Gå till innehåll

denario livin' on the flypside


denario

Recommended Posts

körde du det förra månaden okocha? ;) hehehe

nae, den blev inställd :-( kanske därför jag har lite hu4roll-abstinens, inte ofta dom går igång. senaste som gick igång var väl sork vs hampulito, och även om den var smått episk på flera sätt så fanns det ingen vinnare i den som sedan kunde stråla i vinnarglansen :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

inge vidare rullekrav :S

 

spelar inte för mina egna pengar, men vill ändå inte backa för mycket utan att gå ner i nivå

 

nae, den blev inställd :-( kanske därför jag har lite hu4roll-abstinens, inte ofta dom går igång. senaste som gick igång var väl sork vs hampulito, och även om den var smått episk på flera sätt så fanns det ingen vinnare i den som sedan kunde stråla i vinnarglansen :(

 

hehe när var det då? låter skoj o kolla på :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja och du glömde det viktigaste. tre-lendil uttalas det ;)

 

Om man ser att han gör saker som han inte brukar göra när han spelar sitt a-game (detta är förutsatt att det är en spelare man spelat massor av händer mot). Menar bara att man kan märka att tiltfaktorn är mer än 0, (förutsätter också att man spelat en stund mot spelaren den sessionen) O hur han ändrar spelet, ja antingen blir man fegare eller gamblar mer. antingen eller gör så att man tjänar på att isolera fi. Menar du att du aldrig ändrar ditt spel beroende på hur spelaren spelar den sessionen? Regs spelar ju inte med samma aggressitivitet varje session... JA det är svårt o veta om det är varians eller inte. Men har man mött motståndaren tillräckligt mycket kan man tjäna på att lista ut när det är varians o när det är a/b/c game.

 

Det jag menar är att du aldrig kan få det till att han stackar massa drag men inga toppar-typer av händer om han nu skulle vara på gamblingshumör, så antagligen gör man bäst i att inte anta något alls ang hur fi:s mentala form påverkar hans range för det är omöjligt att veta, och dessutom väldigt lätt för fi att manipulera

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det jag menar är att du aldrig kan få det till att han stackar massa drag men inga toppar-typer av händer om han nu skulle vara på gamblingshumör, så antagligen gör man bäst i att inte anta något alls ang hur fi:s mentala form påverkar hans range för det är omöjligt att veta, och dessutom väldigt lätt för fi att manipulera

 

nä det förstår jag. men man kan ha mer luft som man 2betar flop med etc om man är på tilt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ingen av dom som skrev är avundsjuka på mig dock .. dom har vunnit mer i sin karriär än va jag har o dom är stabilt vinnande. det har funkat för dom, greaat. detta funkar för mig so far, 200k händer är ju inte så mycket, iofs är det relativt mycket på svs eftersom det är 5 bord max men.. jag har spelat 250k händer på andra siter också. resultatet där är väl BE utan rakeback med rakeback o race ca 120k upp (lirade 9-14 bord TAG)

 

jag respekterar de flesta som skriver här, ska nog kolla på puni - the pro code o se om jag lär mig något :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och ta bort AI-EV.

 

Klarar du att låtsas att den linjen inte finns där månne? IMO den är snygg

 

Kung

 

TY ;) 515h kung tid på svs imo

 

Något säger mig att bilden är photoshopad..

 

Lol?

 

+1

 

Snygg graf.

 

Snygg non-showdown!

 

Tackarrrrrr :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

.

 

vart är din graf?

 

Hejjar iaf på dig denario, du verkar ha en soft inställning till poker/livet av det lilla jag läst, och självklart jobbar man i motvind om man tror sig kunna bli "en del av gänget" här på pf. Speciellt om man är plussande över 5/10 på svs :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...