som han skapar publicitet kring ps är de nog rätt så nöjda. Dessutom så har han väl tjänat rätt okej i år med tanke på SNE och den rakeback den ger? Jaså, då är jag med! Citera
Recommended Posts