Gå till innehåll

Död dagbok, ta bort! : )


diazo

Recommended Posts

  • Svars 6,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Du har uppenbarligen svårt för /10 och /15. Har du provat /20, /30 eller /50 ordentligt?

 

Edit: Min poäng är att du verkligen är tillräckligt bra för att slå högre nivåer också. Om det inte går på egen hand kanske lite coaching kan vara värt?

 

<3.

 

Coaching tror jag hade gjort väldigt mkt. Känner ju många som spelar högre men har i princip aldrig fört diskussion om poker med nån annan än Victor...:)

 

Det där har jag svårt att köpa. Man kan inte totalt köra över en nivå fullständigt för att på nästa nivå vara helt clueless. Visst att fisk/reg-ration blir sämre för varje nivå man klättrar och att fisken samt de dåliga regsen blir aningen i takt med att nivåerna är högre, men det mesta sitter nog mentalt.

 

Att problemet ligger i att du helt enkelt inte spelar ut och håller det krossande spelet från /4 på /15 just p.g.a att potterna blir större eller något annat undermedvetet. Har själv stött på vissa nivåer som jag dunkat skallen blodigt för att bemästra och fått vända tillbaka ner både en och 6 ggr innan jag lyckats men till slut släpper det alltid.

 

Inte sovit på en fasligt massa timmar men det jag vill ha sagt är att jag helt enkelt inte kan se att ni som uppenbarligen krossar dessa spel så hårt inte skulle kunna krossa åtminstone en eller två nivåer högre för en avsevärt mycket bättre timlön än den ni drar in nu.

 

Nej jag spelar inte mitt a-game. Jag växlar retardspew med passiv-nitande när det gått dåligt ett tag. Ju högre upp desto värre blir detta problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...