Gå till innehåll

Ferna - Vart ska jag spela?


Ferna

Recommended Posts

  • Svars 790
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ferna din lilla rungoodtomte hur går spelet nu då? Har det vänt? du verkar ju lite gladare;)

 

Jag har bara börjat acceptera =) Tror det är andra stadiet eller något om jag inte minns fel. Det vänder väl någon gång i nästa liv förmodligen :-D Hur går det själv? Springer du bra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag menar att Ferna tjatar om att han backar pga av otur när det i själva verket det beror på dåligt spel.

Så gör många att man skyller på otur när man själv är orsaken till att det går dåligt.

För vem vill egentligen erkänna att man spelar dåligt och backar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag menar att Ferna tjatar om att han backar pga av otur när det i själva verket det beror på dåligt spel.

Så gör många att man skyller på otur när man själv är orsaken till att det går dåligt.

För vem vill egentligen erkänna att man spelar dåligt och backar?

 

Varians?

 

Det är otur när du förlorar AA mot 55, men du gör det var 5 gång ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag menar att Ferna tjatar om att han backar pga av otur när det i själva verket det beror på dåligt spel.

Så gör många att man skyller på otur när man själv är orsaken till att det går dåligt.

För vem vill egentligen erkänna att man spelar dåligt och backar?

 

haha (:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag menar att Ferna tjatar om att han backar pga av otur när det i själva verket det beror på dåligt spel.

Så gör många att man skyller på otur när man själv är orsaken till att det går dåligt.

För vem vill egentligen erkänna att man spelar dåligt och backar?

 

Jaja att han wajnar lite för hårt på för liten sample är väl en sak men att man kan lira bra och ändå backa under väldigt många händer är ju också möjligt.

Jag erkänner gärna ett fel om jag har gjort det, blir liksom lättare att göra det bättre nästa gång. Men om du har bra argument för dina spel och anser att ditt spel är bättre än specifik/generellt motstånd och ändå backar så bör ju variansen ha med en finger i spelet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag menar att Ferna tjatar om att han backar pga av otur när det i själva verket det beror på dåligt spel.

Så gör många att man skyller på otur när man själv är orsaken till att det går dåligt.

För vem vill egentligen erkänna att man spelar dåligt och backar?

 

Orkar inte ens svara på inlägget, även om jag gjorde det nu!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

why is that

 

När du hade skrivit 600 inlägg här behövde du fortfarande hjälp med att lista ut vilken hand som vann vid rivern. Det är bara en av alla saker som gör dig till den kung du är.

 

Fan, ju mer jag tänker på det desto mer gillar jag dig. En ihärdig krigare som aldrig ger upp. Du står stark i alla väder, trots att det faktiskt mest regnar. Dag ut och dag in blir du pissad på, men du manglare vidare ändå. Du är tamejfan den största kungen på pf.

 

Förlåt för mig okänslighet på fyllan. I blame Singha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När du hade skrivit 600 inlägg här behövde du fortfarande hjälp med att lista ut vilken hand som vann vid rivern. Det är bara en av alla saker som gör dig till den kung du är.

 

Fan, ju mer jag tänker på det desto mer gillar jag dig. En ihärdig krigare som aldrig ger upp. Du står stark i alla väder, trots att det faktiskt mest regnar. Dag ut och dag in blir du pissad på, men du manglare vidare ändå. Du är tamejfan den största kungen på pf.

 

Förlåt för mig okänslighet på fyllan. I blame Singha

 

Ge upp är bara för förlorare

 

Btw är du full på en Tisdag? :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu börjar jag bli sur, jag vet inte hur längesen det var jag vann en vanlig ALL-IN situation jag kan inte vinna JJ upp emot 88 kan inte ens undgå att bli utdragen HELA TIDEN på river när dom har sina 2-outare, ja det har verkligen blivit standard nu, jag har blivit mållös visste inte ens att det var möjligt att ha en sån här varians, fyyy det måste vända snart!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...