Gå till innehåll

Ferna - Vart ska jag spela?


Ferna

Recommended Posts

  • Svars 790
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Känner mig lite lost, har spelat mycket HU CG på sistone. Och har kollat igenom en del videos på DC och tycker jag får till spelet rätt bra, aggresivt och spelar dom flesta händer i position osv. Men ändå så tycker jag att efter man suttit i 20 min med samma fi så blir det lite "enformigt" typ som att han har oerhört lätt att läsa mig, jag skulle behöva variera mitt spel lite grann, men jag vet inte vad fan det är jag ska ändra på, det känns ibland även som att dom floatar mig UR position vilket känns som en väckarklocka på att jag bör kolla upp mitt spel lite grann. Så vad är det egentligen TROR NI jag behöver "rätta till" kolla igenom i mitt spel?

Sen har jag även en fråga för vilken typer utav händer jag bör spela ur position? Och vilka jag ska 3beta och bara syna med?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Asså hur fan är det möjligt att vinna om dom HELA TIDEN synar mina 3bets med VAD SOM HELST allt ifrån 83 till K5 OCH VARENDA EVIGA JÄVLA GÅNG FLOPPAR DOM UT MIG?! HUR ÄR DET ENS MÖJLIGT ATT GÅ PLUS DÅ??? KAN NÅN JÄVEL TALA OM DET FÖR MIG!

 

DET HÄR JÄVLA SPELET ÄR FAN ETT KONSPIRATIONSSPEL DET GÅR INTE PLUSSA PÅ DET I LÄNGDEN, DOM VILL BARA FÅ OSS ATT TRO DET, DET ÄR DOM SOM ÄGER DOM DÄR JÄVLA SAJTERNA SOM PRÖJSSAR ALLA JÄVLA "POKERPROFFS" FÖR ATT DOM SKA FÅ DET ATT LÅTA SOM ATT DET ÄR MÖJLIGT ATT VARA "VINNANDE I LÄNGDEN" JAG LOVAR ATT HELA JÄVLA PF HAR SPONSRADE SPELARE HÄR FÖR ATT DOM SKA PRATA OM POKER PÅ ETT POSITIVT SÄTT OCH "HJÄLPA OSS ATT BLI VINNANDE"!!!

 

NÄ FUCK DET HÄR NU GÅR JAG OCH LÄGGER MIG OCH SOVER I 17 TIMMAR OCH HOPPAS JAG DÖR I SÖMNEN OCH ALDRIG MER VAKNAR SÅ MAN SLIPPER DEN HÄR JÄVLA KONSPIRATIONS VÄRLDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

DÖÖÖÖ ALLA!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Asså hur fan är det möjligt att vinna om dom HELA TIDEN synar mina 3bets med VAD SOM HELST allt ifrån 83 till K5 OCH VARENDA EVIGA JÄVLA GÅNG FLOPPAR DOM UT MIG?! HUR ÄR DET ENS MÖJLIGT ATT GÅ PLUS DÅ??? KAN NÅN JÄVEL TALA OM DET FÖR MIG!

 

DET HÄR JÄVLA SPELET ÄR FAN ETT KONSPIRATIONSSPEL DET GÅR INTE PLUSSA PÅ DET I LÄNGDEN, DOM VILL BARA FÅ OSS ATT TRO DET, DET ÄR DOM SOM ÄGER DOM DÄR JÄVLA SAJTERNA SOM PRÖJSSAR ALLA JÄVLA "POKERPROFFS" FÖR ATT DOM SKA FÅ DET ATT LÅTA SOM ATT DET ÄR MÖJLIGT ATT VARA "VINNANDE I LÄNGDEN" JAG LOVAR ATT HELA JÄVLA PF HAR SPONSRADE SPELARE HÄR FÖR ATT DOM SKA PRATA OM POKER PÅ ETT POSITIVT SÄTT OCH "HJÄLPA OSS ATT BLI VINNANDE"!!!

 

NÄ FUCK DET HÄR NU GÅR JAG OCH LÄGGER MIG OCH SOVER I 17 TIMMAR OCH HOPPAS JAG DÖR I SÖMNEN OCH ALDRIG MER VAKNAR SÅ MAN SLIPPER DEN HÄR JÄVLA KONSPIRATIONS VÄRLDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

DÖÖÖÖ ALLA!!!!!!!!!

 

POTY! :h:

 

Rök en fet och glöm pokermisären efter dessa dagar imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Asså hur fan är det möjligt att vinna om dom HELA TIDEN synar mina 3bets med VAD SOM HELST allt ifrån 83 till K5 OCH VARENDA EVIGA JÄVLA GÅNG FLOPPAR DOM UT MIG?! HUR ÄR DET ENS MÖJLIGT ATT GÅ PLUS DÅ??? KAN NÅN JÄVEL TALA OM DET FÖR MIG!

 

DET HÄR JÄVLA SPELET ÄR FAN ETT KONSPIRATIONSSPEL DET GÅR INTE PLUSSA PÅ DET I LÄNGDEN, DOM VILL BARA FÅ OSS ATT TRO DET, DET ÄR DOM SOM ÄGER DOM DÄR JÄVLA SAJTERNA SOM PRÖJSSAR ALLA JÄVLA "POKERPROFFS" FÖR ATT DOM SKA FÅ DET ATT LÅTA SOM ATT DET ÄR MÖJLIGT ATT VARA "VINNANDE I LÄNGDEN" JAG LOVAR ATT HELA JÄVLA PF HAR SPONSRADE SPELARE HÄR FÖR ATT DOM SKA PRATA OM POKER PÅ ETT POSITIVT SÄTT OCH "HJÄLPA OSS ATT BLI VINNANDE"!!!

 

NÄ FUCK DET HÄR NU GÅR JAG OCH LÄGGER MIG OCH SOVER I 17 TIMMAR OCH HOPPAS JAG DÖR I SÖMNEN OCH ALDRIG MER VAKNAR SÅ MAN SLIPPER DEN HÄR JÄVLA KONSPIRATIONS VÄRLDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

DÖÖÖÖ ALLA!!!!!!!!!

 

+1 rakt av

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...