Gå till innehåll

Handanalys: MARTONAS Vs CTS,


Herveao

Recommended Posts

  • Svars 167
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

AccesGranted är den nya RiggDevil/Ferna/DrRoland
Macke är Macke. Räcker ganska långt med det. Du är som ett svagt djur som ansluter dig till flocken när du tror att det blir bråk. Svaga människa.

 

Ja, jag är irriterad. Ja, jag är lite arg. Men du är en svag och feg människa, lev med det svaga flockdjur.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Möts två spelare på 25/50 och är i princip lika bra så bör ju killen med den betydligt större rullen ha en "edge" för att han i långa loppet kommer kunna klara av oturen vilket nykomlingen inte kommer göra (trots att han är lika bra) om han åker på en bad run som håller i sig ett tag?

 

Den med större rulle kommer inte ha en större edge, det förändrar ingenting av hans edge.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Macke är Macke. Räcker ganska långt med det. Du är som ett svagt djur som ansluter dig till flocken när du tror att det blir bråk. Svaga människa.

 

Ja, jag är irriterad. Ja, jag är lite arg. Men du är en svag och feg människa, lev med det svaga flockdjur.

 

 

mkt snyggt

men ännu roligare när du käftar med påvarna synd att så få antagligen inser vem som är idioten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den med större rulle kommer inte ha en större edge, det förändrar ingenting av hans edge.

 

Om du och jag var lika bra och du får börja med €300 medan jag börjar med €3,000 så lirar vi €10/€20 mot varann så kommer ju jag ha edgen att vinna dina pengar mer än du har at vinna mina pengar mpt min stack klarar av betydligt med varians än din stack, det påverkar ju edgen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du och jag var lika bra och du får börja med €300 medan jag börjar med €3,000 så lirar vi €10/€20 mot varann så kommer ju jag ha edgen att vinna dina pengar mer än du har at vinna mina pengar mpt min stack klarar av betydligt med varians än din stack, det påverkar ju edgen.

fast när han vinner får han 10x så mycket pengar som dig så ert EV är samma.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...