Gå till innehåll

Ferna - Vart ska jag spela?


Ferna

Recommended Posts

  • Svars 790
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Såg att jag fått en massa otrevliga kommentarer under tiden jag varit borta, så tänkte slänga en liten otrevlig kommentar tillbaka 8-)

 

Ber om ursäkt om du tog åt dig eller något i den stilen =)

 

Jag tog inte åt mig så det behöver du inte bry dig om.

Är mer konfunderad att du inte fattar varför du får spydiga/otrevliga kommentarer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HU spelarna har mig nu, har man sprungit kallare än nordpolen dom senaste 20k händerna så får man bara möta massa synmongos som synar både ur och i position med AA ner till 27 och ändå är det dom som tar mina pengar, något är det som inte riktigt stämmer här va?

 

Sen frågar jag honom varför inte han kan beta sina händer någon gång, varken pre eller post flop, då svarar han bara: "I think thats not good VS you"

Jaha vad är det egentligen han menar??? Jag ser allt i grått just nu, allt är en enda stor dimma!

 

Träffar fortfarande lika knackigt som jag gjort dom senaste veckorna, variansen är allt annat än rolig, hur fan ska jag lägga upp mitt spel mot dessa synmongos, (ja det optimala är ju att spela vanlig poker och satsa på bra händer och få värde, men vad gör man om man aldrig får några bra händer????) Jag försöker ta hem några potter iaf med en Cbet men han synar ju såklart ur position med 610 (både pre och post flop :S) på brädan 92K och får runner runner 10 eller jag checkar självklart min AQ på turn och han klonkar 6an eller 10an på river och han tar hem potten vilket fall, vadfan ska jag göra? När ska dom STRAFFAS för sitt eländiga och urusla spel istället för att belönas med det?

 

Tårarna rinner...:cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jobbigt att aldrig få några bra händer. Men är du mer än dubbelt så bra som motståndaren räcker det med hälften så bra kort. Han som gav dig kommentaren i chatten verkar det nästan som han lagt upp någon sorts taktik att spela mot dig. Jobbigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jobbigt att aldrig få några bra händer. Men är du mer än dubbelt så bra som motståndaren räcker det med hälften så bra kort. Han som gav dig kommentaren i chatten verkar det nästan som han lagt upp någon sorts taktik att spela mot dig. Jobbigt.

 

Jo jag går ju i stort sett + - 0 men spelet blir så tråkigt när det fortsätter så här dag ut och dag in, man tappar motivationen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ferna jag gillar dig så ska ge dig ett tips. Hitta en ny hobby eller skaffa ett sätt att hantera ditt wajn/ilska. Försök få lite objektivitet, fan 20k händer kan man ju få in på ett par dagar och springa kasst under några dagar är ju std att göra ibland..

 

Självklart, men hittar ingen motivation att fortsätta spela när det går såhär katastrofalt, så jag får inte in så många händer nu förtiden, ligger hellre i soffan och glor på tv ist..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...