Gå till innehåll

Död dagbok, ta bort! : )


diazo

Recommended Posts

  • Svars 6,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Grattis Victor! Glömde säga det innan :S. Ha det sköj ikväll kompis!

 

Varit på Spa:et nu. Var under förväntan. Rekommenderar ingen att besöka Spa Njuta i HBG. Kändes amatörmässigt :(. Grand Hotel är ett std svenskt Hotel. Blev tipsad av en arbetskamrat att äta på Piazza men M var sugen på Le Cardinal så blir det. Jag känner en kille som jobbar i baren och ikväll ska de köra i bar överkropp :D. M blev ännu mer sugen då ofc :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis Victor! Glömde säga det innan :S. Ha det sköj ikväll kompis!

 

Varit på Spa:et nu. Var under förväntan. Rekommenderar ingen att besöka Spa Njuta i HBG. Kändes amatörmässigt :(. Grand Hotel är ett std svenskt Hotel. Blev tipsad av en arbetskamrat att äta på Piazza men M var sugen på Le Cardinal så blir det. Jag känner en kille som jobbar i baren och ikväll ska de köra i bar överkropp :D. M blev ännu mer sugen då ofc :roll:

 

Le Cardinal rekade jag som sagt, brukar alltid vara mycket gott, fint med kryssmeny med :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis Victor! Glömde säga det innan :S. Ha det sköj ikväll kompis!

 

Varit på Spa:et nu. Var under förväntan. Rekommenderar ingen att besöka Spa Njuta i HBG. Kändes amatörmässigt :(. Grand Hotel är ett std svenskt Hotel. Blev tipsad av en arbetskamrat att äta på Piazza men M var sugen på Le Cardinal så blir det. Jag känner en kille som jobbar i baren och ikväll ska de köra i bar överkropp :D. M blev ännu mer sugen då ofc :roll:

 

Då slipper du vara ensam när din tröja åker av!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helt ok med foten, kökskniven jag har är från Tgr så ingen fara :D fan i helvete vad full jag blev igår samt rostbiffsnittarna gick åt så jävla fort! Malins farmor och far kommer på besök om 10min, jag är pissfull, kommer bli jobbigt :(

 

LOL! Köpte en konservöppnare på TGR nyligen. Den trillade sönder direkt, hann öppna typ 2 centimeter av burken. Gick tillbaka och bytte den. Även den gick sönder insta, skruvarna eller vafan det var bara lossnade direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...