Ferna Postad 30 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 30 Oktober , 2009 det kommer, måst eba ara orka! liiite till Det enda som gör att din ekonomi ordnar upp sig är hård grinding!
Ferna Postad 30 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 30 Oktober , 2009 VAD I HELVET DET DÄR VAR JU FAN SISTA AVSNITTET AV TREDJE SKIFTET, JAG BÖRJADE FAN GRÅTA I SLUTET, FAN SULLY BERÄTTADE SÅ FINT OM ALLA ÅREN VAD FAN SKA JAG GÖRA NU OM NÄTTERNA??????????? SNÄLLA KOM TILLBAKA THIRD WATCH!!!!!!!!!!!!!!
Mr.Lajban Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Postad 30 Oktober , 2009 Åhhh nej, världen går under... Spela poker vetja
Rammy Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Postad 30 Oktober , 2009 Någon som vet om man adressändrar på adressandring.se hur lång tid det tar innan skatteverket/folkbokföringen ändrar ens adress då? Har fan gått 2 veckor står fortfarande gamla adressen på eniro.se osv.. Inte alltid det kommer till Eniro, mitt tips till dig är att du går in på eniro.se själv och ändrar. Skatteverket/folkbokföringen är väl de som håller i adressändring.se så de har nog din adress..
jkkman Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Postad 30 Oktober , 2009 står också kvar på min gamla adress på eniro, orkar inte ändra liksom
Izy Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Postad 30 Oktober , 2009 VAD I HELVET DET DÄR VAR JU FAN SISTA AVSNITTET AV TREDJE SKIFTET, JAG BÖRJADE FAN GRÅTA I SLUTET, FAN SULLY BERÄTTADE SÅ FINT OM ALLA ÅREN VAD FAN SKA JAG GÖRA NU OM NÄTTERNA??????????? SNÄLLA KOM TILLBAKA THIRD WATCH!!!!!!!!!!!!!! jag grät igår när jag kolla titanic! riktiga män gråter... inte...
Ferna Postad 30 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 30 Oktober , 2009 jag grät igår när jag kolla titanic! riktiga män gråter... inte... palla låta som en bonde
Pokermannen_ Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Postad 30 Oktober , 2009 Inte alltid det kommer till Eniro, mitt tips till dig är att du går in på eniro.se själv och ändrar. Skatteverket/folkbokföringen är väl de som håller i adressändring.se så de har nog din adress.. jag var nog tvungen att ändra på Skv.se trots att jag fixade adressändring..
NikLasVegas Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Postad 30 Oktober , 2009 jag grät igår när jag kolla titanic! riktiga män gråter... inte... palla låta som en bonde Fan vad sjukt. Samtidigt som Izy låg o kollade/grät framför Titanic, satt jag i rummet bredvid och slökollade Bonde söker Fru. Jag grät dock inte men blev lite betuttad i tjejbonden Thilde...
Antisk Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Postad 30 Oktober , 2009 jag grät igår när jag kolla titanic! riktiga män gråter... bara när Sverige förlorar... FYP
padrinosftw Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Postad 30 Oktober , 2009 Tja, kryssningen var kul som fan (=
Ferna Postad 1 November , 2009 Författare Rapport Postad 1 November , 2009 Tja, kryssningen var kul som fan (= kul för dig
Ferna Postad 1 November , 2009 Författare Rapport Postad 1 November , 2009 Fick en AVI hemskickad efter att ha tagit ut från en pokersite inom EU (Malta) AVIn kom ifrån min bank (swedbank) namnet på AVIn var "utlandsbetalningar", vad är detta bra för? Har det nåt med skatteverket att göra?
Bobby_Chacon Postad 1 November , 2009 Rapport Postad 1 November , 2009 Fick en AVI hemskickad efter att ha tagit ut från en pokersite inom EU (Malta) AVIn kom ifrån min bank (swedbank) namnet på AVIn var "utlandsbetalningar", vad är detta bra för? Har det nåt med skatteverket att göra? Standard procedure. Nej det har inget med SKV att göra.
Ferna Postad 1 November , 2009 Författare Rapport Postad 1 November , 2009 Undra när man kan börja vinna potter som man är favorit i eller alla 5050 potter man förlorat den senaste månaden....................
Ferna Postad 1 November , 2009 Författare Rapport Postad 1 November , 2009 Om Phil Ivey skulle testa på low stake för skojs skull, tror det skulle finnas någon chans att han fick en minusmånad om variansen vore för jävlig, eller fixar han det ändå?
hajen112 Postad 1 November , 2009 Rapport Postad 1 November , 2009 Undra när man kan börja vinna potter som man är favorit i eller alla 5050 potter man förlorat den senaste månaden.................... När du förtjänar det!
sexyterran Postad 1 November , 2009 Rapport Postad 1 November , 2009 Om Phil Ivey skulle testa på low stake för skojs skull, tror det skulle finnas någon chans att han fick en minusmånad om variansen vore för jävlig, eller fixar han det ändå? wow. dummare frågeställning får man fan leta efter.
Ferna Postad 1 November , 2009 Författare Rapport Postad 1 November , 2009 wow. dummare frågeställning får man fan leta efter. varför? vad tror du?
Ferna Postad 2 November , 2009 Författare Rapport Postad 2 November , 2009 Om jag sprang normalt så skulle min rulle vara tredubbelt så stor!
elvis77 Postad 2 November , 2009 Rapport Postad 2 November , 2009 wow. dummare frågeställning får man fan leta efter. Hoppas du menar vad jag tror/hoppas att du menar, annars var svaret ännu dummare.
Ferna Postad 2 November , 2009 Författare Rapport Postad 2 November , 2009 Hoppas du menar vad jag tror/hoppas att du menar, annars var svaret ännu dummare. Vad mena du?
Elitloppet Postad 2 November , 2009 Rapport Postad 2 November , 2009 Om jag sprang normalt så skulle min rulle vara tredubbelt så stor! Springer du typ som Forrest gump eller vaccin-flickan? Pics plz
Ferna Postad 2 November , 2009 Författare Rapport Postad 2 November , 2009 Springer du typ som Forrest gump eller vaccin-flickan? Pics plz springer ungefär som Forrest för tillfället fast lite sämre, medans alla andra springer som Bolt, ungefär såhär ser det ut
Recommended Posts