Crappy Postad 22 Maj , 2010 Rapport Share Postad 22 Maj , 2010 Haha, jag kommer att hålla kvar samtidigt som jag pratar med nån annan. Om vi då utgår ifrån att du ska bräda den kille, Mike, som står och visar tuppfjädrarna för ditt tilltänkta offer/din utvalda Då borde det bli lapproffe, men han kommer väl inte. :mrgreen: :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 22 Maj , 2010 Rapport Share Postad 22 Maj , 2010 Då borde det bli lapproffe, men han kommer väl inte. :mrgreen: :mrgreen: Näe, han tackade nej när han insåg att Jöns inte skulle dyka upp. Han har tröttnat på att kramas offentligt med Klyka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 22 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 Maj , 2010 OmgwtfROLF! Varför, Roffe, VARFÖR!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 23 Maj , 2010 Rapport Share Postad 23 Maj , 2010 Hej dagboken. Idag ligger jag och skakar, svettas och mår allmänt förjävligt efter gårdagens fyllepoker där jag i vanlig ordning hade stenkoll på teorin men sög på allt annat. Mina raggningsknep gjorde att jag fick med mig en höna till sängs inatt. Bokstavligt talat. mvh // Klyka på Mikes konto. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 23 Maj , 2010 Rapport Share Postad 23 Maj , 2010 Mats och den sjukt snygge Klyka. Klyka. Sa jag hur snygg jag tycker han är? Snyggast spelade ändå Pierre. Ja, förutom Klyka då. Benny, inte alls lika snygg som klyka. Men ändå rätt snygg. /Miketime på sitt eget konto. "Lovar" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 23 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 23 Maj , 2010 Tack, Mike. Det var överväldigande fina ord. Nu ska jag ut och springa i regnet. Sjukt, men regnet gjorde mig väldigt sugen på en löptur. Mer om gårdagens poker senare! Mats och den sjukt snygge Klyka. Klyka. Sa jag hur snygg jag tycker han är? Snyggast spelade ändå Pierre. Ja, förutom Klyka då. Benny, inte alls lika snygg som klyka. Men ändå rätt snygg. /Miketime på sitt eget konto. "Lovar" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 30 Maj , 2010 Rapport Share Postad 30 Maj , 2010 Hej dagboken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 1 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 1 Juni , 2010 Hej, Mike. Sjukt snygg avatar du har. Vem är den stilige herren? Har haft en galen vecka. Ett par galna veckor, faktiskt. Inte mycket poker, men väldigt mycket sprit, dock lite sjukdom och jobb inklämt däremellan. Känns overkligt att vara tillbaks i vardagen igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 6 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 6 Juni , 2010 Detta kan bli ett långt inlägg. Därför fokuserar vi på det viktiga - tjejerna. Det började med att en sedan sju år till Amerika utvandrad barndomspolare kom på besök till Sverige. Vi gick ut. 1. Jag pratade lite om venusian arts och han vart intresserad. Jag beskrev bland annat ett par wingmantekniker, och det roliga är att han helt ovetande råkade agera perfekt wingman för mitt första near-close (fail, obv ) för kvällen. Det var en 8/9-poängare som satt vid ett bord med en kille, och jag trodde de var på date. Jag hade inga intentioner att ragga på henne, utan vi stod och diskuterade något som jag illustrerade med yviga handgester, varvid jag råkade peka med handen mot den plats där hon satt. Hon trodde att vi pratade om henne, varpå jag helt kort säger "nej, vi pratar inte om dig" och vänder mig tillbaks till min polare och fortsätter diskussionen med samma handgester och pekande mot henne. Nån form av neg, således. Senare under kvällen skulle bandet som spelat hålla nån form av auktion. Jag och polaren befann oss återigen intill bordet där denna tjej och snubben satt, och polaren säger nåt till dem om att de borde gå upp och kolla in auktionen. "Vad säljer de då" frågar hon, och polaren svarar "ditt telefonnummer". Här hakar jag på diskussionen och en skitfånig diskussion utbryter mellan henne och mig. Det var nåt om att jag skulle sälja hennes nummer och ta procent på vinsten, hennes invändning var att då får ju jag hennes nummer gratis och så typ flirt-tjafsar vi om det ett tag. As-B content, men tonfallet var det rätta, så jag antar att det är bra. Under det att jag diskuterar med tjejen så håller polaren igång en diskussion med snubben, så han är ur vägen för tillfället. Polaren visste inte ens att han wingmannade mig, men han gjorde det bra. Det slutar med att jag och tjejen går till baren, där jag bjuder på en drink (I know, big no-no, men i den stunden kändes det som en bra förevändning att dra iväg med henne). Vi hänger i baren och får igång ett riktigt bra snack. Vid ett tillfälle säger hon "undrar hur [killkompisens namn] har det", ser sig om och följer upp med "han verkar ha det bra med din polare" - så ja! Efter ytterligare ett tag kommer hennes killkompis till oss och säger till henne att det är dags att gå hem, men lägger till "du kan ju stanna kvar om du vill", vilket hon vill. Score! Min polare säger att han ska dra hem och vi bestämmer att vi ska höras nästa dag. Ensam kvar med tjejen. När hon säger att det är dags att gå hem så reser jag mig och rör mig mot garderoben med henne, som om det är en självklarhet att jag ska haka på. Utanför möter jag min polare som missat tuben hem och således bestämt sig för att komma tillbaks. Således ändras målet från att hänga med tjejen hem till att kyssa henne och/eller ta hennes nummer för en follow up. Hon har gått i förväg och när jag hinner upp henne så ser jag till min förskräckelse att hon är längre än jag - kan vara ett problem. Hon kastar en massa shit-tests på mig, och jag hanterar dem inte särskilt bra. "Om det inte vore för [insert excuse] så skulle jag kyssa dig om och om igen, men [blabla]", samma sak med telefonnumret. Det slutar med en kram och puss på kinden och ett "ha det bra". Tillbaks till polaren, som trots min fail verkade mäkta imponerad. 2. Tidigare under kvällen hade jag pratat med en tjej som egentligen inte var särskilt intressant. Träffade henne när vi kom ned på klubben igen, och denna gång stod hon i ett sällskap om ca 6 personer med bland annat en rätt söt tjej. Jag pratar först lite med den tjej jag träffat innan, presenterar mig sen för hela gänget, hälsar på den söta tjejen sist och med lite extra ögonkontakt. Presenterar polaren och vi tar varsin stol och slår oss ned - naturligtvis hamnade jag bredvid den söta. Det visar sig att hela gänget är Mensa. Smart tjej, pluspoäng! Håller igång ett snack där jag försöker aktivera alla i sällskapet, men vänder mig gradvis mer och mer till den söta tjejen. Testar lite kroppskontakt, gradvis mer och mer. Min polare går upp till baren, och jag fortsätter limma. Snart sitter jag och stryker henne över ryggen och hon är fine med det. Föreslår att vi ska gå till dansgolvet en våning ned (som jag vet är stängt), och när hon vänder sig om mot mig i en ansats att resa sig så tar jag tillfället för en kyss. Förbluffade miner i Mensa-gänget. Vi går ned, står där och hånglar ett tag innan vi bestämmer oss för att åka hem till henne. Jag går upp och säger till polaren att jag ska dra iväg med henne. "Fan, du måste lära mig mer om det där imorrn" säger han. Fan, jag börjar få hybris känner jag.. Har gått bra nu, och oftast inför polare också. Umgås med polaren dagen efter och åker tillbaks till Mensa-tjejen på kvällen. Har träffat henne tre gånger tot nu. Kanske blir fler. Mellanspel. I förra helgen var jag iväg till utvandrarpolarens sommarställe i Sthlm. Han hade en tjej på G, som han träffade innan han flyttade till USA för sju år sen. Båda har tänkt på varandra sen dess, och nu hade de börjat träffas igen när han var på visit i Svea. Hon vart med ut på sommarstället och hon hade en tjejkompis med sig som alla tyckte att jag skulle ragga på. Och visst, hon var jättesöt och fin, men jag assuger på allt annat än krograggen. Plus att jag hatar tanken på att misslyckas och skapa dålig stämning resen av dagarna. Det måste finnas en enkel exit, som man har på krogen - bara att gå vidare om det misslyckas. Ingenting där. Men landetvistelsen var en fyra dagar lång sjukt trevlig resa i alkoholens och pojknöjenas förlovade land. Fyllehugga ved, skjuta luftgevär, grilla, lyssna på musik, basta, etc. Livet! Nu har polaren tyvärr åkt hem till USA igen. 3. Jag blev bjuden på en stor takfest i ett studentområde. Småraggade på två tjejer och fick bra respons av båda, men inget avslut. Den sista skulle förbereda en överraskning åt festens födelsedagsbarn, och sa åt mig att lova att vara kvar när hon kom tillbaks. Jag tror jag låg bra till där. MEN: Vid uppgången till taket möter jag en fransman som jag lärt känna på CC (tidigare nämnd här i dagboken). Vi har kommit fram till att vi båda bor i Uppsala och har således slagit följe till och från CC några gånger. Vi ställer oss och snackar, och jag drar några fåniga öppningar på några förbipasserande tjejer, helt utan resultatorientering utan mest för skojs skull. Ingen framgång dock, tills det går förbi en söt liten blond tjej, och jag stoppar henne med denna öppning: "Nämen heej, där är du ju! Asså, förlåt, jag är verkligen hemskt ledsen att jag är sen, jag körde hit så fort jag bara kunde men det var en sjuk trafikstockning på E4an - vid den här tiden! - och det tog en evighet att komma hit. När jag väl kom hit var det stört omöjligt att hitta en parkering, så jag fick ställa bilen på andra sidan stan och gå hit. [pustar ut] Har festen kommit igång bra utan mig?" Den funkade. Hon skrattar och sen börjar hon utmana sanningshalten i min story, vi tjafsar om det ett tag (återigen flirt-tjafset, det brukar vara bra imo), sen börjar vi prata lite allmänt. Det visar sig att hon jobbar på samma företag som jag, men vi har aldrig setts förut. När hon vill att vi ska gå till festen så känner jag att hon redan är bekväm i situationen, så jag säger "nej vi ska åt andra hållet och kolla på utsikten". Så jag tar henne till en avskild plats på taket med fin utsikt. Vi snackar vidare och jag eskalerar kroppskontakten tills jag känner att det är safe att go for the kiss. Vi hänger kvar på och runt festen i ett par timmar, hånglar hela tiden och har det riktigt gött bara. Slutar med taxi hem till mig. 3.5 / Epilog. Vi vaknar upp på tidig eftermiddag, har fortfarande ett riktigt bra tugg och kommer jättebra överens. Bestämmer oss för att dra ned på stan där det är nån form av b:ig stadsfest igång. Shoppar nya jeans åt henne, då hon inte vill gå runt i gårdagens festkläder. Käkar. Lyssnar på ett band där hon känner sångaren. Hänger. Har det asbra, gillar henne lite för mycket. Smart, jättesöt, bra musiksmak. Jag går ut med några polare på kvällen och har lovat höra av mig till henne när jag går hem. Det slutar med att hon möter upp på vägen hem och följer med mig hem igen. Det var igår. Idag har vi hängt hos mig. Jag gillar henne. Hon är intressant. Fan också. "Fan" mest med tanke på att hon är så ung. Hon fyller 21 snart. Själv är jag 28... Hon är yngre än min lillasyrra, inte bra... Fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 6 Juni , 2010 Rapport Share Postad 6 Juni , 2010 Går man all in med 7-2 hela tiden så vinner man till slut. Wp, wp! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 6 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 6 Juni , 2010 Går man all in med 7-2 hela tiden så vinner man till slut. Wp, wp! Tack? Men visst fan ligger det mer i din diss än du egentligen tänker dig. Mycket handlar ju om att våga prova och inte vara rädd att misslyckas. Sen är det ju naturligtvis så att övning ger viss färdighet också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Danne980 Postad 6 Juni , 2010 Rapport Share Postad 6 Juni , 2010 Går man all in med 7-2 hela tiden så vinner man till slut. Wp, wp! Wp själv! Visst kan klyka floppa bra och träffa ett lågt par men sen kommer den någon jäkel med ett A i byxfickan som drar ut innan handen är över..... Sen är det raka vägen tillbaka till Rackarberget med tom högerhand och försöka göra det bästa av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 6 Juni , 2010 Rapport Share Postad 6 Juni , 2010 Tack? Men visst fan ligger det mer i din diss än du egentligen tänker dig. Mycket handlar ju om att våga prova och inte vara rädd att misslyckas. Sen är det ju naturligtvis så att övning ger viss färdighet också. Absolut, man måste ju ta det där steget i något kritiskt ögonblick. Nu är jag tämligen oerfaren vad gäller just krogragg men det spelar ingen roll, det är väl samma sak även om man träffas genom gemensamma bekanta eller bara är gamla vänner. Någon gång måste man "bekänna färg" och det är väl det folk har så förbannat svårt för att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 6 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 6 Juni , 2010 Wp själv! Visst kan klyka floppa bra och träffa ett lågt par men sen kommer den någon jäkel med ett A i byxfickan som drar ut innan handen är över..... Sen är det raka vägen tillbaka till Rackarberget med tom högerhand och försöka göra det bästa av det. Haha, förbannat bra skrivet! Absolut, man måste ju ta det där steget i något kritiskt ögonblick. Nu är jag tämligen oerfaren vad gäller just krogragg men det spelar ingen roll, det är väl samma sak även om man träffas genom gemensamma bekanta eller bara är gamla vänner. Någon gång måste man "bekänna färg" och det är väl det folk har så förbannat svårt för att göra. Absolut, men det handlar ju om så fruktansvärt mycket mer än det. Först måste man komma dit. Att bara vara den där slemmiga killen som drar en trött raggningsreplik eller bara startar en konversation och hoppas få ligga med henne bara för att man är så smart och trevlig funkar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 6 Juni , 2010 Rapport Share Postad 6 Juni , 2010 Absolut, men det handlar ju om så fruktansvärt mycket mer än det. Först måste man komma dit. Att bara vara den där slemmiga killen som drar en trött raggningsreplik eller bara startar en konversation och hoppas få ligga med henne bara för att man är så smart och trevlig funkar inte. Självklart inte. Jag förutsatte att man kan föra en normal konversation och dessutom på ett naturligt sätt träffar tjejer man inte känner sedan tidigare lite då och då. Kanske inte är en självklarhet för alla iofs, allra minst pokerspelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 6 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 6 Juni , 2010 Men jag menar att du kommer inte till det där kritiska ögonblicket då det är OK att luta sig fram och kyssa tjejen bara genom att träffa en tjej och föra en normal konversation med henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 6 Juni , 2010 Rapport Share Postad 6 Juni , 2010 Men jag menar att du kommer inte till det där kritiska ögonblicket då det är OK att luta sig fram och kyssa tjejen bara genom att träffa en tjej och föra en normal konversation med henne. Nej, men det är alltså bara en kyss som räknas? Jag menar det ögonblicket när man "avslöjar sig" genom att på ett eller annat sätt säga att man vill ha vederbörande. Om det sen är genom en kyss, att man säger det rakt ut, byter tfnnr eller vad fan som helst kan ju kvitta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 6 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 6 Juni , 2010 Nej, men det är alltså bara en kyss som räknas? Jag menar det ögonblicket när man "avslöjar sig" genom att på ett eller annat sätt säga att man vill ha vederbörande. Om det sen är genom en kyss, att man säger det rakt ut, byter tfnnr eller vad fan som helst kan ju kvitta. Håller helt med om det, but still. Gör du "fel" så kommer inte det kritiska ögonblicket att infinna sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 6 Juni , 2010 Rapport Share Postad 6 Juni , 2010 Håller helt med om det, but still. Gör du "fel" så kommer inte det kritiska ögonblicket att infinna sig. Återigen, jag är sjukt oerfaren som raggare men man märker ju om man har kemi osv. Är man normalt socialt begåvad kan man ju lätt bygga upp till "the right moment" och sen kommer tillfället då det bara gäller att våga. Tvärtom tror jag (tycker jag) att det blir så förbannat krystat om man ska "bygga sin egen väg" dit. Det funkade ju obv för dig men typ det värsta jag vet är killar som sitter och smeker ngn tjejs rygg i hopp om att hon ska vara ok med det och samtidigt tro att ingen annan ser. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 6 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 6 Juni , 2010 Återigen, jag är sjukt oerfaren som raggare men man märker ju om man har kemi osv. Är man normalt socialt begåvad kan man ju lätt bygga upp till "the right moment" och sen kommer tillfället då det bara gäller att våga. Tvärtom tror jag (tycker jag) att det blir så förbannat krystat om man ska "bygga sin egen väg" dit. Det funkade ju obv för dig men typ det värsta jag vet är killar som sitter och smeker ngn tjejs rygg i hopp om att hon ska vara ok med det och samtidigt tro att ingen annan ser. Jo, innan jag började tänka i de här banorna så har jag bara byggt på kemi och att möjligen luckboxa sig till ett ragg då och då, utan att egentligen veta vad jag gjorde rätt. Och visst fick jag ragg ibland, men det blev inte så många. Jag förstår tanken att "man märker om man har kemi" etc, och en del verkar tycka att det är närmast ohederligt att "fabricera" en "falsk" kemi med metoder och strategier. Jag ser det dock inte så - kemin kan finnas där, bara att man aldrig får chansen att ta reda på det. Kemi är bara en del i pusslet, och den kan visa sig först på en uppföljningsdate, vilken man aldrig hade kommit till om man hade förlitat sig på att direkt hitta nån med rätt kemi. Väldigt många av de saker man tänker på inom venutian arts är egentligen oerhört självklara när man bara sätter sig in i varför. Andra saker är lite mer oklara. Man behöver ju inte svälja allt, men det finns en hel del tips som är väldigt bra att ta till sig och som förbättrar ens potential oerhört mycket på en gång. För mig var det som natt och dag på en vecka. Men jag är knappast bra på det här ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 6 Juni , 2010 Rapport Share Postad 6 Juni , 2010 Äh, jag är för old school för sånt där. Dessutom har jag inte varit intresserad av one night stands på över tio år. Låter kanske lite klyschigt men om man vill ha ett förhållande med "rätt tjej" så ger det sig utan att man behöver detaljplanera varenda move under en krogkväll. 1. Hitta rätt tjej. 2. Våga ta steget för att visa vad du känner (på ett eller annat sätt). Antingen blir man nerskjuten eller så får man positivt gensvar. Men bra om det funkar för dig Klykmeistern! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 6 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 6 Juni , 2010 Det behöver inte bara handla om one night stands. Nu ska vi inte dra några växlar alls med den tjej jag träffade i fredags, men vi har haft en fantastisk helg tillsammans och kommer säkert att träffas igen, och vem vet vad det blir av det? Det enda jag vet är att det är en jättefin tjej som jag tror att jag kommer att dejta, och det kan mycket väl vara "rätt" eller "fel" tjej, men saken är att det hade jag aldrig vetat om jag bara hade stått och väntat på att bli ignorerad av henne och alla andra potentiella "rätta" tjejer. Jag tror inte på det här med att hitta "den rätta". Jag tror att det finns tjejer som funkar i olika grad, helt enkelt. Det finns alltid minst tiotusentals som är bättre, men man hittar (förhoppningsvis) en som man blir kär i och kan spendera ett lyckligt liv eller en lycklig tid med. Och det räcker. Hon dyker inte upp på något magiskt sätt för att det är menat att vara så, utan hon råkar bara jobba på ditt lokala café, vara din kollega, känna nån du känner eller spela på samma casino som du själv. Eller så råkar hon stå där i baren och tilldra sig din blick, du går fram och råkar ha turen att det var just hon (översatt till min världsbild: attraktion uppstår, ni kommer väl överens och funkar ihop tillfredsställande nog för att kunna inleda och upprätthålla ett förhållande). Jag vet att det låter oromantiskt, men snarare ser jag det som oidealiserat och realistiskt. Det finns alltid en oändlig mängd parallella potentiella verkligheter, av vilka dina handlingar och omständigheter utanför din kontroll utser en som är den reella. Hade Gwyneth Paltrows rollfigur i Sliding Doors hunnit på tåget hade hennes liv utspelat sig på ett sätt, annars på ett annat sätt. Alla dessa alternativa verkligheter tappar sin betydelse så länge man är nöjd med sitt liv och sin partner, men det hindrar inte att det kan vara en bra ide att a priori optimera mot de potentiella verkligheter som man just a priori ser som mest attraktiva. Jag är övertygad om att möjligheten att träffa fler attraktiva tjejer rent statistiskt ger mig större chanser att träffa en som i större mån än en annan funkar för ett förhållande med just mig. Jag tror inte att chansen är sämre att hitta en seriös tjej på krogen, på en fest eller genom att flirta med nån på ett café. Den är brutalt mycket större än chansen att nästa tjej som börjar på mitt jobb är flickvänsmaterial och dessutom kommer att bli förälskad i mig efter många långa kafferastsdiskussioner om musik och politik. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Danne980 Postad 7 Juni , 2010 Rapport Share Postad 7 Juni , 2010 Jag tror du har rätt Klyka men du får passa dig för att hamna i fällan som min vän har hamnat i. Han är en jämngammal vän till mig som jag känt sedan 7 klass. Sedan dess har jag varit lite förhållande junkie och sällan gått utan förhållande mer än 2 månader. Tror jag haft 12 förhållanden sedan dess tror jag. Min vän hade inte jättelätt med tjejer förr men var inte helt utan heller. I tjugo års ålder vände det plötsligt för honom, det var nya krogragg varje helg nästan och så har det fortsatt i tio år nu. Problemet är nu att de senaste 3-4 åren har han börjat undra hur jag gjort för att få tjejer som är intresserad av mer än ett ragg. För honom har det alltid varit självklart att packa ihop sina prylar på morgonen och knata iväg hem. Hans förhållanden brukar ibland räcka till gemensam frukost. För det är faktiskt så att om man är för "bra" på att ragga på krogen så är det många tjejer som inte tar en seriöst sedan. Sedan tror jag nog att du har hjärtat på rätt ställe klyka så det ordnar sig nog bra för dig. Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 7 Juni , 2010 Rapport Share Postad 7 Juni , 2010 Hörru, Klyka! Nu när jag äntligen har fått tummen ur och lagt till dig på msn, så är du inte ens där!? Jag är sårad! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 7 Juni , 2010 Rapport Share Postad 7 Juni , 2010 Svammel? Level? Missförstår du mig med vilje eller? Jag säger inte att det bara finns en som är "rätt" eller att man ska bida sin tid tills man snubblar över någon. Man måste självklart ta initiativ, det enda jag säger är att man inte behöver en massa jävla pajaskonster för att leda fram till initiativtagandet. En normal konversation räcker för att sända ut, ta emot och tolka signaler (för de flesta normalt socialt begåvade dvs). Inte fan behöver man först "negga", sen låta sin "wingman" köra en avledande manöver så att man kan bjuda på nötdrinken från bartendern man nyss mutat med 100 spänn så att han också kan "negga" henne för att sedan glida in och försvara tjejen samtidigt som man uppmärksammar hennes snygga märkesskor som definitivt kan tolkas som att hon tidigare haft två förhållanden vilket ger dig en öppning att smeka henne på ryggen. Jävla trams I tells you. Exempel: man träffar en tjej - ute, hemmafest, gemensamma bekanta osv osv. Man pratar med tjejen som vilken annan normal människa som helst. Man märker om man "klickar" och sedan tar man initiativet (där många alltså failar). Exempelvis genom att säga att man tyckte att hon var trevlig och fråga om hon skulle vilja träffas en annan gång för w/e. Telefonnummersbyte och sedan ger resten sig själv. Man lär väl inte få så många one night stands på det sättet men väl ett förhållande om det fortsättningsvis går bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts