The Grand Bark Postad 27 Januari , 2010 Rapport Postad 27 Januari , 2010 Återkommande fråga: Url till livestream? Citera
bensjo Postad 27 Januari , 2010 Rapport Postad 27 Januari , 2010 Citat: Mike Har lovat sambon dyrt och heligt att inte släppa in en massa fyllon i bastun. Sry John. Jag kan dock dra på värmen i gäststugan... Cirkus +45 ska vi väl kunna fixa till därinne. Är det ok Bensjo? Den +värme (över 17 grader) som gäststugan kommer att behöva generera är förhoppningsvis endast kroppsvärme, huruvida John's förhoppning på bastubad så kan jag bra hoppas att din sambo döper om gäststugan till badstugan denna helg, vilket med ljusetshastighet tar oss till din första mening, med det undantaget att 2 fyllon kan däri härbergas. Citera
Klyka Postad 27 Januari , 2010 Rapport Postad 27 Januari , 2010 Viktgränser nedåt? Vi är några som oroligt undrar. Citera
cDk Postad 28 Januari , 2010 Rapport Postad 28 Januari , 2010 Dricka snus?! Jag blev så till mig av att tänka på minttu och pucko att jag inte visste vad jag skulle ta mig till. Men det går nog om man löser upp det i vatten. Citera
hogge75 Postad 28 Januari , 2010 Rapport Postad 28 Januari , 2010 Jag blev så till mig av att tänka på minttu och pucko att jag inte visste vad jag skulle ta mig till.Men det går nog om man löser upp det i vatten. Jag menar inget illa, men du är äcklig Citera
Jennez Postad 28 Januari , 2010 Rapport Postad 28 Januari , 2010 Viktgränser nedåt? Vi är några som oroligt undrar. Vi som är 100+ får turas om att kasta er som är 75-. Hittar ni hem därifrån ni landar är ni välkomna. Fair deal? Citera
MikeTime Postad 28 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 28 Januari , 2010 Av någon konstig anledning får jag inte min MSN att fungera. Behöver ni ha tag på mig innan lördag kan ni skicka PM här eller kontakta mig på mobilen (ni som är betrodda med numret...). Ännu inga fler återbud så startlistan ser ut enl nedan: Bord 1: MikeTime Drunken Penguin ValterErik TotalFyllo Johan Brickarn (istället för simonlofberg) eloket Ettan (istället för Okocha) Danne980 Optikern Jacob1983 Bord 2: Danne Lundell Hygglo Schoolbook Nordqvist Crappy JohnH Cosmin G Jarne Dybban Jesper Bord 3: cDk Skanke Ann-Marie M Illvillja Benny M Stefan F (istället för Djens) HeyLisa Klyka Dani B Chrille A Bord 4: Appelsf Doris bensjo jm_j Mats W hogge75 Jennez Nizse Macess KFluffie (istället för Pelle G) Ni som är sugna på att vinna tipspromenaden kan plugga WSOP- och EPT-historia samt lära er räkna pokerodds och plugga in sveriges järnvägsnät. Välkomna om 50 timmar och 45 minuter. Citera
JohnH Postad 28 Januari , 2010 Rapport Postad 28 Januari , 2010 Släng in lite frågor om baliser och dvärgsignaler så ska det nog gå bra. Citera
Mickel Postad 28 Januari , 2010 Rapport Postad 28 Januari , 2010 ValterErik jobbar ju på poker.se han kan väl fixa lite liverapportering till ett så viktigt event? Citera
JohnH Postad 28 Januari , 2010 Rapport Postad 28 Januari , 2010 Det bör ju vara ett par kameror i taket och alla ska gå runt med pappershattar med sina nicknames på. Citera
Jennez Postad 28 Januari , 2010 Rapport Postad 28 Januari , 2010 Bord fyra var alltså det bord där man skulle frysa? Fan också. On the good side ser det inte ut som att motståndet blir särskilt hårt där... Dessutom verkar tipspromenaden har sugiga frågor. Tur att man är teammate med the-ever-reigning-quiz-champion schoolbook! Citera
MikeTime Postad 28 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 28 Januari , 2010 ValterErik jobbar ju på poker.se han kan väl fixa lite liverapportering till ett så viktigt event? Jo, det brukar lösa sig med automatik eftersom han åker ut först och lägger sig i soffan och bloggar om det live. Var så sist iaf... Bord fyra var alltså det bord där man skulle frysa? Fan också. On the good side ser det inte ut som att motståndet blir särskilt hårt där... Tror du slipper frysa. Efter en natt med både luftvärmepumpen på högsta samt en byggfläkt är det nu 19 grader där inne. Plus. Citera
TotalFarsa Postad 28 Januari , 2010 Rapport Postad 28 Januari , 2010 Är det nån mer än jag som hoppar på norrgående tåg från Göteborg på lördag? Om jag inte minns fel så avgår det 1002. Crappy, du stiger väl på efter nån timme, right? Citera
Crappy Postad 28 Januari , 2010 Rapport Postad 28 Januari , 2010 Är det nån mer än jag som hoppar på norrgående tåg från Göteborg på lördag? Om jag inte minns fel så avgår det 1002. Crappy, du stiger väl på efter nån timme, right? Right! Citera
valterego Postad 28 Januari , 2010 Rapport Postad 28 Januari , 2010 Jo, det brukar lösa sig med automatik eftersom han åker ut först och lägger sig i soffan och bloggar om det live. Var så sist iaf... Nix! Det var gången före det! Senast rök jag nånstans på mitten. Men i sak har ni rätt; jag tar med dator även denna gång. Kanske dessutom tar några kort om andan faller på. Citera
cDk Postad 28 Januari , 2010 Rapport Postad 28 Januari , 2010 Jag menar inget illa, men du är äcklig Ska du säga med alla dina skamliga förslag! Citera
hogge75 Postad 28 Januari , 2010 Rapport Postad 28 Januari , 2010 Ska du säga med alla dina skamliga förslag! Du vet att du gillar det... När åker vi på lördag? Citera
MikeTime Postad 28 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 28 Januari , 2010 Du vet att du gillar det... När åker vi på lördag? Runt 12:00 så ni hinner joina lunchuppladdningen 12:45 kanske? Citera
hogge75 Postad 28 Januari , 2010 Rapport Postad 28 Januari , 2010 Runt 12:00 så ni hinner joina lunchuppladdningen 12:45 kanske? cDk kör så hans ord är lag. Mike, du har inte plats för vår tredjepart Johan? tror han är med på någon reservlista Citera
MikeTime Postad 28 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 28 Januari , 2010 cDk kör så hans ord är lag. Mike, du har inte plats för vår tredjepart Johan? tror han är med på någon reservlista Eftersom Lisa surnade till när jag kallade henne "veliga fruntimmer" och beslöt att gå på födelsdagsfest istället så finns faktiskt en plats över. Han får den omgående. PM:a namn på karln och ge han en kopia av infomailet. Mike. Citera
cDk Postad 28 Januari , 2010 Rapport Postad 28 Januari , 2010 Eftersom Lisa surnade till när jag kallade henne "veliga fruntimmer" och beslöt att gå på födelsdagsfest istället så finns faktiskt en plats över. Han får den omgående.PM:a namn på karln och ge han en kopia av infomailet. Mike. Tack för den, då blir vårt eyecandy vid bordet Gubben Johan istället Edit: Hogge: typ 13 nånting Citera
Liza Postad 28 Januari , 2010 Rapport Postad 28 Januari , 2010 Tilt! Och jag som precis ändrat mig. Hehe. Aja, it wasnt meant to be Citera
MikeTime Postad 28 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 28 Januari , 2010 Tilt! Och jag som precis ändrat mig. Hehe. Aja, it wasnt meant to be Du kan få sitta i mitt knä. Citera
Liza Postad 28 Januari , 2010 Rapport Postad 28 Januari , 2010 Du kan få sitta i mitt knä. Kan inte jag få din sambos nr? Citera
MikeTime Postad 28 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 28 Januari , 2010 Kan inte jag få din sambos nr? Jo, tänkte ge henne ett nummer imorgon kväll så visst, du kan få det på lördag. Bara så alla vet - nu är Lisa med igen. 41 st anmälda alltså. Troligtvis blir det väl nåt avhopp samma dag så det löser sig nog. Men nu ÄR det fullt. Citera
Recommended Posts