Gå till innehåll

Ferna - Vart ska jag spela?


Ferna

Recommended Posts

  • Svars 790
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Allvarligt så får du fan ta och höja dig några snäpp.

 

Vill du att folk ska ta det du skriver på allvar kan du börja med att " Sluta Skriva Så Här!!!!!!!!!! Och FitT Horunge TräffaR hela tiden!!!! "

Jag antar att du har gått i skolan och inte fan är det du skriver lättläst.

 

Sen så är det inte första gången du går bananas på tangenterna efter någonting du inte vill ska hända händer vid pokerborden och är det inte mer än glasklart att du inte håller måttet för vad som krävs av en pokerspelare.

 

Säger inte alls att du som person är svag eller dålig på något sätt utan försöker bara få dig att förstå att det inte är ett spel för alla, precis som att fotboll, badminton, rita och simma är egenskaper och kunskaper alla inte behärskar lika väl som näste.

 

Jag är inte någon erfaren pokerhjälte men jag har erfarenhet och kunskap nog att veta att vi människor spelar mycket mycket sämre, kanske bara undermedvetet, när vi förlorar. Du kanske anser att du inte är tiltad men längst ner i skallen letar du tillbaka förlusten från förra handen och visst fan har det blivit liiiite liiiite personligt med just samma kille som tömde dig för några minuter sen och visst fan ska du se till att straffa han.

En av de viktigaste egenskaperna jag anser mig ha är att veta när jag fan spelar dåligt, vare sig det handlar om att vara hungrig, trött eller tankspridd.

 

Oavsett summa förlorad, känns allting Alltid bättre efter en natts sömn och man får ett jävla mycket bättre perspektiv på allting och på så sätt kan man lättare hamna back on track och spela sitt A-game.

 

Lycka till och försök för fan att ta åt dig :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir Galen Har Inte Vunnit En 50/50 All In Mot En Deepstackare Som Mig På En Hel Fucking Vecka, När Jag Lirar Hu Synar Fi Alltid 100% Av Mina 3bets Och Jag Cbetar På Flop Fast Jag Missat Sönder Den Som Vanligt Men Han Träffar Vadfan Han än I Helvete Har, Hur Fan Kan Jag Straffas För Att Han Gör Misstag Exakt Hela Tiden Som Att Syna Mina 3bet Med En Jävla 78 Off Och ändå är Det Han Som Träffar Och Drar Ut Min Kq Ak Aq Aj A10 Alltihopa Han Träffar Fan Allting!!!!!!!! Orkar Fan Inte Leva Mer !! Det Här Jävla Spelet Tär Fan Sönder På Mig, Varför Ska Jag Straffas Med 10 Inköp För Att En Jävla Idiot Inte Vet Vad Som är Ev+ Eller Ev- Han Vet Inte Ens Vad Ordet Ev Står För Men ändå Tror Han Att Han är Värdselit Då Han Drar Ut Mig Din Jävla Horunge Skulle Vi Träffas Irl Skulle Jag Inte Tveka Att Skära Halsen Av Dig Din Mammaknullande Gris Hatar Dig Så Jävla Mycket Lika Mycket Som Alla Andra åsnor Som Sitter På Alla Jävla Pokerklienter Runt Om I Världen Och Tror Dom är Världsmästare För Att Variansen är Till Deras Fördel Varenda Gång Dom Möter Mig! ! Jävla Fittslynor är Vad Dom är Allihop!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

vad är ev?

 

Sedan tror jag du gör fel och att du följer ett mönster som gör att du kan "läsas som en öppen bok". man kan faktiskt ge upp en hand, även AK

hu e inte 78o så värst dålig. om han vet att du höjer(3b) enbart med höga kort så e hans spel försvarsbart, 100%.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Allvarligt så får du fan ta och höja dig några snäpp.

 

Vill du att folk ska ta det du skriver på allvar kan du börja med att " Sluta Skriva Så Här!!!!!!!!!! Och FitT Horunge TräffaR hela tiden!!!! "

Jag antar att du har gått i skolan och inte fan är det du skriver lättläst.

 

Sen så är det inte första gången du går bananas på tangenterna efter någonting du inte vill ska hända händer vid pokerborden och är det inte mer än glasklart att du inte håller måttet för vad som krävs av en pokerspelare.

 

Säger inte alls att du som person är svag eller dålig på något sätt utan försöker bara få dig att förstå att det inte är ett spel för alla, precis som att fotboll, badminton, rita och simma är egenskaper och kunskaper alla inte behärskar lika väl som näste.

 

Jag är inte någon erfaren pokerhjälte men jag har erfarenhet och kunskap nog att veta att vi människor spelar mycket mycket sämre, kanske bara undermedvetet, när vi förlorar. Du kanske anser att du inte är tiltad men längst ner i skallen letar du tillbaka förlusten från förra handen och visst fan har det blivit liiiite liiiite personligt med just samma kille som tömde dig för några minuter sen och visst fan ska du se till att straffa han.

En av de viktigaste egenskaperna jag anser mig ha är att veta när jag fan spelar dåligt, vare sig det handlar om att vara hungrig, trött eller tankspridd.

 

Oavsett summa förlorad, känns allting Alltid bättre efter en natts sömn och man får ett jävla mycket bättre perspektiv på allting och på så sätt kan man lättare hamna back on track och spela sitt A-game.

 

Lycka till och försök för fan att ta åt dig :)

 

 

 

DU HAR INGEN ANING OM HU R FAN SPELAR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VILL DU LÅNA MITT ACCOUNT OCH SPELA NÅGRA SESSIONER SKA DU FAN FÅ SE?????? DET ÄR OMÖJLIGT ATT TAMEJFAN VINNA!!!!!! OCH JAG SKRIVER VADFAN JAG VILL I MIN EGEN DAGBOK, OCH TILTA HARJ AG FAN INTE GJORT PÅ LÄNGE, JAG STÄNGER NER NÄR JAG KÄNNER ATT TILTEN NÄRMAR SIGq!!!! MEN DETTA ÄR TAMEJFAN SJUKT SKA FAN SPELA IN EN SESSION SÅ SKA NI FAN FÅ SE VAD JAG TALAR Om!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad är ev?

 

Sedan tror jag du gör fel och att du följer ett mönster som gör att du kan "läsas som en öppen bok". man kan faktiskt ge upp en hand, även AK

hu e inte 78o så värst dålig. om han vet att du höjer(3b) enbart med höga kort så e hans spel försvarsbart, 100%.

 

JAG 3BETAR FAN ÖVER 25% ALLA MÖJLIGA JÄVLA HÄNDER SOM Q10 56 J10 U NAME IT MEN LIKFÖRBANNAT SKA HAN SYNA IN SIG MED SKITKORT SOM 94 95 86 VAD SOM HELST 100% AV GÅNGER SYNAR HAN MIN 3BET OCH TRÄFFAR JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄMT!!!!!!!! ÄR SÅ SICK LESS PÅ DETTA NU CASHAR FAN UT OCH TAR MED MEJ PENGARNA PÅ RÄLSET FRAMFÖR TÅGET SNART!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att klargöra saker...

 

Det är inte Ferna själv som skriver stor bokstav i början på varje ord, det blir så när man använder caps för att skriva ett helt inlägg. Vissa inlägg går igenom då vissa bokstäver inte är capsade.

 

Ferna, seriöst, stäng av datorn och gå ut och ta en promenad. Gör vad som helst, men ta en paus innan du skriver mer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att klargöra saker...

 

Det är inte Ferna själv som skriver stor bokstav i början på varje ord, det blir så när man använder caps för att skriva ett helt inlägg. Vissa inlägg går igenom då vissa bokstäver inte är capsade.

 

Ferna, seriöst, stäng av datorn och gå ut och ta en promenad. Gör vad som helst, men ta en paus innan du skriver mer.

 

JAG VILL SE Seinfeld MEN DET HAR INTE BÖRJAT ÄN!!!!!!!!!!! DAMP ORKAR INTE MED FITTSPELET LÄNGRE SKA TA EN PAUS PÅ ETT HALVÅR OCH GÅ PÅ SOCBIDRAG!!!! DET ÄR FAN LIVET!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fan vad livet suger, ingen utbildning, ingen vill anställa mig, pengarna som jag har kvar rinner iväg till idioter på pokerborden som inte ens fattar vad dom gör, undra hur fan det här ska sluta!? på psyket kanske eller framför tåget, eller varför inte på en bänk utanför busstation?

 

Nån som vill anställa mig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

JAG VILL SE Seinfeld MEN DET HAR INTE BÖRJAT ÄN!!!!!!!!!!! DAMP ORKAR INTE MED FITTSPELET LÄNGRE SKA TA EN PAUS PÅ ETT HALVÅR OCH GÅ PÅ SOCBIDRAG!!!! DET ÄR FAN LIVET!

haha stavnings-copy paste på seinfeld eller? :D

FITT HORAN TILL RIVER FITTKNULL!k ukK!!!!!!!!

+1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fan vad livet suger, ingen utbildning, ingen vill anställa mig, pengarna som jag har kvar rinner iväg till idioter på pokerborden som inte ens fattar vad dom gör, undra hur fan det här ska sluta!? på psyket kanske eller framför tåget, eller varför inte på en bänk utanför busstation?

 

Nån som vill anställa mig?

 

Sluta med dom negativa tankarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

DU HAR INGEN ANING OM HU R FAN SPELAR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VILL DU LÅNA MITT ACCOUNT OCH SPELA NÅGRA SESSIONER SKA DU FAN FÅ SE?????? DET ÄR OMÖJLIGT ATT TAMEJFAN VINNA!!!!!! OCH JAG SKRIVER VADFAN JAG VILL I MIN EGEN DAGBOK, OCH TILTA HARJ AG FAN INTE GJORT PÅ LÄNGE, JAG STÄNGER NER NÄR JAG KÄNNER ATT TILTEN NÄRMAR SIGq!!!! MEN DETTA ÄR TAMEJFAN SJUKT SKA FAN SPELA IN EN SESSION SÅ SKA NI FAN FÅ SE VAD JAG TALAR Om!!!!!!!

 

Haha om du snackar om att söka upp motståndaren " IRL OCH SKÄRA HALSEN AV HONOM " utan att vara tiltad så vi nog ett problem oavsett.

 

Och absolut, det är din dagbok. My bad. Försökte ge dig ett gott råd bara.

Tiltar du inte så vänder det för eller senare bara att kötta vidare.

Och snälla, SNÄLLA spela in en video.. skulle vara julafton!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här Fernis. Här får du lite Tove så blir du glad

 

TOVE YOUTUBE

 

Äh den där jävla bruden föddes med en röst och kan leva på den och få in sina pengar därigenom, men vadfan föddes jag med? Inte ett skit, får slita för att föda andra !!!!!!! jävla stabilt och rättvist liv!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha om du snackar om att söka upp motståndaren " IRL OCH SKÄRA HALSEN AV HONOM " utan att vara tiltad så vi nog ett problem oavsett.

 

Och absolut, det är din dagbok. My bad. Försökte ge dig ett gott råd bara.

Tiltar du inte så vänder det för eller senare bara att kötta vidare.

Och snälla, SNÄLLA spela in en video.. skulle vara julafton!

 

Förlåt var arg, video kanske kommer läser nog igenom dina tips senare när jag är glad igen om den dagen nånsin kommer!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...